Exverloofde van mn nicht was een fucking player. Ging die hele tijd bij mij slijmen om aandacht en werd zij mad op mij waardoor ze verloving verbrak like WHAT THE HECK ik heb niks gedaanquote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verleden wel een paar. Onbewust
echt?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
crip iig de relatie tussen mij en che_
Nee mannen die rose drinken moet je serieus nemenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Boerenaccent, niet serieus genomen.
Next.
Jij dus nog nooit. Goed om te weten.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hieraan heeft elke man zich toch wel eens schuldig gemaakt?
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan ook wel eigenlijk jaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
bedoel je ook het kapotmaken van je eigen relatie? Is nogal onduidelijk je vraag.
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dus nog nooit. Goed om te weten.
waarom die r in je naam eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.
Fijn wel hoe voorspelbaar je bent
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terugquote:Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zegquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terug
Kan je mij niet blokkeren met je abo?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nu begint dit tafereel weer. 'Haha alle andere users zijn pussies en neuken lelijke wijven en ik ben een stoere boi'.
Fijn wel hoe voorspelbaar je bent
Ja gewoon, moest username bedenken, en ik zat op dat moment vanillekwark te eten. Het hoeft niet allemaal zo ingewikkeld te zijn joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom die r in je naam eigenlijk
Jawel maar dan zou ik je niet zien ragen als ik je uit de OP haal though.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je mij niet blokkeren met je abo?
gvdquote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lag ik lassie te wezen, wordt ze gebeld door d'r vriend. Neemt ze niet op en zegt, die belt wel terug
toen ik 18 was was er een chick die het huis uit was getrapt door haar vriend omdat hij haar smsjes had gelezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jupquote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zeg
Wat? Omdat een of ander wijf zich laat beffen door iemand die op dat moment wss vrijgezel is, is de man in kwestie de eikel?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meen je dit. WAt een eikel ben jij dan zeg
haar kut?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
toen ik 18 was was er een chick die het huis uit was getrapt door haar vriend omdat hij haar smsjes had gelezen.
Vond ik wel echt kut though
Negers doen dat toch niet?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MMG kan je dit beter uitleggen, ik ben maar een betaboi.
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkerenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel maar dan zou ik je niet zien ragen als ik je uit de OP haal though.
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik beloof dat ik nooit meer daarover rage, kan je me dan blokkeren?
beter profiteer je niet van zn pddnosquote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee haal er stiekem sowieso wel genoegen uit om je het bloed onder de nagels uit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |