kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijnmama kandat wel lekker maken, maar ik eet het niet graag
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra je een echte pro bent in de kaapleef heb je gewoon een prima TT in je ctrl+c klaarstaan.
waarom noem je ze snollen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Marokkaanse snollen willen sushi dit dat...
via de neus a nerdjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?
Dit was met Eid, Islamitisch slachthuis in BE.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Die heeft zelfs nog vachtwaar haal je die met vacht?
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I know, ik bied me aan als je mentor.
oke wait.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je vragen hoe ze het brein eruit haalt?
Ik kan dus echt niet overweg met een touchpadquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ik
Ik vind het ook verre van ideaal hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niet overweg met een touchpad
zeg toch gewoon, is voor een knappe vriend die interesse heeft in de islam en onze cultuurquote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
oke wait.
ze gaat echt denken wtf dat ik hiermee kom uit het niets
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het ook verre van ideaal hoor
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jouw handelingssnelheid is nog te langzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een muis is dan wel belangrijk. Zit ook op laptop, muis helpt bij de echte kaapleefstijl.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit op laptop he, dus heb geen muis. Moet ik wel ff halen, is beste denk ik
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan moet het allemaal al tot sop gekookt zijn? Mij lukte dat zo niet
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
oke wait.
ze gaat echt denken wtf dat ik hiermee kom uit het niets
Ze zei gwn dat hoofd door midden zagen. Maar dat wil jij niet doen vgmquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg toch gewoon, is voor een knappe vriend die interesse heeft in de islam en onze cultuur
Ga zsm ff 1 kopenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja een muis is dan wel belangrijk. Zit ook op laptop, muis helpt bij de echte kaapleefstijl.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
ze ging voordoen op haar eigen hoofd hoe je moet zagen![]()
toch niet met zaag he?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
Gvd ik zie dit helemaal voor mequote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |