abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160259619

http://www.tubantia.nl/al(...)n-kinderen-1.5767936

quote:
De kinderen van 10 en 13 jaar zagen hoe hun moeder haar totaal blote vriend naar het plafond takelde, vastketende en een metalen bal in de mond stopte. Daarna sloeg ze hem met een zweepje. Ook trok de 45-jarige vrouw haar even oude vriend aan een hondenriem mee naar een voederbak waaruit hij soep moest opslurpen.
Waarom je kinderen hierbij betrekken? Terecht dat hier iets mee gedaan wordt.

Overigens is de titel van het artikel wel een beetje raar. Martelseks. Dan heb je BDSM niet helemaal begrepen.

quote:
De rechter sprak de twee vrij, omdat ze hun kinderen niet lieten toekijken bij het sm-spel om er opgewonden van te raken. Evenmin was het bedoeld als hersenspoeling zodat de kinderen het 'normaal' zouden vinden als er later ontucht met hen werd gepleegd.
Ik snap de gedachte maar vind dit nog steeds niet thuishoren waar kinderen bij zijn.

Het helpt ook niet om de taboe-sfeer omtrent het onderwerp te doorbreken. Je ziet nog regelmatig artikelen van mensen die hun werk kwijtraken omdat ze in privésfeer zaken doen die anderen "niet normaal" vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisCarter op 27-02-2016 15:50:20 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:55:50 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_160259823
Nee, tuurlijk is het beetje raar.
Maar als het strafbaar zou zijn, dat zou ik nog vreemder vinden.
pi_160259828
Wat een kleurrijke TT. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160259841
_O-
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:57:56 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160259864
Die wortel maakt het wel af.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160259871
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
Wat een kleurrijke TT. :')
De titel van het artikel over martelseks is veel te misleidend. Dit past (pun intended) wat beter. :)
pi_160259879
En stel nou dat moeder en vriend door kinderen gezien werden terwijl ze gewoon heel traditioneel aan het neuken waren. Was er dan net zo'n probleem van gemaakt?
pi_160259903
Wat was dan wel de bedoeling van dit tonen aan de kinderen?
pi_160259905
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Jigzoz het volgende:
En stel nou dat moeder en vriend door kinderen gezien werden terwijl ze gewoon heel traditioneel aan het neuken waren. Was er dan net zo'n probleem van gemaakt?
Dat bedoel ik dus. De context is niet zo helder hierin.

Als ze dit midden in de woonkamer deden terwijl die kinderen er al zaten vind ik het totaal anders dan wanneer die kinderen de speelkamer/slaapkamer van de ouders opkwamen om iets te vragen/melden.

Maar het schijnt niet een eenmalig iets te zijn geweest.
pi_160259906
_O-
pi_160259927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Jigzoz het volgende:
ja.
Als moeder en vriend op de keukentafel gaan liggen terwijl de kinderen aan hun bordje brinta zitten wel.
Als ze gewoon in hun slaapkamer neuken niet
pi_160259963
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja.
Als moeder en vriend op de keukentafel gaan liggen als de kinderen aan hun bordje brinta zitten wel.
Als ze gewoon in hun slaapkamer neuken niet
Het moet uiteraard wel 'gewoon' blijven ja.

Ik vind dit een lastig verhaal, want zoals TS ook al stelt: het is nogal onduidelijk wat er nou precies gebeurd is.
pi_160260020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het moet uiteraard wel 'gewoon' blijven ja.

Ik vind dit een lastig verhaal, want zoals TS ook al stelt: het is nogal onduidelijk wat er nou precies gebeurd is.
denk je dat OM niks beters te doen heeft dan in hoger beroep te gaan bij gewone sex in slaapkamer?
pi_160260065
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

denk je dat OM niks beters te doen heeft dan in hoger beroep te gaan bij gewone sex in slaapkamer?
En wie bepaalt dan wat er 'gewone seks' mag heten en wat niet? En moet het OM zich ook nog uitlaten over waar je in je eigen huis seks mag hebben en waar niet?
pi_160260145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En wie bepaalt dan wat er 'gewone seks' mag heten en wat niet? En moet het OM zich ook nog uitlaten over waar je in je eigen huis seks mag hebben en waar niet?
niet bewust voor ogen van kinderen, aangezien zij ook geen contact meer willen hebben lijkt mij dat zij het als buitengewoon onprettig hebben ervaren om geconfronteerd te worden met moeders sexualiteit.
Geitenwollensokken 'alles moet kunnen' is heel makkelijk als jij niet naar de hangtieten van je eigen moeder hoeft te kijken of de anus van haar partner
pi_160260230
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

niet bewust voor ogen van kinderen, aangezien zij ook geen contact meer willen hebben lijkt mij dat zij het als buitengewoon onprettig hebben ervaren om geconfronteerd te worden met moeders sexualiteit.
Geitenwollensokken 'alles moet kunnen' is heel makkelijk als jij niet naar de hangtieten van je eigen moeder hoeft te kijken of de anus van haar partner
Ik vind het een lastig geval. Het heeft de schijn zeker tegen, maar wat er nou precies gebeurd is...
  zaterdag 27 februari 2016 @ 17:01:00 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160261136
quote:
een voederbak waaruit hij soep moest opslurpen.
Wat een softies.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 17:13:48 #18
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160261430
_O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160262138
Volgens mij is de man in kwestie niet de vader van de kinderen.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 17:44:26 #20
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160262169
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:57 schreef Gutmensch het volgende:
Die wortel maakt het wel af.
Die wortel die later die dag nog in de wortelstamp verwerkt word?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 18:53:07 #21
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_160263528
Ach... iedere ouder heeft zo zijn eigen interpretatie van een gedegen opvoeding.
pi_160264588
Jong geleerd is oud gedaan.
Ура для россии
pi_160271290
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Precies. Hoe, waar en wanneer je seks hebt moet je helemaal zelf weten maar wanneer je je kinderen hier bewust mee gaat confronteren overschrijd je gewoon een grens.

A. Het is (heel) traumatiserend voor kinderen om te zien hoe iemand wordt vastgebonden, geslagen, vernederd, etc. En al helemaal wanneer hun het eigen moeder is die iemand voor hun ogen op een dergelijke manier behandelt(/mishandeld). Uitleggen dat het 'een spel' is haalt niet veel uit omdat kinderen nog niet goed kunnen relativeren.

B. Kinderen willen helemaal niet geconfronteerd worden met het seksleven van hun ouders.

C. Het is heel verwarrend voor die kinderen wanneer zij aan de ene kant leren dat ze niet mogen slaan, anderen geen pijn mogen doen, respect moeten hebben voor anderen, etc. maar aan de andere kant zien dat hun moeder al die dingen wel doet.

D. Iedereen moet zelf kunnen bepalen of/hoe, waar en wanneer hij/zij geconfronteerd wil worden met seks en zeker met dergelijke extreme vormen van seks. Die keuzevrijheid wordt die kinderen ontnomen. Zij zitten immers in een afhankelijkheidssituatie ten opzichte van hun moeder.
pi_160271496
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Precies. Hoe, waar en wanneer je seks hebt moet je helemaal zelf weten maar wanneer je je kinderen hier bewust mee gaat confronteren overschrijd je gewoon een grens.

A. Het is (heel) traumatiserend voor kinderen om te zien hoe iemand wordt vastgebonden, geslagen, vernederd, etc. En al helemaal wanneer hun het eigen moeder is die iemand voor hun ogen op een dergelijke manier behandelt(/mishandeld). Uitleggen dat het 'een spel' is haalt niet veel uit omdat kinderen nog niet goed kunnen relativeren.

B. Kinderen willen helemaal niet geconfronteerd worden met het seksleven van hun ouders.

C. Het is heel verwarrend voor die kinderen wanneer zij aan de ene kant leren dat ze niet mogen slaan, anderen geen pijn mogen doen, respect moeten hebben voor anderen, etc. maar aan de andere kant zien dat hun moeder al die dingen wel doet.

D. Iedereen moet zelf kunnen bepalen of/hoe, waar en wanneer hij/zij geconfronteerd wil worden met seks en zeker met dergelijke extreme vormen van seks. Die keuzevrijheid wordt die kinderen ontnomen. Zij zitten immers in een afhankelijkheidssituatie ten opzichte van hun moeder.
ik ben het hier helemaal mee eens.
  Trouwste user 2022 zondag 28 februari 2016 @ 13:56:06 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_160282501
Ik hoor m'n ouders nog neuken toen ik als kind in bed lag. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')