abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:48:02 #1
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160254878
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
http://norwaytoday.info/n(...)ith-allahs-soldiers/
http://www.thelocal.no/20(...)ter-soldiers-of-odin
https://www.rt.com/news/333767-norway-vigilante-soldiers-allah/

Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.

Toevoeging:
Mijn openingsbericht bestond enkel uit een stelling omdat ik anderen, op basis van de weblinks de gelegenheid wilde geven te discussiëren zonder dat een begeleidende tekst van mijn kant de discussie zou kleuren of sturen.

Als gevolg van de nieuwjaarswisseling met o.a. Köln als toneel van grote taharrush-taferelen zijn er in meerdere Europese landen, in meerdere van haar steden patrouillegroepen opgericht. Ik noem ze patrouillegroepen omdat er zover ik weet niet bewust gezocht word naar confrontatie en geweld. Een bekende hierin is Soldiers of Odin, een groep die gestart is in Finland, maar zich heeft uitgebreid over heel Scandinavië. Soldiers of Odin heeft naar alle waarschijnlijkheid banden met neonazigroepen. Wel hebben zij een woordvoerder die opruiende taal gebruikte richting vluchtelingen bedankt voor zijn bewezen diensten.

Groepen als deze zijn volgens haar oprichters bedoeld om opdringerige mannen met een veelal Islamitische achtergrond tot de orde te roepen wanneer zij autochtone landgenoten lastigvalt.

Een reactie hierop is de oprichting van deze groep genaamd Jundullaah (vertaald: Soldaten van Allah). Zij dossen zich uit in kleding met ISIS-symboliek. Zij hebben het volgende bericht verspreid: “In reactie op de ongelovigenfactie Soldaten van Odin die de straat patrouilleren, richten wij moslims nu een groep op om te patrouilleren, we beginnen in Oslo. We zijn hier om het kwade te verbieden en het goede te bekrachtigen.”

In Nederland hebben we het inmiddels weer nagenoeg vergeten Pro Patria gehad. Niet eens een knokploeg, maar een protestgroep. Zij wilde door bepaalde delen van Den Haag lopen. Ook toen ontstond er in die bepaalde Haagse wijken een Muslim Defence League. Persoonlijk zie ik dit als een beginnende trend waarin moslims steeds brutaler worden en meer zullen opeisen, ten koste van andere groepen.

De stelling met daarin burgeroorlog klinkt nu ongetwijfeld ridicuul. Maar wat als we tot 2020 enkele miljoenen moslims erbij krijgen, die vanuit hun eigen land conflict gewend zijn. Mensen van vruchtbare leeftijd of net wat jonger maar over 10 jaar van vruchtbare leeftijd. Vergelijk dit met een steeds ouder wordend Europa, dat niet meer in staat is existentieel gevaar te herkennen.

Nu is het zo dat er in de grote steden van Europa hele wijken zijn waar je moet zoeken naar oorspronkelijke bevolking. Het is een veilige aanname om te verwachten dat dit over 30 jaar door het hele land zal zijn, om over 50 jaar de oorspronkelijke Europeaan tot een minderheid te zien verworden.

Groepen als Soldaten van Odin zijn een tegenreactie. Een die in steeds meer Europese landen aan het opkomen is. Niet iedere Europeaan is bereid zijn land geruisloos en stapsgewijs ten onder te zien gaan. Het is in Zweden al zo erg dat men daar verwacht dat het land binnen 10 jaar ten onder is gegaan.

[ Bericht 30% gewijzigd door OostenrijkseSchilder op 27-02-2016 15:37:49 ]
Ook de waarheid is een wapen.
pi_160255017
Zou deze groter zijn dan de FOK!knokploeg?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:55:22 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160255038
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.
Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.
pi_160255040
Eutopia.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:56:38 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160255060
Kan ik die inhuren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:01:23 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160255144
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.

Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160255156
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan ik die inhuren?
Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschicht
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160255183
Aangemeld bij Soldiers of Odin.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 12:04:23 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:04:52 #9
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160255200
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschicht
Vast zo'n kebab koerier met een deeltijd allah abonnement :')
pi_160255286
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.

Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.

Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
There are only 151 Pokémon.
pi_160255317
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.

Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
Ik vraag me af of dat binnen eenzelfde generatie valt om te draaien, of iig iets terug te draaien, van individualisme naar een wat meer collectivistische houding...
pi_160255436
quote:
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:21:25 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160255471
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ach, als het aankomt op het daadwerkelijk opbouwen van een economie/maatschappij zijn moslims vaak nergens te bekennen. Juist in West-Europa zijn we door samenwerking zover gekomen.
pi_160255986
Helter skelter
pi_160256163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
Dit was ook mijn gedachte....
pi_160256305
O. Ik zie heel veel deïslamisering. Daar ben ik wel blij mee, want hoe sneller geloofsafval uit de taboesfeer komt en hoe sneller dat geaccepteerd wordt, hoe beter. En dan gaat het allemaal alleen nog maar sneller.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 13:05:26 ]
pi_160256372
"Ja maar autochtone Europeanen doen dit soort dingen vast ook wel als ze ergens anders gaan wonen." of zo, toch?

TOCH? ;)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:16:50 #18
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160256552
Oorlog jongons Oorlog!!!!111

De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:19:40 #19
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160256609
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:

De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen :')
Projectie
Ook de waarheid is een wapen.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:38:59 #20
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160257041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:19 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Projectie
Nee, ervaring
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:56:18 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160257417
Niet extreem-rechts zijn en niet aangesloten zijn bij de Klux klux Klan :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160257681
This topic is like annuda Shoah, goy!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_160257825
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:

Waren ze maar veilig in Syrië op de zolderkamers. :')
pi_160258246
Lol, ik wil ook een private leger hebben. :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_160258252
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
O. Ik zie heel veel deïslamisering. Daar ben ik wel blij mee, want hoe sneller geloofsafval uit de taboesfeer komt en hoe sneller dat geaccepteerd wordt, hoe beter. En dan gaat het allemaal alleen nog maar sneller.
Ik zie heel veel deïslamisering? Geloofsafval bij moslims komt uit de taboesfeer? Daar wil ik bronnen van zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')