SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk doe eerst ff kaapje en dan steek ik jonko opquote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
NG, je begint wel steeds beter te worden in de kaapleef
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kostte te veel tijd. kapers op de kust he
die gingen we ook kijken tijdens het kokenquote:
Zodra je een echte pro bent in de kaapleef heb je gewoon een prima TT in je ctrl+c klaarstaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kostte te veel tijd. kapers op de kust he
Mijnmama kandat wel lekker maken, maar ik eet het niet graagquote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
die gingen we ook kijken tijdens het koken
Het is een proces hequote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra je een echte pro bent in de kaapleef heb je gewoon een prima TT in je ctrl+c klaarstaan.
Plaats je foto van eind resultaat?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef Murdera het volgende:
Binnenkort openzagen, brein eruit halen, schoonkoken, drogen en patrootjes in maken. Dan om neer te zetten of op een houten bordje maken voor aan de muur
Nee ben trotse blanke man.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je black? Anouk kots op wittemannenzaad
Hoeveel hebben jullie er lopen dan in de tuin?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijnmama kandat wel lekker maken, maar ik eet het niet graag
Marokkaanse snollen willen sushi dit dat...quote:
kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijnmama kandat wel lekker maken, maar ik eet het niet graag
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra je een echte pro bent in de kaapleef heb je gewoon een prima TT in je ctrl+c klaarstaan.
waarom noem je ze snollen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Marokkaanse snollen willen sushi dit dat...
via de neus a nerdjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?
Dit was met Eid, Islamitisch slachthuis in BE.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Die heeft zelfs nog vachtwaar haal je die met vacht?
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I know, ik bied me aan als je mentor.
oke wait.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?
Ik kan dus echt niet overweg met een touchpadquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ik
Ik vind het ook verre van ideaal hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niet overweg met een touchpad
zeg toch gewoon, is voor een knappe vriend die interesse heeft in de islam en onze cultuurquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
oke wait.
ze gaat echt denken wtf dat ik hiermee kom uit het niets
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het ook verre van ideaal hoor
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jouw handelingssnelheid is nog te langzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een muis is dan wel belangrijk. Zit ook op laptop, muis helpt bij de echte kaapleefstijl.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ik
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan moet het allemaal al tot sop gekookt zijn? Mij lukte dat zo niet
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
oke wait.
ze gaat echt denken wtf dat ik hiermee kom uit het niets
Ze zei gwn dat hoofd door midden zagen. Maar dat wil jij niet doen vgmquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg toch gewoon, is voor een knappe vriend die interesse heeft in de islam en onze cultuur
Ga zsm ff 1 kopenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja een muis is dan wel belangrijk. Zit ook op laptop, muis helpt bij de echte kaapleefstijl.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
ze ging voordoen op haar eigen hoofd hoe je moet zagen![]()
toch niet met zaag he?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
Gvd ik zie dit helemaal voor mequote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
giwon zo zagen en dan kun je die hersenen eroit lepelenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik zie dit helemaal voor me
Het is volle maan. Dat is het 'm.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij ook?
Volgens mij de mannen ook
Jummie.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
giwon zo zagen en dan kun je die hersenen eroit lepelen
HAHAHAHAHquote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
giwon zo zagen en dan kun je die hersenen eroit lepelen
Omdat ze zijn.quote:
Ooh dan worden de mannen een beetje opgefokt zegmaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is volle maan. Dat is het 'm.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan zeggen dat mijn moeder vreemder is dan ik.
Zou mooi zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh dan worden de mannen een beetje opgefokt zegmaar.
Ik als presidente van NL eis dat de mannen gratis naar de hoeren mogen tijdens volle maan
Nee dankje.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Hersenen zijn overigens echt lekker als je het in een omelet doet.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zei gwn dat hoofd door midden zagen. Maar dat wil jij niet doen vgm
niet alleen aan je kip hequote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind flubbertjes en harde stukjes aan m'n kip al vies.
Ja, allen tegen mij is ze bitchy ;squote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ze lijkt me echt fucking aardig en klein beetje prettig gestoord
![]()
.
als ik nou een hele tijd lief doe, mag ik dan schapenkop komen eten bij jouw mam?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Hersenen zijn overigens echt lekker als je het in een omelet doet.
Beter geef je mij gewoon massage ofzo, doe ik jou kraken.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je weer gedisst door ééntje?
ow man ik wil niet eens verder zoekenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]wat lief
maar helaas dat wil ik niet nee
En stimo, daar zitten de hersenen er nog in aan het eind volgens mij?
ohh jmmrquote:
ja maar hersenen is net als beenmerg is compleet zachtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind flubbertjes en harde stukjes aan m'n kip al vies.
omg kraken is zo tyfes lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter geef je mij gewoon massage ofzo, doe ik jou kraken.
gwn met een haakje via de neus eruit lepelen dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]wat lief
maar helaas dat wil ik niet nee
En stimo, daar zitten de hersenen er nog in aan het eind volgens mij?
Ik zal het overwegenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik nou een hele tijd lief doe, mag ik dan schapenkop komen eten bij jouw mam?
Ik weet wat je lekker vindquote:
zit nog bot tussen he, dus dan door 1 neusgat. Hmm, ik zal dat in elk geval proberenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn met een haakje via de neus eruit lepelen dan.
Als ze ongesteld zijnquote:
Hoe weet jij dat nou? Bij een hond gedaan ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
rug kriebelen/wrijven en door haren aaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ditquote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geven of krijgen?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dan moet je het zo lang gaan prakken totdat het uit de neus eruit stroomt wel. Lastig klusjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nog bot tussen he, dus dan door 1 neusgat. Hmm, ik zal dat in elk geval proberen
En dan glijdt ie zo naar binnenquote:
Beidenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geven of krijgen?
Indien geven, dm/pm/app/snap me
Nou, wie zal dat nou wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik denk dat ik mijn favo user in m'n fobo maar eens moet gaan vernieuwen
ik ook val dansnel inslaapquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dit
Vooral als mensen met mn haar spelen, word daar srs rustig van ofzo
Kun je niet met zo'n hele dunne mixer dat neusgat in en dan aanzetten?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dan moet je het zo lang gaan prakken totdat het uit de neus eruit stroomt wel. Lastig klusje
Onderbuik masseren stimo, vinden veel aangenaam.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wtf man zou je hoofd eraf trappen
Ja snap niet zo goed waarom ik daar niet in sta.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik denk dat ik mijn favo user in m'n fobo maar eens moet gaan vernieuwen
Ik moet met rust gelaten worden als ik pijn heb. Zou srs zijn hoofd eraf trappen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onderbuik masseren stimo, vinden veel aangenaam.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja snap niet zo goed waarom ik daar niet in sta.
quote:
mss ff stoppen met smoken dan kun je nuttige ideeën geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je niet met zo'n hele dunne mixer dat neusgat in en dan aanzetten?
yeah, ach, de egyptenaren konden het ook bij mensenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dan moet je het zo lang gaan prakken totdat het uit de neus eruit stroomt wel. Lastig klusje
Was serieus hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
mss ff stoppen met smoken dan kun je nuttige ideeën geven.
Extreem, neem spiraaltje.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet met rust gelaten worden als ik pijn heb. Zou srs zijn hoofd eraf trappen.
zou van afstand chocola gooienquote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet met rust gelaten worden als ik pijn heb. Zou srs zijn hoofd eraf trappen.
True, als je maar geduld hebt. Lijkt me echt satisfying als het opeens zo uit de neus eruit stroomt, wil ik zienquote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeah, ach, de egyptenaren konden het ook bij mensen
Ja jezus wat nou weer danquote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar gaat elke vorm van respect die ik ooit voor je gehad heb.
heulemaal niet, gewoon kroelenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou daar echtniet van
[..]
Jij doelt op andere dingen met buikje wrijven.
Nee, waarom denk je dat ik zo mijn best doe om af te vallen. Als ik afval verdwijnt mn pcos en kan ik weer leven op die dagen.quote:
Tenzij 3/10quote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet je dat binnen no time kunnen krijgen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
True, als je maar geduld hebt. Lijkt me echt satisfying als het opeens zo uit de neus eruit stroomt, wil ik zien
Ja. Geld opent vagina's.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Het is echt belachelijk makkelijk om aan seks te komen. Zelfs als je ugly bent.
Voor vrouwen ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
truequote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
pak signalen niet zo snel op man, ben ook niet perfectquote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dacht dat de boodschap vrij duidelijk was.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
"opent vaginas" mental image van een openklappende kaastosti
Zou je maar eens aids oppakken danquote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pak signalen niet zo snel op man, ben ook niet perfect
Ik uh. Ja. Naja. Oke.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
"opent vaginas" mental image van een openklappende kaastosti
wajooooquote:Op maandag 22 februari 2016 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou je maar eens aids oppakken dan
Schijnheilige disco turkquote:Op maandag 22 februari 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik een sloerie was had ik elke uitgaansavond kunnen scoren. Maar dat deed ik niet, ik ben nml een autist en liep weg als mannen contact zochten.
Gonna jump down, spin aroundquote:Op maandag 22 februari 2016 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben gvd naar negermuziek aan het luisteren, wat de neuk doet mn shuffle.
Hjb josti, mijn moeder zwaaide mij uit als ik wegging. Ging zelfs uit met mijn ex man.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gonna jump down, spin around
Pick a bale of cotton
Gonna jump down, spin around
Pick a bale a day
Oh lordy, pick a bale of cotton
Pick a bale a day
loolquote:Op maandag 22 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb josti, mijn moeder zwaaide mij uit als ik wegging. Ging zelfs uit met mijn ex man.
Met mijn zusje. Mijn neven. Nichtjes.
gvdquote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Om het zelfvertrouwen iets op te vijzelen na de 6-0 nederlaag tegen Liverpool, speelde Aston Villa afgelopen vrijdag een oefenduel tegen de eigen beloften. Het liep echter volledig mis: de nummer laatst van de Premier League was niet opgewassen tegen de jeugdige talenten en ging met 3-0 onderuit.
Is McGrath er?
Ik maak hem wel even mad door dit naar hem te sturnequote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Om het zelfvertrouwen iets op te vijzelen na de 6-0 nederlaag tegen Liverpool, speelde Aston Villa afgelopen vrijdag een oefenduel tegen de eigen beloften. Het liep echter volledig mis: de nummer laatst van de Premier League was niet opgewassen tegen de jeugdige talenten en ging met 3-0 onderuit.
Is McGrath er?
adres in dm graagquote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit vind ik een prima plan, kom dan.
Hahaha, dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Is McGrath er?
Ben jij mij?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik een sloerie was had ik elke uitgaansavond kunnen scoren. Maar dat deed ik niet, ik ben nml een autist en liep weg als mannen contact zochten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Is McGrath er?
Doelde eigenlijk op het afwijzen van mannenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb josti, mijn moeder zwaaide mij uit als ik wegging. Ging zelfs uit met mijn ex man.
Met mijn zusje. Mijn neven. Nichtjes.
Zo krijgen ze niet de kans om ooit bij jou op je kruisje te komen drukkenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb tinder gedownload. Maar T enige dat ik doe is bij iedereen op kruisje drukken![]()
op jouw leeftijd nog zo kieskeurig?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb tinder gedownload. Maar T enige dat ik doe is bij iedereen op kruisje drukken![]()
Swipe je op basis van alleen foto of neem je ook de moeite om een eventuele tekst te lezen of foto's te scrollen?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Ik ga ook eens tinder installerenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
Bamquote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op jouw leeftijd nog zo kieskeurig?
Was eraf maar zodra ik wifi heb ga ik het weer downloaden.quote:
Mss wel als zij mij eerder zienquote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo krijgen ze niet de kans om ooit bij jou op je kruisje te komen drukken
Van waar ben jij eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
pokke endben er over 3 kwartier ongeveer
Wow damn gastquote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wejoooooquote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
hier geen tinder btw. Zie dat als laatste redmiddel.
lolquote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Grindr is je laatste redmiddel
Mocht ie op grindr komen hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Grindr is je laatste redmiddel
Nicequote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mocht ie op grindr komen hou ik me aanbevolen.
Kan je op zijn minst een ripdeal uit halen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben geen dealer hequote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je op zijn minst een ripdeal uit halen.
daaromquote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vind het trouwens maar eng dat we het de laatste tijd vaker eens zijn met elkaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Swipe je op basis van alleen foto of neem je ook de moeite om een eventuele tekst te lezen of foto's te scrollen?
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik raak panisch als mannen op mij af stappen
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik word rood en doe kortaf zodat ze snel weer weggaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik raak panisch als mannen op mij af stappen
ik ben relaxed en sympathiekquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?
Ik swype op basis van uitstraling . Ik kijk gewoon of ik een normale nuchtere man zie. Niet iemand die wintersportpics heeft, zonnebrilletje op heeft of borstkas showt. Of een feest beest is. Gewoon iem die er relaxed en sympathiek op staat
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Smoohooothquote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens je voorgangers uit de hemel
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben relaxed en sympathiek
Shirtloze selfies in de spiegelquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie nooit tekst. Hoe werkt die shit? O wacht ik zag 1 keer "hallo" staan...Toen stond er een 1tje bij zo een plaatje van een boek. Bedoel je dat?
Ik swype op basis van uitstraling . Ik kijk gewoon of ik een normale nuchtere man zie. Niet iemand die wintersportpics heeft, zonnebrilletje op heeft of borstkas showt. Of een feest beest is. Gewoon iem die er relaxed en sympathiek op staat
jaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Shirtloze selfies in de spiegel
Met een of ander lelijke baby en dan als tekst erbij; niet mijn kind
Een groep van 30 man en dan mag je raden wie hij is
Net als azazelquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zolucifer was ook een gevallen engel
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou rapenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik word rood en doe kortaf zodat ze snel weer weggaan.
Als of vrouwen weten wat ze willen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nja wel wat ze niet willen iigquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of vrouwen weten wat ze willen.
Eequote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
plaatje is te groot maak ff kleiner aub
hehe ik heb alleen pics van mezelf erop gezetquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of vrouwen weten wat ze willen.
Wat een talent.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nja wel wat ze niet willen iig
que?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe ik heb alleen pics van mezelf erop gezet
Hmm ik hou niet echt van komediequote:Op maandag 22 februari 2016 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]zullen we dogma x kijken tijdens het kroelen
Nooit last van.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dat je foon nog laadt en je standaard daardoor op een advertentie drukt
zullen we dan come and see kijken?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm ik hou niet echt van komedie
alleen als het hoffmannetjes zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja gvd heb hele blotter liggen voor je.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij met zo'n loser praat weet ik niet of wij nog vrienden kunnen zijn :s
blufquote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja gvd heb hele blotter liggen voor je.
Duh, alsof ik een andere zou kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als het hoffmannetjes zijn
Zou triest zijn van je, maarja zijn we aan gewend. want zo ben jijquote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij met zo'n loser praat weet ik niet of wij nog vrienden kunnen zijn :s
wiequote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
Zit die stinkhippie hier weer ja, bah
Ja doen wequote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we dan come and see kijken?
chlooochloooooo neusje van mequote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
Zit die stinkhippie hier weer ja, bah
Mij oookquote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb nog nooit lsd gedaan. Lijkt me wel echt super
Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.quote:
Echt he, wij raken al hyper door de kleurstofjes in lolly's XD concentratieproblemen to the maxxx xdquote:
Hey beschimmelde kaaskutquote:
door mijn kut karakter . Bij jou?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
Madeliefff hoe komt het dat jij geen vriend hebt
Ik ben atechnisch.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]ben nog ong een kwartiertje onderweg, download m vast
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.
een ffe dimmen ja. Kutyoghurtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet zo uitgesproken zijn over drugs. Enige manier waarop een man jou aantrekkelijk kan vinden.
Oké ifimquote:
preciesquote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, wij raken al hyper door de kleurstofjes in lolly's XD concentratieproblemen to the maxxx xd
Inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou triest zijn van je, maarja zijn we aan gewend. want zo ben jij
Zou raspen over je penis en oppikken.quote:
Choloquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou raspen over je penis en oppikken.
Binnenkant van haar auto.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
Madeliefff hoe komt het dat jij geen vriend hebt
moest zijn "heej" kutfoon is degene die altijd high isquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze zin bewijst dat je fucking high bent.
hey zullen we wat leuks doen? maakt niet uit wat het is of wat we gaan doen, als ik maar bij je kan zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
godverdommequote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou raspen over je penis en oppikken.
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom jij geen vriend kan vinden
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb m'n kut vorige maand nog gewassen weeniequote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cholo
Kan niet hier beschrijven wat ik met jouw zure sloot zou doen
Niks mis mee zo lang het geen extreme vormen aan neemt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belgenquote:Voor wie het zich afvroeg: het kan dus echt. Een auto heeft in Brussel kilometers lang door een ondergrondse tramtunnel gereden.
"We mogen nog van geluk spreken dat de auto onderweg geen tram is tegengekomen", zegt een woordvoerder van het vervoerbedrijf MIVB tegen Brusselnieuws.be. Drie tramlijnen moest vanavond worden stilgelegd vanwege de dollemansrit.
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'quote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kriebeltje op je anus.
inb4 Che_ met gay-gedachtes.
Oh dat vind ik dan wel weer jammerquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n kut vorige maand nog gewassen weenie
Daar vind ik nog niks mis mee trouwensquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.
nee bij een pakkie boterquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd die lui krijgen hun rijbewijs echt gratis bij een pak cornflakes he?
Ik mag het eigenlijk niet zeggen van hem, maarja. U know.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'
JA NG echt gvd, emotionele achtbaan dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar vind ik nog niks mis mee trouwens
Gewoon tatta/studentenhumor man.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja je kan ontkennen maar je maakt dagelijks gay 'grapjes'
wat studeer jequote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon tatta/studentenhumor man.
wow wat is jouw probleemquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heeft niks met haar drang naar controle te maken, maar alles met haar rotte persoonlijkheid.
Gewoon thuisbezorgd wanneer ze 18 wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd die lui krijgen hun rijbewijs echt gratis bij een pak cornflakes he?
Onder tussen elkaar kansi hard noiken. Niks gebeurt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon tatta/studentenhumor man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |