SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind t gewoon eng dat drugs gebeuren ..ik zou flippen
Drugsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
Ghb in je drankjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
gvd wat heb ik je nu weer misdaanquote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.
wiequote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.
Ja, als je dat van jezelf weet zou ik er ook niet aan beginnen nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
ik hoop dat hij jou bedoeldquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd wat heb ik je nu weer misdaan
Hij is die assistent managerquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Che_ het volgende:
Studentenhumor? Haha
Studeer je gay management ofzo
Heb dat enigszins met lsd.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je dat van jezelf weet zou ik er ook niet aan beginnen nee.
Echt goeie ditquote:
Bij witte wijn valt dat wel mee. Zeker bij van die onwetende newbies als madelieffquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat proeft echt iedereen
Nee gvd die teringhoeveelheid zoutquote:Op maandag 22 februari 2016 22:08 schreef Parawan het volgende:
[..]
Bij witte wijn valt dat wel mee. Zeker bij van die onwetende newbies als madelieff
cocktailsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gvd die teringhoeveelheid zout
Je kunt ook zelf ghb maken. Schijnt best makkelijk te zijn en dan kun je er ook voor zorgen dat het minder zoutig wordt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gvd die teringhoeveelheid zout
heb het daar niet meer over werd niet door iedereen in deze sc gewaardeerd.quote:
Connaisseurquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja misschien ligt 't aan mij, maar ik zou GHB overal in herkennen
op het strand kijken hoe de golven van de zee het hele strand over wiebelenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon vol op de LSD naar een schilderij kijken van een rivier en denken dat het water echt stroomt
Apart, dat jij single bent kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij een vriendin hebt snap ik dan weer niet met je zure karakter
Female castingquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
de eckte fappen enkel nog op a serbian filmquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
Dit is wel waarquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Apart, dat jij single bent kan ik dan wel weer begrijpen.
waar heb je het over?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb het daar niet meer over werd niet door iedereen in deze sc gewaardeerd.
dat deel ging best snel btw dus weet niet of je mn vraag had gelezen en/of beantwoord?
CzechCasting speeddating.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Teen gets forcedquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eckte fappen enkel nog op a serbian film
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij een vriendin hebt snap ik dan weer niet met je zure karakter
meth kun je ook zelf maken, toch lijkt het me beter om dat door een methcook te laten doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf ghb maken. Schijnt best makkelijk te zijn en dan kun je er ook voor zorgen dat het minder zoutig wordt.
Ik wist niet dat alle studenten gay warenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij natuurlijk niet.
Er is meer dan alleen dat hequote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Ohquote:
Zij heeft idd opmerkelijk veel verstand van zaken over dingen die je niet zou verwachten voor een vrouwquote:
daisys destruction all the wayquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eckte fappen enkel nog op a serbian film
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is lekker maar die is gay
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook echt al maanden van
Hehe Czech in Public, dacht eerst altijd dat dat echt was.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Wat/wie kijk jij dan zoal?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen dat he
Zou je als je zonder werken drieduizend per maand zou verdienen nog werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar heb je het over?
ja dunno. stel hem nog eens
Heb liever seksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer maken wij een nieuwe natuurfilm?
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe Czech in Public, dacht eerst altijd dat dat echt was.
Wasda? Soort van orgie in een discotheek?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meer mensen hier fan van PartyHardcore?
Als ik nou verstand van nuttige dingen had.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:15 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zij heeft idd opmerkelijk veel verstand van zaken over dingen die je niet zou verwachten voor een vrouw
Teringquote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een basisschool.
Precies dat jaquote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wasda? Soort van orgie in een discotheek?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.
Wat moet jij nouquote:
Ooooh ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je als je zonder werken drieduizend per maand zou verdienen nog werken?
Ze zijn allebei meh.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Gereport, je staat op de watchlist.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dit wel van de rechter?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zult in elk geval nooit stil vallen op een kringverjaardagquote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik nou verstand van nuttige dingen had.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijer, ging het bijna Googlen, wil geen slapende honden wakker maken.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gereport, je staat op de watchlist.Zeg ik niet, straks sta je voor m'n deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg je hoofd tegen m'n boezem, dan kriebel ik je bolletjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aai over de bol zou leuk zijn.
In de zomer met dat zwembadje op de speelplaats.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg ik niet, straks sta je voor m'n deur.
chai kan altijd over koetjes en kalfjes babbelenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je zult in elk geval nooit stil vallen op een kringverjaardag
Graagquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg je hoofd tegen m'n boezem, dan kriebel ik je bolletje
Je weet dat Madelief in dit topic zit?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.
Ook over de bloemetjes en de bijtjesquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai kan altijd over koetjes en kalfjes babbelen
Ok Martijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat? Ik hou van die mooie architectuur van basisscholen. Niks aan de hand
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook over de bloemetjes en de bijtjes
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooooh ja.
sws niet, 3k netto he? Nee, niet wit iig.
Werken. Meer verdienen jatoch.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?
Bij welk bedrag per maand zou je stoppen met werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Werken. Meer verdienen jatoch.
Beetje chillen, beetje sporten, beetje roken, beetje dealen tochhhquote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?
¤10.000quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bij welk bedrag per maand zou je stoppen met werken?
Denk niet dat ik ooit echt volledig zou stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
15,-quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
6000,-quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
drm kwam hij speciaal hier hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je weet dat Madelief in dit topic zit?
tonquote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben je czechisch kurwa?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
drm kwam hij speciaal hier hihi
Maar misschien zou jij je hond nog van me afschoppen, dan zou ik niet met oprechtheid kunnen zeggen dat ik van je hou.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
Denk srs altijd even aan MMG bij dit nummer
ik ook, dont tell Vladimir thoughquote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
Nee andersom tochquote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
opsnuiven duhhquote:Op maandag 22 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat wil je doen met een ton per maand?
Ik zou mn hond denk ik wel van je afschoppen maar alleen om zelf verder te gaan met wat die hond deedquote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar misschien zou jij je hond nog van me afschoppen, dan zou ik niet met oprechtheid kunnen zeggen dat ik van je hou.
Heb dat met jou bij filmpjes van Animal Crackers.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
kom op je kan beterquote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb dat met jou bij filmpjes van Animal Crackers.
Dealen is toch ook werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje sporten, beetje roken, beetje dealen tochhh
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit echt volledig zou stoppen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zou mn hond denk ik wel van je afschoppen maar alleen om zelf verder te gaan met wat die hond deed. Pics srs?
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Passief inkomen is tof inderdaad maar zit vaak wel risico aan vast.
Waar doel ik op met wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Parawan het volgende:
[..]
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?
'Risico's die kleven aan het verkrijgen van inkomsten uit bezit'quote:
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?
Zonder er iets voor te hoeven doen?quote:
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
ik ook. Ik trek me helemaal sufquote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zonder er iets voor te hoeven doen?
De mediane Nederlandse advocaat verdient minder netto per maand.
werkenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.
ewaquote:
Oh dat, nouja als je dat wil genereren moet je ergens in investeren en er zijn niet veel investeringen met een hoog rendement zonder bepaalde risicos, heb het wat dat betreft nu wel goed maar wil als het kan nog wel gaan investeren in vastgoed. Huisjesmelker is een van de makkelijkste manieren van geld verdienen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Parawan het volgende:
[..]
'Risico's die kleven aan het verkrijgen van inkomsten uit bezit'
Achterlijke Henkie
eh, als jij daar behoefte aan hebtquote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag ik mezelf aftrekken op je UI?
ok, brbquote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh, als jij daar behoefte aan hebt
meer dan 6000 netto?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
Een beetje advocaat haalt meer binnen hoor
Damn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh dat, nouja als je dat wil genereren moet je ergens in investeren en er zijn niet veel investeringen met een hoog rendement zonder bepaalde risicos, heb het wat dat betreft nu wel goed maar wil als het kan nog wel gaan investeren in vastgoed. Huisjesmelker is een van de makkelijkste manieren van geld verdienen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dankjewel DP, hier het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
ewaquote:
Ik wil er verder ook niet over nadenken, heb gewoon 'sperma' gegoogled gr grquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
die naam van dat plaatje ook, wat
Gastquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
sickquote:
Te weinig sperma in je openingen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom voel ik me zo rusteloos de laatste tijd
Vraag het je huisartsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Gebrek aan seksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Lijkt me ook wel wat. Waar koop je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar doel je op met je eerste zin?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Parawan het volgende:
[..]
Damn.![]()
Als ik genoeg vermogen weet te genereren wil ik investeren in vastgoed in het land waar mijn roots liggen.
Heb dat gekocht bij een of andere Oostenrijker genaamd Fritzl.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat. Waar koop je dat?
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent kun je dat met elke WO studie wel bereiken.
MOORDENAAR!!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de lat hoog legt en je kunt dat dan geeft dat toch blijk van je kunnen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.
Bill Gates was een dropout. Just saying.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.
Dat je post helemaal kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar doel je op met je eerste zin?
En welk land is dat mag ook in DM.
naah 1 keer per dag is genoegquote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij het wilde slikken.
Ik heb gewoon nog veel meer om te geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
naah 1 keer per dag is genoeg
Klopt, maar het hoeft niet vanzelfsprekend hand in hand te gaan. Sommigen zijn zeg maar uit hout van mindere kwaliteit gesneden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de lat hoog legt en je kunt dat dan geeft dat toch blijk van je kunnen?
joegoeslaviequote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar welk land kom je vandaan dan?
Geborgenheid? Genegenheid?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog veel meer om te geven.
Niet helemaal waar, alleen de absolute top.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de moeder van mmg daar nogal verzot op is.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niks daarvan, voornamelijk gewoon sperma.
Nee, ben geadopteerd en dat is geen grap overigensquote:
Net als Jobs en Zuckerberg, Sugar etc.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bill Gates was een dropout. Just saying.
Meer heeft hij anderen niet te bieden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft Ashqelon het áltijd over geld...
Bijzonder eigenlijk hequote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de moeder van mmg daar nogal verzot op is.
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ja maar dan ben je dus niet goed in je vakgebied en verdien je dus minderquote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Klopt, maar het hoeft niet vanzelfsprekend hand in hand te gaan. Sommigen zijn zeg maar uit hout van mindere kwaliteit gesneden.
Frassgodquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huisjesmelker van studenten in Amsterdam lijkt me een prima investering.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
Zou nog wel iets kunnen worden.
buurt is omhoog geknalt hoor. Haha snapje, want eerst was het aan puin geknaltquote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
Niet mee eens hoor. Overal ter wereld is er vraag naar woningen. Moet je natuurlijk niet ergens in een boerengat gaan investeren maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
De reden is dan ook dat Norton te groot is.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, alleen de absolute top.
Volgens de meest recente SvdA verdient een ervaren advocaat medewerker bij Norton Rose Fulbright het meest namelijk ruim achtduizend per bruto wat netto minder dan zesduizend per maand is.
Je moet wel opmerken dat dit om een ervaren advocaat gaat bij Norton Rose Fulbright, de gemiddelde rechtenstudent komt daar niet voor in aanmerking. De stelling dat de mediane Nederlandse advocaat minder verdient klopt dus.
Nog beter als je dat in Heerlen bent, vraag MMG maar.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Huisjesmelker van studenten in Amsterdam lijkt me een prima investering.
Joods héquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Houd ik je aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Als ik mn eerste huisjesmelkobject heb gekocht goed?
Dat is voor de gemiddelde rechtenstudent niet weggelegd toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De reden is dan ook dat Norton te groot is.
Als je zelfstandig in een maatschap gaat verdien je vaak meer.
Geldquote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd ik je aan.
Nee, geld is maar geld.
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemtquote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Parel tussen de zwijnen, deze user.
Ik begin me steeds meer etto te voelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemt
Zozo, meneertje denkt dat hij heel wat is hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemt
Vertel?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog beter als je dat in Heerlen bent, vraag MMG maar.
Er is een verschil in vraag naar woningen in een land dat zich niet prominent gaat ontwikkelen en vraag naar woningen in een land met een booming economyquote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Parawan het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor. Overal ter wereld is er vraag naar woningen. Moet je natuurlijk niet ergens in een boerengat gaan investeren maar dat terzijde.
Ja gewoon bietje studenten afzetten terwijl je dat gewoon in de parkstad wat echt een kutomgeving is.quote:
k heb wel een stuk touw voor je danquote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer etto te voelen.
De gemiddelde rechtenstudent wordt niet eens advocaat dus dan ga je al krom.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde rechtenstudent niet weggelegd toch?
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zou ook harde pener krijgen van een koffer vol 50tjes
Ja en ik heb nog wel een paar zweterige ballen voor je om aan te sabbelen, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
k heb wel een stuk touw voor je dan
En? Wie heeft gelijk?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut. Stimo dacht dat ik Turks ben btw.
Hoe oud was je toen?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.
Hadden wel ieder 100 gulden gekregen als beloning
je moet niet van die strakke slipjes dragenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog wel een paar zweterige ballen voor je om aan te sabbelen, zo hebben we allemaal wel wat.
Die shit inleverenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.
Mijn ballen zweten al onder de druk van hun eigen zwaartekracht.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet niet van die strakke slipjes dragen
Madquote:Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zozo, meneertje denkt dat hij heel wat is hoor.
Jij komt ook alleen met open deurenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil in vraag naar woningen in een land dat zich niet prominent gaat ontwikkelen en vraag naar woningen in een land met een booming economy
Had je toch beter een Escobar vat kunnen vinden in Colombiaquote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik lees dan ook alleen maar domme shitquote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Parawan het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen met open deuren
tvpquote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar Fantastic Four (2015) kijken
Laat me niet alleenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar Fantastic Four (2015) kijken
vreemd, nooit last van, ik kan ze geregeld legenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn ballen zweten al onder de druk van hun eigen zwaartekracht.
Klopt, je kunt verrassend goed pijpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
vreemd, nooit last van, ik kan ze geregeld legen
tijdje terug pakketten coke aangespoeld bij het zwarte pad. Je zou er maar langslopen op dat momentquote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je toch beter een Escobar vat kunnen vinden in Colombia
oh youquote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, je kunt verrassend goed pijpen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Username maakt het wel duidelijk toch.
Nouja de gemiddelde rechtenstudent die de advocatuur in gaat dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtenstudent wordt niet eens advocaat dus dan ga je al krom.
Pot verwijt ketelquote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lees dan ook alleen maar domme shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dit kopen & dan ik foksters sexy & gewaagd posten ;ppAriana Grande postte ook meerdere fotos van dat soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppIk snap deze zin niet, probeer het nog eens in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op maandag 22 februari 2016 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het nog eens in het Nederlands.
Waarom weet jijditquote:Op maandag 22 februari 2016 23:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ariana Grande postte ook meerdere fotos van dat soort.
Oh. Sorry het is na 23:00, dan kan ik geen neuk meer geven, sorry.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ok
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #104
Niet om 0:00 pas braincrash hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Sorry het is na 23:00, dan kan ik geen neuk meer geven, sorry.
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppI is met een hoofdletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
braincrash watquote:Op maandag 22 februari 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet om 0:00 pas braincrash hebbenoudje
__
Uh. Oke..quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I in het Engels is met hoofdletter
NEEM DIE TT'S NIET SERIEUS FLIKKERquote:
cmon big boy 5 dollahquote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NEEM DIE TT'S NIET SERIEUS FLIKKER
Trouwens, in m'n DM een kerel die me wilt pijpen! Thanks, TS
.
Ja gvd probeer ik eens zwoel te doen enzo NOU DAN NIET HEquote:Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje kansloos. En moet toch uit voor t betere kroelwerk
Zo kun je money makenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Heyyyy dimmaquote:Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
net op central station
zag ik van die hoeren met 'refugees welcome'
ja welcom totdat je wordt verkaracht door raschid van de kamp
gvd ik wilde je nog meenemen naar deadpool..quote:Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja gvd probeer ik eens zwoel te doen enzo NOU DAN NIET HE
beter waren we samen gegaan bby op 14 valentinedayquote:Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat iedereen naar deadpool
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Je niet durven laten pijpen door een man, homoquote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Dit is Dimma niet hoor, dus dit kan ik rustig in de SC posten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom. Dm die shit gewoon naar mmg
Ben jij een beetje verliefd op opso?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beter waren we samen gegaan bby op 14 valentineday
echt een lovestory was het
Doe dat dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd ik wilde je nog meenemen naar deadpool..
Nog steeds snap ik het niet maar mkayquote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat wou ik even zeggen
Cachie en ik zijn verliefd op jouquote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij een beetje verliefd op opso?
Deadpoolquote:Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat iedereen naar deadpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |