meth kun je ook zelf maken, toch lijkt het me beter om dat door een methcook te laten doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf ghb maken. Schijnt best makkelijk te zijn en dan kun je er ook voor zorgen dat het minder zoutig wordt.
Ik wist niet dat alle studenten gay warenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij natuurlijk niet.
Er is meer dan alleen dat hequote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
Ohquote:
Zij heeft idd opmerkelijk veel verstand van zaken over dingen die je niet zou verwachten voor een vrouwquote:
daisys destruction all the wayquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eckte fappen enkel nog op a serbian film
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is lekker maar die is gay
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook echt al maanden van
Hehe Czech in Public, dacht eerst altijd dat dat echt was.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
Wat/wie kijk jij dan zoal?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen dat he
Zou je als je zonder werken drieduizend per maand zou verdienen nog werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar heb je het over?
ja dunno. stel hem nog eens
Heb liever seksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer maken wij een nieuwe natuurfilm?
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe Czech in Public, dacht eerst altijd dat dat echt was.
Wasda? Soort van orgie in een discotheek?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meer mensen hier fan van PartyHardcore?
Als ik nou verstand van nuttige dingen had.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:15 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zij heeft idd opmerkelijk veel verstand van zaken over dingen die je niet zou verwachten voor een vrouw
Teringquote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een basisschool.
Precies dat jaquote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wasda? Soort van orgie in een discotheek?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |