SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind t gewoon eng dat drugs gebeuren ..ik zou flippen
Drugsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
Ghb in je drankjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
gvd wat heb ik je nu weer misdaanquote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.
wiequote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wens een bepaalde user wel een goede overdosis.
Ja, als je dat van jezelf weet zou ik er ook niet aan beginnen nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef madeliefff het volgende:
ik hoop dat hij jou bedoeldquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd wat heb ik je nu weer misdaan
Hij is die assistent managerquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Che_ het volgende:
Studentenhumor? Haha
Studeer je gay management ofzo
Heb dat enigszins met lsd.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je dat van jezelf weet zou ik er ook niet aan beginnen nee.
Echt goeie ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |