Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.
Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschichtquote:
Vast zo'n kebab koerier met een deeltijd allah abonnementquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschicht
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.
Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
Ik vraag me af of dat binnen eenzelfde generatie valt om te draaien, of iig iets terug te draaien, van individualisme naar een wat meer collectivistische houding...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.
Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
http://norwaytoday.info/n(...)ith-allahs-soldiers/
http://www.thelocal.no/20(...)ter-soldiers-of-odin
https://www.rt.com/news/333767-norway-vigilante-soldiers-allah/
Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.
Ach, als het aankomt op het daadwerkelijk opbouwen van een economie/maatschappij zijn moslims vaak nergens te bekennen. Juist in West-Europa zijn we door samenwerking zover gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.
Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
Dit was ook mijn gedachte....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
Projectiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:
Oorlog jongons Oorlog!!!!111
De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen
Nee, ervaringquote:
Waren ze maar veilig in Syrië op de zolderkamers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:
Oorlog jongons Oorlog!!!!111
De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen
Ik zie heel veel deïslamisering? Geloofsafval bij moslims komt uit de taboesfeer? Daar wil ik bronnen van zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
O. Ik zie heel veel deïslamisering. Daar ben ik wel blij mee, want hoe sneller geloofsafval uit de taboesfeer komt en hoe sneller dat geaccepteerd wordt, hoe beter. En dan gaat het allemaal alleen nog maar sneller.
In Engeland zijn ze er trouwens ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.
Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
Ja, goeie.quote:
Dat is op zichzelf een goede insteek die ik waardeer, alleen kan je ook wat feitelijke ongekleurde informatie geven, wat je nu hebt gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Mijn openingsbericht bestond enkel uit een stelling omdat ik anderen, op basis van de weblinks de gelegenheid wilde geven te discussiëren zonder dat een begeleidende tekst van mijn kant de discussie zou kleuren of sturen.
Eens. Maar de vraag blijft in hoeverre de media dit opblazen. Het zijn wel de usual suspects als ik naar de bronnen kijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:31 schreef krokodil76 het volgende:
Zorgelijke ontwikkeling dat groeperingen de straten gaan patrouilleren.
Wat een fijn evenement dat lekker door je Engelse buurtje rondwandelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf een goede insteek die ik waardeer, alleen kan je ook wat feitelijke ongekleurde informatie geven, wat je nu hebt gedaan.
Als we toch bezig zijn: Islamitische extremisten die spugen op de soldaten, anti-islam-ploegen die hierdoor weer zijn ontstaan (English Defense league).
Ja dit is echt de dagelijke praktijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een fijn evenement dat lekker door je Engelse buurtje rondwandelt.
[ afbeelding ]
Doen ze die boerka's na het protest dan weer af?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dit is echt de dagelijke praktijk.
Er zitten vast wel wat tussen die willen provoceren en die dit niet dagelijks dragen. Maar daar heb ik het niet over, ik bedoel dat dit een concentratie is van een bepaale kleine groep. Jij doet alsof dit de dagelijkse praktijk is in een groot deel van Engeland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doen ze die boerka's na het protest dan weer af?
Nou volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij doet alsof dit de dagelijkse praktijk is in een groot deel van Engeland.
Dat zijn nog CDA-ers uit de tijd van Van Agt:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje overdreven hoor om heel eerlijk te zijn. Er zitten ook best goede tussen.
Klopt, maar het is eigenlijk ook niet iets nieuws. In Londen bijv. had/heb je ook 'sharia patrols'.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Eens. Maar de vraag blijft in hoeverre de media dit opblazen. Het zijn wel de usual suspects als ik naar de bronnen kijk.
RT: overdrijft altijd de chaos in Europa, want dat is in hun belang
Verder allemaal rechtse media die alles opblazen.
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:44 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is eigenlijk ook niet iets nieuws. In Londen bijv. had/heb je ook 'sharia patrols'.
Waarbij ze de straat op gaan en mensen op dingen aanspreken die volgens hun niet mogen.
En soms op een wat minder vriendelijke manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |