Negers doen dat toch niet?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MMG kan je dit beter uitleggen, ik ben maar een betaboi.
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkerenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel maar dan zou ik je niet zien ragen als ik je uit de OP haal though.
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkeren?
beter profiteer je niet van zn pddnosquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
Poekie?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey poekie hoe gaat het in grtd?
autismespectrum beste spectrumquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter profiteer je niet van zn pddnos
Stop ik daar wel meequote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
Poekie is een term der genegenheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poekie?Haha. Uhm wel goed hoor, beetje rustig.
Nu toch ook bebeequote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
was net zo lekker rustig verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |