omg kraken is zo tyfes lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter geef je mij gewoon massage ofzo, doe ik jou kraken.
gwn met een haakje via de neus eruit lepelen dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]wat lief
maar helaas dat wil ik niet nee
En stimo, daar zitten de hersenen er nog in aan het eind volgens mij?
Ik zal het overwegenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik nou een hele tijd lief doe, mag ik dan schapenkop komen eten bij jouw mam?
Ik weet wat je lekker vindquote:
zit nog bot tussen he, dus dan door 1 neusgat. Hmm, ik zal dat in elk geval proberenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn met een haakje via de neus eruit lepelen dan.
Als ze ongesteld zijnquote:
Hoe weet jij dat nou? Bij een hond gedaan ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
rug kriebelen/wrijven en door haren aaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ditquote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geven of krijgen?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dan moet je het zo lang gaan prakken totdat het uit de neus eruit stroomt wel. Lastig klusjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nog bot tussen he, dus dan door 1 neusgat. Hmm, ik zal dat in elk geval proberen
En dan glijdt ie zo naar binnenquote:
Beidenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geven of krijgen?
Indien geven, dm/pm/app/snap me
Nou, wie zal dat nou wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
ik denk dat ik mijn favo user in m'n fobo maar eens moet gaan vernieuwen
ik ook val dansnel inslaapquote:Op maandag 22 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dit
Vooral als mensen met mn haar spelen, word daar srs rustig van ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |