Poekie?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey poekie hoe gaat het in grtd?
autismespectrum beste spectrumquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter profiteer je niet van zn pddnos
Stop ik daar wel meequote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
Poekie is een term der genegenheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poekie?Haha. Uhm wel goed hoor, beetje rustig.
Nu toch ook bebeequote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
was net zo lekker rustig verdomme
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uitquote:Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
murdera, al progressie met die schedel?
Ben echt benieuwd naar foto's man.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uit
Wel vast nieuwe dremelset besteld voor customizen
Schedel?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt nog bij een maat in de vriezer. Zaterdag iets te bont gemaakt dus zondag ging hij nietmeer de deur uit
Wel vast nieuwe dremelset besteld voor customizen
gvd je gaat me toch niet zeggen dat de rode klats van de FOK!-dames zich ook gaat sychroniseren?quote:
Uh ok.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een schapenkop gekocht en gekookt. Tong en wang waren lekker, brein niet geproefd.
Geen pics gemaakt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een schapenkop gekocht en gekookt. Tong en wang waren lekker, brein niet geproefd.
Jij ook?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij allemaal tegelijk, net als bij huisgenoten.
Oh nee het is uit met mijn cybervriendinquote:Op maandag 22 februari 2016 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij hallucineert weer, niks aan de hand. Sinds die breakup met Stimo is alles anders.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè, alsof het normaal is ofzo. Wtf.
jezus man zo tntoe dk ben k nietquote:Op maandag 22 februari 2016 21:04 schreef Montelly het volgende:
Stimp zou gekke doekoes maken als plus size turkse fetisj model.
was leuk om daarmee door de appie te lopenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Holy fuck, why? Wel eens zoiets gezien laatst op 4Chan, met een varkenskop.
wijzijn helemaal niet cyberquote:Op maandag 22 februari 2016 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh nee het is uit met mijn cybervriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |