Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.quote:
Echt he, wij raken al hyper door de kleurstofjes in lolly's XD concentratieproblemen to the maxxx xdquote:
Hey beschimmelde kaaskutquote:
door mijn kut karakter . Bij jou?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
Madeliefff hoe komt het dat jij geen vriend hebt
Ik ben atechnisch.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]ben nog ong een kwartiertje onderweg, download m vast
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.
een ffe dimmen ja. Kutyoghurtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.
Oké ifimquote:
preciesquote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, wij raken al hyper door de kleurstofjes in lolly's XD concentratieproblemen to the maxxx xd
Inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou triest zijn van je, maarja zijn we aan gewend. want zo ben jij
Zou raspen over je penis en oppikken.quote:
Choloquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou raspen over je penis en oppikken.
Binnenkant van haar auto.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
Madeliefff hoe komt het dat jij geen vriend hebt
moest zijn "heej" kutfoon is degene die altijd high isquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze zin bewijst dat je fucking high bent.
hey zullen we wat leuks doen? maakt niet uit wat het is of wat we gaan doen, als ik maar bij je kan zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Shirtloze selfies in de spiegel
Met een of ander lelijke baby en dan als tekst erbij; niet mijn kind
Een groep van 30 man en dan mag je raden wie hij is
godverdommequote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou raspen over je penis en oppikken.
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom jij geen vriend kan vinden
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb m'n kut vorige maand nog gewassen weeniequote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cholo
Kan niet hier beschrijven wat ik met jouw zure sloot zou doen
Niks mis mee zo lang het geen extreme vormen aan neemt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belgenquote:Voor wie het zich afvroeg: het kan dus echt. Een auto heeft in Brussel kilometers lang door een ondergrondse tramtunnel gereden.
"We mogen nog van geluk spreken dat de auto onderweg geen tram is tegengekomen", zegt een woordvoerder van het vervoerbedrijf MIVB tegen Brusselnieuws.be. Drie tramlijnen moest vanavond worden stilgelegd vanwege de dollemansrit.
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kriebeltje op je anus.
inb4 Che_ met gay-gedachtes.
Oh dat vind ik dan wel weer jammerquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n kut vorige maand nog gewassen weenie
Daar vind ik nog niks mis mee trouwensquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.
nee bij een pakkie boterquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd die lui krijgen hun rijbewijs echt gratis bij een pak cornflakes he?
Ik mag het eigenlijk niet zeggen van hem, maarja. U know.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'
JA NG echt gvd, emotionele achtbaan dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar vind ik nog niks mis mee trouwens
Gewoon tatta/studentenhumor man.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'
wat studeer jequote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon tatta/studentenhumor man.
wow wat is jouw probleemquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.
Gewoon thuisbezorgd wanneer ze 18 wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd die lui krijgen hun rijbewijs echt gratis bij een pak cornflakes he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |