Bij witte wijn valt dat wel mee. Zeker bij van die onwetende newbies als madelieffquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat proeft echt iedereen
Nee gvd die teringhoeveelheid zoutquote:Op maandag 22 februari 2016 22:08 schreef Parawan het volgende:
[..]
Bij witte wijn valt dat wel mee. Zeker bij van die onwetende newbies als madelieff
cocktailsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gvd die teringhoeveelheid zout
Je kunt ook zelf ghb maken. Schijnt best makkelijk te zijn en dan kun je er ook voor zorgen dat het minder zoutig wordt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gvd die teringhoeveelheid zout
heb het daar niet meer over werd niet door iedereen in deze sc gewaardeerd.quote:
Connaisseurquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja misschien ligt 't aan mij, maar ik zou GHB overal in herkennen
op het strand kijken hoe de golven van de zee het hele strand over wiebelenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon vol op de LSD naar een schilderij kijken van een rivier en denken dat het water echt stroomt
Apart, dat jij single bent kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij een vriendin hebt snap ik dan weer niet met je zure karakter
Female castingquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
de eckte fappen enkel nog op a serbian filmquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
Dit is wel waarquote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Apart, dat jij single bent kan ik dan wel weer begrijpen.
waar heb je het over?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb het daar niet meer over werd niet door iedereen in deze sc gewaardeerd.
dat deel ging best snel btw dus weet niet of je mn vraag had gelezen en/of beantwoord?
CzechCasting speeddating.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Teen gets forcedquote:Op maandag 22 februari 2016 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eckte fappen enkel nog op a serbian film
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij een vriendin hebt snap ik dan weer niet met je zure karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |