Kan prima in NWS, is weer eens iets anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in NWS.
Buut'nloanders zijn kut. Slotje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vroeger was NWS een forum waar je een OP moest afleveren en een discussie-insteek. Tegenwoordig mag je met 4 links en een one-liner een topic openen.
Ja, sorry. Ik weet eigenlijk ook wel dat Tong80 onschendbaar is en mag openen waar en wat hij wil en dat het mods op straffe des doods verboden is, daar iets tegen te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan prima in NWS, is weer eens iets anders.
Of je lult even geen onzin.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik weet eigenlijk ook wel dat Tong80 onschendbaar is en mag openen waar en wat hij wil en dat het mods op straffe des doods verboden is, daar iets tegen te doen.
Ik ben er een voorstander van dat we ook aandacht besteden aan de marge van het nieuws maar laten we daar dan eens een aparte draad voor oprichten (ik heb het al geprobeerd, het sloeg niet aan). Wel zo handig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:48 schreef sp3c het volgende:
nieuws is meer dan alleen oorlog en immigranten natuurlijk
Leuk, een "Hart van Nederland"-reeks. Past prima in NWS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van dat we ook aandacht besteden aan de marge van het nieuws maar laten we daar dan eens een aparte draad voor oprichten (ik heb het al geprobeerd, het sloeg niet aan). Wel zo handig.
nou dat was dan voor mijn tijd denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, vroeger was NWS een forum waar je een OP moest afleveren en een discussie-insteek. Tegenwoordig mag je met 4 links en een one-liner een topic openen.
hoe had je dat gezien?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van dat we ook aandacht besteden aan de marge van het nieuws maar laten we daar dan eens een aparte draad voor oprichten (ik heb het al geprobeerd, het sloeg niet aan). Wel zo handig.
En wat voor posts verwacht je van iemand die met Hitler sympathiseert?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Hij wordt net als iedereen beoordeeld op zijn posts.
Dat dacht ik ook. Maar helaas, het pakte niet. Als een mod de aftrap zou geven en er een sticky van zou maken dan geef ik het een goede kans van slagen. Al het randnieuws kan daarin gebundeld worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leuk, een "Hart van Nederland"-reeks. Past prima in NWS.
Jawel maar het krijgt een ander podium, net als het lollige nieuws wat weinig actualiteitswaarde heeft (zoals een schattig welpje wat met fles gevoed moet worden).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:45 schreef sp3c het volgende:
wereldnieuws is wel nieuws maar nieuws uit Benthuizen niet?
Is al vaker geprobeerd en daarna doodgebloed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar helaas, het pakte niet. Als een mod de aftrap zou geven en er een sticky van zou maken dan geef ik het een goede kans van slagen. Al het randnieuws kan daarin gebundeld worden.
Twee voordelen: al het luchtige nieuws bij elkaar (leuk voor de mensen die ervan houden) en het subforum is overzichtelijker.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:29 schreef BarryOSeven het volgende:
En hier wordt iemand opgepakt die een vlag heeft waar een hakenkruis en isis vlag wordt weggegooid. In Noorwegen lopen ze in vol jihadi tenue over straat.
Meteen de gaskamer in met die debielen. Voor je het weet rollen de koppen over de kinderkopjes.
Dan zou je de OP wel eens mogen upodaten:quote:
Maar we kunnen toch niet verwachten dat er voor ieder lichtgetint straatschoffie een uitgebreide OP wordt getypt? In sommige gevallen gaat kwantiteit gewoon boven kwaliteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou je de OP wel eens mogen upodaten:
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
De PVV mag toch ook worden verheerlijkt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:20 schreef Szura het volgende:
Waarom is het toejuichen van ISIS toegestaan?
Dat merken we wel als het gepost is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En wat voor posts verwacht je van iemand die met Hitler sympathiseert?
Ik vind dat een bizarre keuze, maar goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat merken we wel als het gepost is.
Gaat het te ver kun je het melden.
Mag dit?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Grems het volgende:
Zou Breivik voor zijn 21 jaar erop zit nog een standbeeld krijgen of duurt het nog iets langer?
Wat is er zo erg aan mijn opmerking dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En
NWS / Nederlanders vermist in Noorwegen
En dan wordt mijn posting wel weggetyft.
Iemand de dood gunnen gaat wel meer-dan-iets verder dan de post van Perrin.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Vrij weinig lijkt me, de PI is duidelijk.
Máár mijn posting die wel iets verder gaat wordt natuurlijk wel weggetyft en in het Noorwegen topic staat nauwelijks een ander geluid. Selectieve onzin weer
Het is ook maar net wat de mods toevallig wel en niet op tijd zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Vrij weinig lijkt me, de PI is duidelijk.
Máár mijn posting die wel iets verder gaat wordt natuurlijk wel weggetyft en in het Noorwegen topic staat nauwelijks een ander geluid. Selectieve onzin weer
Het had geen bal met "niet leuk vinden te maken", ten eerste kon een groot deel van het topic genote worden, ten tweede was het gros van het gros van het topic off-topic.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:25 schreef Jigzoz het volgende:
Op verzoek hier:
Kan er iets terughoudender gemodereerd worden? Topics sluiten omdat een mod ze niet leuk vindt schiet niet echt op en kost na verloop van tijd behoorlijk wat aan totale forumactiviteit.
Ik bedoel niet eens zo zeer dat topic en wat je wil noten moet je vooral noten. De moderatiestijl van 'dit is niet leuk meer, dus dicht' schiet niet op. Modereren is iets anders dan simpelweg topics sluiten omdat een gesprek uit de klauwen loopt.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had geen bal met "niet leuk vinden te maken", ten eerste kon een groot deel van het topic genote worden, ten tweede was het gros van het gros van het topic off-topic.
Ik sluit geen topic omdat het niet "leuk" meer is, er was amper een on-topic post te vinden tussen het persoonlijk geneuzel.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens zo zeer dat topic en wat je wil noten moet je vooral noten. De moderatiestijl van 'dit is niet leuk meer, dus dicht' schiet niet op. Modereren is iets anders dan simpelweg topics sluiten omdat een gesprek uit de klauwen loopt.
En als ik dan toch op de klaagstoel zit: vergeet niet dat je ook maar gewoon een user bent.
Tuurlijk. Als mensen lijfstraffen voor (a)theïsme al in de eerste paar posts gaan toejuichen, dan kun je een fatsoenlijk gesprek daarna wel vergeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik sluit geen topic omdat het niet "leuk" meer is, er was amper een on-topic post te vinden tussen het persoonlijk geneuzel.
Zwarte Piet 2014/2015, dat werd op een gegeven moment gesloten omdat "het welletjes was geweest".quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef sp3c het volgende:
nee 'ik vind het niet leuk' is op FOK! en in NWS nooit een reden om een topic te sluiten
dat klopt gewoon niet
nu zeg je letterlijk en figuurlijk wat andersquote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zwarte Piet 2014/2015, dat werd op een gegeven moment gesloten omdat "het welletjes was geweest".
En het bijvoeglijk naamwoord is 'Nederlandse'...quote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef 99.999 het volgende:
Wellicht is het goed om hier even te gaan vegen. Het gaat echt helemaal nergens meer over NWS / Acht Nederlanders terroristen geëxecuteerd door IS
Wel een mooo topicje, niks mis mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:08 schreef 99.999 het volgende:
Wellicht is het goed om hier even te gaan vegen. Het gaat echt helemaal nergens meer over NWS / Acht Nederlandse terroristen geëxecuteerd door IS
Aangepast.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Hema verkoopt al jaren verstopeieren #2
Kan een lief NWS-modje deze TT even aanpassen?
En kan de dienstdoende FA dergelijk gedrag even toetsen aan deze richtlijnen? MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Bedankt alvast.
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Hema verkoopt al jaren verstopeieren #2
Kan een lief NWS-modje deze TT even aanpassen?
En kan de dienstdoende FA dergelijk gedrag even toetsen aan deze richtlijnen? MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Bedankt alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |