Dat zegt hij.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik heb het over de functie van deze meneer.
Ik weet niet wat de grens is tussen één ras en een ander ras dus kan er niet over oordelen. Hoe minder duidelijk de uiterlijke verschillen worden hoe lastiger het denk ik zal zijn om mensen een "verkeerd" ras toe te dichten, al blijken sommige mensen wel erg creatief in het verzinnen van dingen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uit het mixen van negers, arabieren blanken komt niet 1 'ras' voort. Het resultaat zal zijn dat de blanke weg is, en vervangen is door een nieuwe groep; niet per definitie zwart, arabier of Aziatisch. Op globale schaal ben je dan nog geen stap verder.
Nee hoor niet met ons, ik ben er erg op tegen om ons weg te doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
De alom bekende 'Weg met ons' mentaliteit van Wespensteek.
Van uitgaande dat hij zelf blank is. Zeer waarschijnlijk, maar hij zou evengoed een racistische arabier kunnen zijn die helemaal geen (globale) uniformiteit nastreeft, maar op de eerste plaats de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).quote:Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
De alom bekende 'Weg met ons' mentaliteit van Wespensteek.
Wat is je punt? Deze man geeft les op een universiteit met een bijzondere grondslag, en dan mag hij geen mening meer verkondigen omdat hij wel eens iemand zou kunnen beïnvloeden?quote:
Als "filosoofmeneer" weet je natuurlijk dat "puur feitelijke kennis" niet bestaat en dat docenten pilaren van de westerse democratie zoals de rechtsstaat en vrijheid van meningsuiting propageren (en van dat laatste ook gebruik maken) naast enkel "vakinhoudelijke feitelijke" kennis over te brengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee want iemand met dergelijk aanzien behoort neutraal te blijven in zijn functie.
Toen ik nog Journalistiek studeerde had je ook genoeg van die docenten die in de collegezaal propageerde welke partijen wel of niet goed waren. Een walgelijke schertsvertoning en totaal niet de taak van iemand die puur feitelijke kennis behoort over te brengen.
Dat laatste klopt. Stel, en dat vind ik waarschijnlijk, dat het concept ras niet eens van toepassing is wb het menselijk soort; dan nog steeds heb je mensen die het anders ervaren op basis van oppervlakkige psychologie (ik herken mij in ...en niet in...).quote:Op maandag 29 februari 2016 16:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de grens is tussen één ras en een ander ras dus kan er niet over oordelen. Hoe minder duidelijk de uiterlijke verschillen worden hoe lastiger het denk ik zal zijn om mensen een "verkeerd" ras toe te dichten, al blijken sommige mensen wel erg creatief in het verzinnen van dingen.
Precies, en al vind ik dat zijn collega's op de vele openbare universiteiten van Nederland hetzelfde recht hebben (en dat hebben ze ook), in dit geval heeft de man ook nog eens niets te maken met publiekrecht.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat is je punt? Deze man geeft les op een universiteit met een bijzondere grondslag, en dan mag hij geen mening meer verkondigen omdat hij wel eens iemand zou kunnen beïnvloeden?
Ik ben gewoon praktisch ingesteld, ras en geloof zijn redenen voor moord en weet ik wat voor ellende terwijl op basis van genen nauwelijks verschil bestaat. Dan kan het uiterlijke verschil maar beter verdwijnen dan kunnen we mensen beoordelen op hun gedrag en niet op hun uiterlijke kenmerken bij geboorte verkregen.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Van uitgaande dat hij zelf blank is. Zeer waarschijnlijk, maar hij zou evengoed een racistische arabier kunnen zijn die helemaal geen (globale) uniformiteit nastreeft, maar op de eerste plaats de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).
Nee hoor, voordat hij beveiliging had waren zijn uitspraken ook veel minder radicaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had eerst geen beveiliging nodig. Kwam pas nadat men dat nodig vond om Fortuyn achtige taferelen te voorkomen.
Je snapt het niet. Het is geen kritiek, maar demonisering van de Linkse Kerk.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders mag van alles schreeuwen maar wanneer iemand iets zegt over de pvv waar hij het niet mee eens is, is het land te klein.
Typisch.
Moeten blanken dan gedwongen kruisen met andere rassen?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uit het mixen van negers, arabieren blanken komt niet 1 'ras' voort. Het resultaat zal zijn dat de blanke weg is, en vervangen is door een nieuwe groep; niet per definitie zwart, arabier of Aziatisch. Op globale schaal ben je dan nog geen stap verder.
Maar goed, het verdwijnen van de blanke mens is dus 'een stapje voorwaarts'....![]()
Hoppa, en we zijn zelfs al via het fascisme bij de negentiende-eeuwse rassenleer beland. De tijd gaat steeds sneller achteruit. Morgen heksen verbranden?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
de verdwijning van de blanke mens (en zijn cultuur).
quote:Hoogleraar Frissen uit Tilburg blijft laconiek onder ‘beroepsverbod’ van PVV
TILBURG – “Als het niet zo serieus bedoeld was, zou een beroepsverbod eisen van superieure ironie getuigen. Daarvan durf ik de PVV echter niet te beschuldigen.”....
Loop jij hier de gemiddelde PVV'er een beetje te framen als laagopgeleid?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat die zin iets te ingewikkeld is om begrepen te worden door het PVV-electoraat.
Dat kan de gemiddelde PVV'er uitstekend zelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Loop jij hier de gemiddelde PVV'er een beetje te framen als laagopgeleid?
Ik hoop dat jij niet op de een of andere manier belastinggeld ontvangt, want dan moet je volledig neutraal zijn in je uitspraken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat kan de gemiddelde PVV'er uitstekend zelf.
Schaal 12. Sorry Geert.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet op de een of andere manier belastinggeld ontvangt, want dan moet je volledig neutraal zijn in je uitspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |