SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gegen die wand. moet je eens checkenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
gegen die mauer, in zijn eigen taal.
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouwe is vast:
o: joint en koffie
t: mars
l: 2 broodjes met kaas en ham
t: joint en koekje
d: 250 gram groente, frikandel en patat
t: joint
t: koffie
zulke mensen kunnen bredere gedachtengangen vaak makkelijker volgen en aanvullen. Twijfels waar ze zelf mee hebben gezeten bespreken, en de uitkomsten van dat soort gedachten zijn vaak heel interessant. Maar voor echt vragen kan ik beter bij een geestelijke zijn, dat is waar.quote:
Mooi meisje hjb.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind haar echt niet mooi Montelly
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.quote:
Some things should stay untouched.quote:
krijgt goede recenties. Maar ff downen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gegen die wand. moet je eens checken
Oh srry zal aanpassen ;$quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.
Ik heb nog geen joint gerookt vandaag.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouwe is vast:
o: joint en koffie
t: mars
l: 2 broodjes met kaas en ham
t: joint en koekje
d: 250 gram groente, frikandel en patat
t: koffie
Ja wrom mad op DV toen ze nieuw fernandes topique opende?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Some things should stay untouched.
8/10quote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Had [KLB SC] Zonder zikafilmpjes van enorme dikke fatties met kutvirus
Aight ik snap het.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zulke mensen kunnen bredere gedachtengangen vaak makkelijker volgen en aanvullen. Twijfels waar ze zelf mee hebben gezeten bespreken, en de uitkomsten van dat soort gedachten zijn vaak heel interessant. Maar voor echt vragen kan ik beter bij een geestelijke zijn, dat is waar.
JA IK LEES DIT GVDquote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.
wie ben jijquote:Op maandag 22 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wrom mad op DV toen ze nieuw fernandes topique opende?
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijgt goede recenties. Maar ff downen.
afgelopen jaar nog gewassen gvd.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over dat milieu in je haar.
nu geloof ik het antwoord van gister niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit vroeg je gister ook al, murdertje.
godkkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke kerst toch, kunnen weer 2 middelgrote gezinnen van eten.
Ik ontdekt dikke taalvaut in je sigquote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik was de eerste in 3 jaar die wist wat btk betekende in z'n sig
IK BEN OPSONISATIEquote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu geloof ik het antwoord van gister niet meer
roeptequote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ontdekt dikke taalvaut in je sig
Zei ik nou srs roepte ipv riep
Oh wauw kom je daar nu al achterquote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ontdekt dikke taalvaut in je sig
Zei ik nou srs roepte ipv riep
als een baasquote:Op maandag 22 februari 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik was de eerste in 3 jaar die wist wat btk betekende in z'n ondertitel
Mij ook nietquote:Op maandag 22 februari 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
roeptehaha was me nog niet eens opgevallen
what the fuckquote:Op maandag 22 februari 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
roeptehaha was me nog niet eens opgevallen
Haha madquote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
what the fuck
Ging er eigenlijk vanuit dat dat de enige reden was waarom je die oninteressante snol in je sig had gezet.
Zou echt een kut humeur hebben als ik dit alleen maar eet.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, we gaan weer over op mijn dieet.
Ik heb vanmorgn gegeten:
30 gram havermout met water, halve banaan en 2 eitjes
T: appel en 13 gram noten ()
L: 100 gram kip met sla, tomaat en paprika
T: Mandarijn
D: 100 gram kipfilet, 130 gram bonen, 200 gram champignons, 150 gram broccoli
T: smartbar en 150 gram magere kwark
kcal 1409 in, uit tot nu toe 2200.
Ik ben niet zo interessant, zie VKs post.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh.
Brahs, iemand dmt ze me wel even toch? Waar is chai eigenlijk?
stimo dus ookquote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt een kut humeur hebben als ik dit alleen maar eet.
waarom?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt een kut humeur hebben als ik dit alleen maar eet.
kan niet, ik zit mobiel. Maar ik geloof jequote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo interessant, zie VKs post.
Omdat ik gewoon brood wil eten en geen kwark als tussendoortje enz. En precies 13 gram noten uitwegen is ook niks voor mij.quote:
ga bidden ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 noel
WIeetje nieee wie murdera iss 9*poffff** xcD kki leipe goeie gast
+1quote:Op maandag 22 februari 2016 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
die kerel die elke ochtend een 5je op je moedahs nachtkastje achterlaat
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan niet, ik zit mobiel. Maar ik geloof je
Ik eet soms ook brood, hoor. Maar niet meer elke dag. Denk dat ik nu 2 a 3 sneetjes per week eet. Same for aardappelen, rijst etc.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon brood wil eten en geen kwark als tussendoortje enz. En precies 13 gram noten uitwegen is ook niks voor mij.
picsquote:Op maandag 22 februari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vandaag een andere eyelinerwing lijk net chinees
Zou jouw bruine bever ook wel willen zienquote:Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
moest ik ff met jullie delen hoor :s
quote:
Dat hele gedoe met die naamverandering was gewoon een marketingstunt, had niks met policor te makenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
noicequote:
ach wel neequote:Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die naamverandering was gewoon een marketingstunt, had niks met policor te maken.
likequote:Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
heb alleen liner en ben fugly met dikke wallen en sproetjes nuquote:
boeie crop gwn je oogquote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb alleen liner en ben fugly met dikke wallen en sproetjes nu
Ohja niet te ontbreken een vogelnestknotje
altijdquote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, jij zal het wel beter weten.
diehard begint netquote:Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef xcachet het volgende:
oh zondag met lubach even terug kijken
Hoe weetje dit? Ik ben niet slank hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet soms ook brood, hoor. Maar niet meer elke dag. Denk dat ik nu 2 a 3 sneetjes per week eet. Same for aardappelen, rijst etc.
Maar ik ben dik. Jij niet
boerkaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh naja geen badjas hoe heette dat ding ookalweer
Tr voor necrofiliequote:Op maandag 22 februari 2016 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
die kerel die elke ochtend een 5je op je moedahs nachtkastje achterlaat
Ik snap nooit waarom jullie altijd over TC praten zonder linkje? Wat moeten we dan met die info?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is smoohooth
Jointje rokende in badjas @ tc
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is smoohooth
Ow, daar ging ik eigenlijk van uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weetje dit? Ik ben niet slank hoor.
Badjas.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh naja geen badjas hoe heette dat ding ookalweer
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom jullie altijd over TC praten zonder linkje? Wat moeten we dan met die info?
Dit is nog van zomerquote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom jullie altijd over TC praten zonder linkje? Wat moeten we dan met die info?
Nee joh, paar maandjes terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog van zomer
Dacht ik
wrmwil je linkje voor iets dat jaar terug was ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
jammer dat ik geen moedergrap meer mag maken van opoquote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
TOMMY THE CAT IS MY NAME
AND I SAY UNTO THEE.
Godverdomme parels voor de zwijnen dit.
We hebben TARDIS. de tijdmachinequote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wrmwil je linkje voor iets dat jaar terug was ofzo
Hatenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dat was ik. Was wel geil hequote:Op maandag 22 februari 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met wie was er tc 's zomers ? Ik raak in de war
Ftfyquote:Op maandag 22 februari 2016 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
jammer dat ik geen moedergrap meer mag maken van opso
Mn moeder is inderdaad een parelquote:Op maandag 22 februari 2016 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
jammer dat ik geen moedergrap meer mag maken van opo
klinkt als droomvrouw. sorry opsquote:Op maandag 22 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is smoohooth
Ama heeft sinds kort vriendje, daar gaat je kansquote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klinkt als droomvrouw. sorry ops
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn moeder is inderdaad een parel
Detective Speurneus weer hoor...quote:Op maandag 22 februari 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
che is toch geen mocroquote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
che! Ik vroeg me af he, waarom hebben mocros zon hekel aan joden?
Geen idee, maar heb afgelopen zomer volgens mij geen TC gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
okquote:
Niet alleen nu.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wrmwil je linkje voor iets dat jaar terug was ofzo
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klinkt als droomvrouw. sorry ops
Volgens mij was het met pax toenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb afgelopen zomer volgens mij geen TC gedaan.
ja nou en. sinds dat topic van meisje met vriend mee uitvragen, kan allesquote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ama heeft sinds kort vriendje, daar gaat je kans
Zon weet ik nietquote:Op maandag 22 februari 2016 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
che! Ik vroeg me af he, waarom hebben mocros zon hekel aan joden?
als the game zijn cam aan doet ben ik in.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
doe je cam aan dan of ga je alleen fappen?
Alles kan kapot.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou en. sinds dat topic van meisje met vriend mee uitvragen, kan alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben al een hoge boom aan het uitzoekenquote:
HAHAHAHquote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou en. sinds dat topic van meisje met vriend mee uitvragen, kan alles
Oh behalve dat je een aidsuser bent, luister je ook naar aidsmuziek. Goed om te weten.quote:
omwquote:Op maandag 22 februari 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n dikke hasjjoint gehad als nu
Ga je daar in zingen met je harp?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al een hoge boom aan het uitzoeken
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles kan kapot.smokeleef beste leefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0quote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe vaak hebben jullie relatie kapot gemaakt, vieze bitches
Echt hequote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh behalve dat je een aidsuser bent, luister je ook naar aidsmuziek. Goed om te weten.
Dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Verleden wel een paar. Onbewustquote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
crip iig de relatie tussen mij en che_quote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh sorry zei ik aids?bedoel zika.
bedoel je ook het kapotmaken van je eigen relatie? Is nogal onduidelijk je vraag.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Hieraan heeft elke man zich toch wel eens schuldig gemaakt?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
eentje, alhoewel ze dat toch echt zelf deed. Ik liep alleen m'n pik achterna
Exverloofde van mn nicht was een fucking player. Ging die hele tijd bij mij slijmen om aandacht en werd zij mad op mij waardoor ze verloving verbrak like WHAT THE HECK ik heb niks gedaanquote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verleden wel een paar. Onbewust
echt?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
crip iig de relatie tussen mij en che_
Nee mannen die rose drinken moet je serieus nemenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Boerenaccent, niet serieus genomen.
Next.
Jij dus nog nooit. Goed om te weten.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hieraan heeft elke man zich toch wel eens schuldig gemaakt?
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan ook wel eigenlijk jaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
bedoel je ook het kapotmaken van je eigen relatie? Is nogal onduidelijk je vraag.
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dus nog nooit. Goed om te weten.
waarom die r in je naam eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.
Fijn wel hoe voorspelbaar je bent
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terugquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zegquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terug
Kan je mij niet blokkeren met je abo?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.
Fijn wel hoe voorspelbaar je bent
Ja gewoon, moest username bedenken, en ik zat op dat moment vanillekwark te eten. Het hoeft niet allemaal zo ingewikkeld te zijn joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom die r in je naam eigenlijk
Jawel maar dan zou ik je niet zien ragen als ik je uit de OP haal though.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je mij niet blokkeren met je abo?
gvdquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terug
toen ik 18 was was er een chick die het huis uit was getrapt door haar vriend omdat hij haar smsjes had gelezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jupquote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zeg
Wat? Omdat een of ander wijf zich laat beffen door iemand die op dat moment wss vrijgezel is, is de man in kwestie de eikel?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zeg
haar kut?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
toen ik 18 was was er een chick die het huis uit was getrapt door haar vriend omdat hij haar smsjes had gelezen.
Vond ik wel echt kut though
Negers doen dat toch niet?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MMG kan je dit beter uitleggen, ik ben maar een betaboi.
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkerenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel maar dan zou ik je niet zien ragen als ik je uit de OP haal though.
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkeren?
beter profiteer je niet van zn pddnosquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
Poekie?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey poekie hoe gaat het in grtd?
autismespectrum beste spectrumquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter profiteer je niet van zn pddnos
Stop ik daar wel meequote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
Poekie is een term der genegenheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poekie?Haha. Uhm wel goed hoor, beetje rustig.
Nu toch ook bebeequote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
was net zo lekker rustig verdomme
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uitquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
murdera, al progressie met die schedel?
Ben echt benieuwd naar foto's man.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uit
Wel vast nieuwe dremelset besteld voor customizen
Schedel?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uit
Wel vast nieuwe dremelset besteld voor customizen
gvd je gaat me toch niet zeggen dat de rode klats van de FOK!-dames zich ook gaat sychroniseren?quote:
Uh ok.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een schapenkop gekocht en gekookt. Tong en wang waren lekker, brein niet geproefd.
Geen pics gemaakt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een schapenkop gekocht en gekookt. Tong en wang waren lekker, brein niet geproefd.
Jij ook?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij allemaal tegelijk, net als bij huisgenoten.
Oh nee het is uit met mijn cybervriendinquote:Op maandag 22 februari 2016 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij hallucineert weer, niks aan de hand. Sinds die breakup met Stimo is alles anders.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè, alsof het normaal is ofzo. Wtf.
jezus man zo tntoe dk ben k nietquote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef Montelly het volgende:
Stimp zou gekke doekoes maken als plus size turkse fetisj model.
was leuk om daarmee door de appie te lopenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Holy fuck, why? Wel eens zoiets gezien laatst op 4Chan, met een varkenskop.
wijzijn helemaal niet cyberquote:Op maandag 22 februari 2016 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh nee het is uit met mijn cybervriendin
gezelliequote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij allemaal tegelijk, net als bij huisgenoten.
bij de ah? R u kidding mequote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
was leuk om daarmee door de appie te lopenmensen die omkijken en hun boodschappen terugzetten
Gewoon in je hand of watquote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
was leuk om daarmee door de appie te lopenmensen die omkijken en hun boodschappen terugzetten
weirdoquote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ben klaar denk ik. Still horny as fuck tho.
Wat ga je er verder mee doen?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Murdera het volgende:
Serieus, tong en wang waren lekker
Wilden schedel niet openboren, dus zonde van de hersenen. Die zullen nu wel aan gort zijn
kan jouw mam het lekker klaarmaken? Ik wil er wel een goed recept voor, en hoe doen jullie dat met het brein?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ligt standaard in de vriezer bij ons
Anouk dingenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WHAT HAS SHE GOT THAT I DONT HAVE?
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ligt standaard in de vriezer bij ons
Je bent echt goor. Alle mensen die dit eten zijn dat.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan jouw mam het lekker klaarmaken? Ik wil er wel een goed recept voor, en hoe doen jullie dat met het brein?
Omgquote:Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
gehaald bij poolse winkel, maar moesten daarna nog langs de appie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |