Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het demografische verschil is (zelfs met nog 10 jaar massa-immigratie op het programma) nog veel te groot. Een burgeroorlog tegen een paar procent van de Europese bevolking is geen burgeroorlog maar een genocide in wording. Iets wat de extremisten nog weleens lijken te vergeten.
Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschichtquote:
Vast zo'n kebab koerier met een deeltijd allah abonnementquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ze rijden rond in een zwarte bus met een rode bliksemschicht
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.
Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
Ik vraag me af of dat binnen eenzelfde generatie valt om te draaien, of iig iets terug te draaien, van individualisme naar een wat meer collectivistische houding...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.
Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
http://norwaytoday.info/n(...)ith-allahs-soldiers/
http://www.thelocal.no/20(...)ter-soldiers-of-odin
https://www.rt.com/news/333767-norway-vigilante-soldiers-allah/
Stelling: Dit soort situaties zijn een opmars richting een soort Yugoslavië maar dan in het groot, m.a.w. een burgeroorlog op pan-Europese schaal.
Ach, als het aankomt op het daadwerkelijk opbouwen van een economie/maatschappij zijn moslims vaak nergens te bekennen. Juist in West-Europa zijn we door samenwerking zover gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze zich alleen in groepen bewegen waardoor het lijkt alsof het een grote groep in zn totaliteit is.
Je ziet het ook met die immigranten die meiden lastig vallen, die zijn met tientallen of honderden (keulen) terwijl de autochtone jongens alleen, of met een klein groepje zijn bij het uitgaan, je kan dan vrijwel niets beginnen.
Wij zijn versplinterd, het is bij ons individualistisch, itt tot de migranten die alleen met grote groepen overal opdraven.
Dit was ook mijn gedachte....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
Projectiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:
Oorlog jongons Oorlog!!!!111
De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen
Nee, ervaringquote:
Waren ze maar veilig in Syrië op de zolderkamers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef Drinky het volgende:
Oorlog jongons Oorlog!!!!111
De types die dit schreeuwen zijn vaak dezelfde types die thuis bang in hun zolderkamertje zitten te schuilen
Ik zie heel veel deïslamisering? Geloofsafval bij moslims komt uit de taboesfeer? Daar wil ik bronnen van zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
O. Ik zie heel veel deïslamisering. Daar ben ik wel blij mee, want hoe sneller geloofsafval uit de taboesfeer komt en hoe sneller dat geaccepteerd wordt, hoe beter. En dan gaat het allemaal alleen nog maar sneller.
In Engeland zijn ze er trouwens ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft frappant dat die promillen zo veel teweegbrengen, vandaar dat er van alles wordt bijgesleept om toch tot een paar procent te komen.
Dat dit soort knokploegjes die gedachten voedt is dan wel weer logisch,
Ja, goeie.quote:
Dat is op zichzelf een goede insteek die ik waardeer, alleen kan je ook wat feitelijke ongekleurde informatie geven, wat je nu hebt gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Mijn openingsbericht bestond enkel uit een stelling omdat ik anderen, op basis van de weblinks de gelegenheid wilde geven te discussiëren zonder dat een begeleidende tekst van mijn kant de discussie zou kleuren of sturen.
Eens. Maar de vraag blijft in hoeverre de media dit opblazen. Het zijn wel de usual suspects als ik naar de bronnen kijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:31 schreef krokodil76 het volgende:
Zorgelijke ontwikkeling dat groeperingen de straten gaan patrouilleren.
Wat een fijn evenement dat lekker door je Engelse buurtje rondwandelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf een goede insteek die ik waardeer, alleen kan je ook wat feitelijke ongekleurde informatie geven, wat je nu hebt gedaan.
Als we toch bezig zijn: Islamitische extremisten die spugen op de soldaten, anti-islam-ploegen die hierdoor weer zijn ontstaan (English Defense league).
Ja dit is echt de dagelijke praktijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een fijn evenement dat lekker door je Engelse buurtje rondwandelt.
[ afbeelding ]
Doen ze die boerka's na het protest dan weer af?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dit is echt de dagelijke praktijk.
Er zitten vast wel wat tussen die willen provoceren en die dit niet dagelijks dragen. Maar daar heb ik het niet over, ik bedoel dat dit een concentratie is van een bepaale kleine groep. Jij doet alsof dit de dagelijkse praktijk is in een groot deel van Engeland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doen ze die boerka's na het protest dan weer af?
Nou volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij doet alsof dit de dagelijkse praktijk is in een groot deel van Engeland.
Dat zijn nog CDA-ers uit de tijd van Van Agt:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje overdreven hoor om heel eerlijk te zijn. Er zitten ook best goede tussen.
Klopt, maar het is eigenlijk ook niet iets nieuws. In Londen bijv. had/heb je ook 'sharia patrols'.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Eens. Maar de vraag blijft in hoeverre de media dit opblazen. Het zijn wel de usual suspects als ik naar de bronnen kijk.
RT: overdrijft altijd de chaos in Europa, want dat is in hun belang
Verder allemaal rechtse media die alles opblazen.
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:44 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is eigenlijk ook niet iets nieuws. In Londen bijv. had/heb je ook 'sharia patrols'.
Waarbij ze de straat op gaan en mensen op dingen aanspreken die volgens hun niet mogen.
En soms op een wat minder vriendelijke manier.
Rond Finsbury Park was het in 2000 al behoorlijk geislamiseerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?
Het klinkt zo ook weer alsof heel London een soort sharia-staat is. Ooit geweest?
Wat een griezels.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Waarom toch altijd die cognitieve dissonantie van de wegkijkers?
Of is dit Christelijke provocatie?
Ik weet niet of ze er nog steeds zijn. Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[youtube][/youtube]
Dat kwam ooit jaren geleden in het nieuws en daarna nooit meer wat van gehoord. Is het net zo waar als de Sharia-driehoek in Trouw?
Het klinkt zo ook weer alsof heel London een soort sharia-staat is. Ooit geweest?
Ik herkende de eerste man in de video van een documentaire die laatst heb gezien.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Minder minder minder mindeeeeeeeeeeeer
Gewoon Geertje stemmen, en kijken wat er daarna gebeurt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:48 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Waarom toch altijd die cognitieve dissonantie van de wegkijkers?
Of is dit Christelijke provocatie?
Een soort Adolf, maar dan die het extremistische tuig aan durft te pakken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:03 schreef DoucheBagXL het volgende:
Zijn slechts hooligans. Totdat er een charismatische leider opstaat, dan krijg je Adolf all over again:(
Je weet niet wat je zegt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Een soort Adolf, maar dan die het extremistische tuig aan durft te pakken?
Ik ben voor!
Oppakken en afvoeren dat extremistische tuig. Is dat zo erg?quote:
Ook ik dacht aan hem!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ziet landgenoot Breivik toch nog zijn gelijk.
Dit. En graag met scherp schieten als ze geweld gaan gebruiken. Hebben ze twee opties, weg of dood.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zulke figuren moeten onmiddellijk worden opgepakt en waar mogelijk meteen worden uitgezet. De extremistische islam moet krachtig worden uitgeroeid in Europa.
En aangezien hier nogal wat figuren rondlopen die mij in extreemrechtse hoek willen duwen, zet ik het woord extremistische maar even cursief. Mensen geloven maar fijn wat ze willen, maar zo gauw ze anderen daarmee gaan lastigvallen of intimideren, is er een probleem. Handhaving van de openbare orde is een taak van de Noorse overheid, niet van sharia-knokploegen. Keihard optreden is nodig.
Welnee man, wij krijgen pas een shariarechtbank als de meerderheid van het volk dat wil en als 50% van het parlement en tweederde van de senaat dat wil.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oppakken en afvoeren dat extremistische tuig. Is dat zo erg?
Als wij niks doen, hebben wij over 30 jaar een sharia rechtbank. Leuk weetje, laatst was er een man gepakt voor moord in Iran of zo'n land. Niet die man, maar de zus van de man werd opgehangen. Tja, zo gaat dat daar, waar moslims de baas zijn.
Die zijn er al in Verenigd Koninkrijk:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Welnee man, wij krijgen pas een shariarechtbank als de meerderheid van het volk dat wil en als 50% van het parlement en tweederde van de senaat dat wil.
Dat gaat echt niet gebeuren.
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Die zijn er al in Verenigd Koninkrijk:
https://www.rt.com/uk/328366-uk-sharia-court-law/
Het is sowieso volstrekt onwenselijk dat sharia-rechtbanken in Europa bestaan, ongeacht hun bevoegdheden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.
Alleen het feit dat ze er zijn in een niet islamitisch land moet toch wel wat belletjes laten rinkelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor wie dat wil en nog steeds onderhevig aan de Britse wet. Ze mogen echt niemand stenigen.
Zolang ze de wet van het land respecteren lijkt het mij geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso volstrekt onwenselijk dat sharia-rechtbanken in Europa bestaan, ongeacht hun bevoegdheden.
Vergeet niet dat onze eigen NOS voor 100% door de staat wordt gefinancierd, niet slechts voor 50% zoals RT.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
RT: overdrijft altijd de chaos in Europa, want dat is in hun belang
Dat maakt niet uit dan. RT is de directe spreekbuis van de Russische Führer, de NOS krijgt geen directe orders van het kabinet. Verschil in mentaliteit kennelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat onze eigen NOS voor 100% door de staat wordt gefinancierd, niet slechts voor 50% zoals RT.
Het lijkt mij een bijzonder groot probleem dat er rechtbanken actief zijn die recht spreken op basis van wat anders dan de geldige, democratisch tot stand gekomen wetten. De sharia staat in veel opzichten haaks op onze samenleving. Mensen die sharia-wetgeving willen, kunnen gaan wonen in landen waar de sharia tot wet is verheven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zolang ze de wet van het land respecteren lijkt het mij geen enkel probleem.
Is net zoiets als dat meneer pastoor vroeger wel eens een straf oplegde. Of nu nog wel de strenggereformeerde dominee.
Ook hier denk je veel te gemakkelijk over. De sociale druk uit de eigen omgeving is vaak enorm. We maken de gekste dingen mee, tot eerwraak aan toe.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:
Als je geen zin hebt in straffen van religieuze leiders moet je gewoon afstand nemen van je geloof. En ja dat kan in elk westers land.
Shariarechtbanken zijn ongunstig voor vrouwen, die voor veel advies meer moeten betalen en weerhouden worden van scheiden als ze dat willen. Ik ben dus tegen shariarechtbanken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Is net zoiets als dat meneer pastoor vroeger wel eens een straf oplegde. Of nu nog wel de strenggereformeerde dominee.
Dat zou wel een knappe prestatie zijn. Er zijn talloze landen in de wereld waar je geen shariarechtbank kan vinden en toch de overgrote meerderheid al een eeuwigheid moslim is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:17 schreef Pino0 het volgende:
Als wij niks doen, hebben wij over 30 jaar een sharia rechtbank.
Dat is gewoon sociale druk, dat is een probleem op zich.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Shariarechtbanken zijn ongunstig voor vrouwen, die voor veel advies meer moeten betalen en weerhouden worden van scheiden als ze dat willen. Ik ben dus tegen shariarechtbanken.
Nee, dat is de shariarechtbank van en voor mannen. Overigens geldt hetzelfde voor de religieuze rechtbank van joden. Dat is gewoon niet goed voor vrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is gewoon sociale druk, dat is een probleem op zich.
Dat is helaas niet waar. De NPO kreeg de opdracht om "niet langer politici belachelijk te maken (satire) en niet langer zo kritisch te zijn m.b.t. het functioneren van onze landelijke politici."quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Heilwasser het volgende:
Dat maakt niet uit dan. RT is de directe spreekbuis van de Russische Führer, de NOS krijgt geen directe orders van het kabinet.
Dit dus. Los of je ze wenselijk zou vinden of niet (want dat zijn ze imho niet) maar het is iets wat alleen 'werkt' voor mensen die daar zelf sturing en steun aan geven. Wetboeken horen daar niet bij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:00 schreef Gutmensch het volgende:
Sharia-rechtbanken in westerse landen zijn helemaal geen rechtbanken in de wettelijke zin van het woord.
Nee, zelfde als de rijdende rechter idd. Maar uit onderzoek blijkt dus dat vrouwen altijd de gebeten hond zijn in dit soort rechtbanken. Dus maar niet invoeren, lijkt me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:00 schreef Gutmensch het volgende:
Sharia-rechtbanken in westerse landen zijn helemaal geen rechtbanken in de wettelijke zin van het woord.
Precies, vrouwen zijn heel slecht af bij deze vorm van rechtspraak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zelfde als de rijdende rechter idd. Maar uit onderzoek blijkt dus dat vrouwen altijd de gebeten hond zijn in dit soort rechtbanken. Dus maar niet invoeren, lijkt me.
In Dld worden ook informele rechtbanken aangetroffen in de parallelle samenlevingen daar, waarbij ook gewoon zaken worden behandeld in de sfeer van strafrecht. Dat lijkt me helemaal onwenselijk.
Ja, dus dat kunnen we nooit toestaan wmb.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, vrouwen zijn heel slecht af bij deze vorm van rechtspraak.
Verbieden gaat volgens mij niet, mensen mogen samen afspraken maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus dat kunnen we nooit toestaan wmb.
De Rijdende Rechter was geen rechter (ooit, lang geleden, wel) maar een arbiter, een private partij die in opdracht van twee andere partijen een uitspraak doet die binnen allerlei grenzen bindend is doordat ze een contract hebben getekend. In theorie zou je die formule ook prima kunnen gebruiken voor sharia'rechtspraak' indien de beide partijen een moslim zijn en hiermee instemmen, de grenzen van wat kan worden uigesproken worden dan gewoon bepaald door de grenzen die de wetten stellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, zelfde als de rijdende rechter idd.
Ja hoor dat kan wel, dan komt er gewoon een wet die dat verbiedt. Lijkt me vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Verbieden gaat volgens mij niet, mensen mogen samen afspraken maken.
Dat kan, maar je kunt dat ook gewoon verbieden. En ik denk dat je dat moet doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter was geen rechter (ooit, lang geleden, wel) maar een arbiter, een private partij die in opdracht van twee andere partijen een uitspraak doet die binnen allerlei grenzen bindend is doordat ze een contract hebben getekend. In theorie zou je die formule ook prima kunnen gebruiken voor sharia'rechtspraak' indien de beide partijen een moslim zijn en hiermee instemmen, de grenzen van wat kan worden uigesproken worden dan gewoon bepaald door de grenzen die de wetten stellen.
Ik ben bang voor wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou wel een knappe prestatie zijn. Er zijn talloze landen in de wereld waar je geen shariarechtbank kan vinden en toch de overgrote meerderheid al een eeuwigheid moslim is.
Das leuk, maar die mensen zijn ook bang. Voor bommen. Enzo. Dat is net iets realistischer en ernstiger dan die angst van jou, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor wat er komen gaat.
Als je de verhalen hoort dat moslims gescheiden willen zwemmen, hoe moet het als er nog zoveel andere moslims naar Nederland komen?
Wij moeten ons aanpassen aan hun, dat is de wereld op zijn kop. Wij leven in Nederland in een westerse maatschappij, dus daar leven wij naar. Ik vind dat iedereen zich moet aanpassen, Pools, Chinees of wat dan ook. Helaas schijnt een bepaalde bevolkingsgroep zich al bij het minste beledigd te voelen en willen ze hun eigen regels maken.
Dat maakt mij zo wantrouwend. En dan laat ik de criminaliteit cijfers over niet-westerse allochtonen nog achterwege.
De wereld gaat kapot, en de Nederlandse politiek kijkt lachend toe.
HoHo kalm aan met je "De wereld gaat kapot". West Europa schaft zichzelf af. Er zijn zat landen waar de bevolking niet lijdt aan terminale zelfhaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Als je de verhalen hoort dat moslims gescheiden willen zwemmen, hoe moet het als er nog zoveel andere moslims naar Nederland komen?
Wij moeten ons aanpassen aan hun, dat is de wereld op zijn kop. Wij leven in Nederland in een westerse maatschappij, dus daar leven wij naar. Ik vind dat iedereen zich moet aanpassen, Pools, Chinees of wat dan ook. Helaas schijnt een bepaalde bevolkingsgroep zich al bij het minste beledigd te voelen en willen ze hun eigen regels maken.
Dat maakt mij zo wantrouwend. En dan laat ik de criminaliteit cijfers over niet-westerse allochtonen nog achterwege.
Stel je niet aan, we zijn een democratie en we doen wat de meerderheid wil.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In Engeland bestaan al wel sharia wetgeving. Rondom 10 heeft een flinke tijd geleden al eens een debat over de sharia georganiseerd. Aan het woord komen moslim(a)s en niet moslims die de islam bestudeerd hebben. Let wel, iedereen die aan woord komt zegt de islam en de sharia te snappen, echter; iedereen spreekt elkaar ook weer tegen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso volstrekt onwenselijk dat sharia-rechtbanken in Europa bestaan, ongeacht hun bevoegdheden.
Die bommen vielen in Turkije al niet meer. Waarom ze dan besluiten door te reizen naar Nederland is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das leuk, maar die mensen zijn ook bang. Voor bommen. Enzo. Dat is net iets realistischer en ernstiger dan die angst van jou, als je begrijpt wat ik bedoel.
Democratie != de wil van de meerderheid uitvoeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Stel je niet aan, we zijn een democratie en we doen wat de meerderheid wil.
En dat is vluchtelingen opvangen maar ook niet-gescheiden zwemmen. En dat blijven we doen zolang die meerderheid dat wil.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je mij vraagt om een verklaring aangezien ik TS ben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:01 schreef PSVCL het volgende:
Ik lees niks over een ISIS knokploeg in de tekst .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |