Vind het trouwens maar eng dat we het de laatste tijd vaker eens zijn met elkaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je op zijn minst een ripdeal uit halen.
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Swipe je op basis van alleen foto of neem je ook de moeite om een eventuele tekst te lezen of foto's te scrollen?
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik raak panisch als mannen op mij af stappen
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op jouw leeftijd nog zo kieskeurig?
Ik word rood en doe kortaf zodat ze snel weer weggaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik raak panisch als mannen op mij af stappen
ik ben relaxed en sympathiekquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?
Ik swype op basis van uitstraling . Ik kijk gewoon of ik een normale nuchtere man zie. Niet iemand die wintersportpics heeft, zonnebrilletje op heeft of borstkas showt. Of een feest beest is. Gewoon iem die er relaxed en sympathiek op staat
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mocht ie op grindr komen hou ik me aanbevolen.
Smoohooothquote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens je voorgangers uit de hemel
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben relaxed en sympathiek
Shirtloze selfies in de spiegelquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?
Ik swype op basis van uitstraling . Ik kijk gewoon of ik een normale nuchtere man zie. Niet iemand die wintersportpics heeft, zonnebrilletje op heeft of borstkas showt. Of een feest beest is. Gewoon iem die er relaxed en sympathiek op staat
jaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Shirtloze selfies in de spiegel
Met een of ander lelijke baby en dan als tekst erbij; niet mijn kind
Een groep van 30 man en dan mag je raden wie hij is
Net als azazelquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zolucifer was ook een gevallen engel
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Shirtloze selfies in de spiegel
Met een of ander lelijke baby en dan als tekst erbij; niet mijn kind
Een groep van 30 man en dan mag je raden wie hij is
Zou rapenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik word rood en doe kortaf zodat ze snel weer weggaan.
Als of vrouwen weten wat ze willen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nja wel wat ze niet willen iigquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of vrouwen weten wat ze willen.
Eequote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
plaatje is te groot maak ff kleiner aub
hehe ik heb alleen pics van mezelf erop gezetquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of vrouwen weten wat ze willen.
Wat een talent.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nja wel wat ze niet willen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |