Rond Finsbury Park was het in 2000 al behoorlijk geislamiseerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?
Het klinkt zo ook weer alsof heel London een soort sharia-staat is. Ooit geweest?
Wat een griezels.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Waarom toch altijd die cognitieve dissonantie van de wegkijkers?
Of is dit Christelijke provocatie?
Ik weet niet of ze er nog steeds zijn. Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[youtube][/youtube]
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?
Het klinkt zo ook weer alsof heel London een soort sharia-staat is. Ooit geweest?
Ik herkende de eerste man in de video van een documentaire die laatst heb gezien.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Minder minder minder mindeeeeeeeeeeeer
Gewoon Geertje stemmen, en kijken wat er daarna gebeurt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Waarom toch altijd die cognitieve dissonantie van de wegkijkers?
Of is dit Christelijke provocatie?
Een soort Adolf, maar dan die het extremistische tuig aan durft te pakken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:03 schreef DoucheBagXL het volgende:
Zijn slechts hooligans. Totdat er een charismatische leider opstaat, dan krijg je Adolf all over again:(
Je weet niet wat je zegt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Een soort Adolf, maar dan die het extremistische tuig aan durft te pakken?
Ik ben voor!
Oppakken en afvoeren dat extremistische tuig. Is dat zo erg?quote:
Ook ik dacht aan hem!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
Dit. En graag met scherp schieten als ze geweld gaan gebruiken. Hebben ze twee opties, weg of dood.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zulke figuren moeten onmiddellijk worden opgepakt en waar mogelijk meteen worden uitgezet. De extremistische islam moet krachtig worden uitgeroeid in Europa.
En aangezien hier nogal wat figuren rondlopen die mij in extreemrechtse hoek willen duwen, zet ik het woord extremistische maar even cursief. Mensen geloven maar fijn wat ze willen, maar zo gauw ze anderen daarmee gaan lastigvallen of intimideren, is er een probleem. Handhaving van de openbare orde is een taak van de Noorse overheid, niet van sharia-knokploegen. Keihard optreden is nodig.
Welnee man, wij krijgen pas een shariarechtbank als de meerderheid van het volk dat wil en als 50% van het parlement en tweederde van de senaat dat wil.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oppakken en afvoeren dat extremistische tuig. Is dat zo erg?
Als wij niks doen, hebben wij over 30 jaar een sharia rechtbank. Leuk weetje, laatst was er een man gepakt voor moord in Iran of zo'n land. Niet die man, maar de zus van de man werd opgehangen. Tja, zo gaat dat daar, waar moslims de baas zijn.
Die zijn er al in Verenigd Koninkrijk:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Welnee man, wij krijgen pas een shariarechtbank als de meerderheid van het volk dat wil en als 50% van het parlement en tweederde van de senaat dat wil.
Dat gaat echt niet gebeuren.
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Die zijn er al in Verenigd Koninkrijk:
https://www.rt.com/uk/328366-uk-sharia-court-law/
Het is sowieso volstrekt onwenselijk dat sharia-rechtbanken in Europa bestaan, ongeacht hun bevoegdheden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.
Alleen het feit dat ze er zijn in een niet islamitisch land moet toch wel wat belletjes laten rinkelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.
Zolang ze de wet van het land respecteren lijkt het mij geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso volstrekt onwenselijk dat sharia-rechtbanken in Europa bestaan, ongeacht hun bevoegdheden.
Vergeet niet dat onze eigen NOS voor 100% door de staat wordt gefinancierd, niet slechts voor 50% zoals RT.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
RT: overdrijft altijd de chaos in Europa, want dat is in hun belang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |