SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het toevalligquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
Jij wacht echt voor die kaap he, F5 ader in de nek.
Wow, ik kom ook eens op bezoek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkanen doen niet aan borrels. Mama heeft voorgerecht hoofdgerecht en dessert voorbereid. En daarna nog thee met koekjes cake etc. Ik haat zo laat warm eten
Is het done om hem helemaal rond mijn hoofd te wikkelen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen met jouw hoofdsituatie
Thenks bai xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben weg toedels hoor
Veel plezier met je familie Cripjen
voor mannen leuk en aardig ja maar ikmoet wel fucking alles voorbereiden en afwassen en dienstmeisje spelenquote:
*wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Leugens! Je word altijd opeens stil als we close to topic end zijn.:D
wist ik (srs) maar had geen zin meer om te veranderenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
*wordt
domme zandsnol
wow, ik neem je wel mee uit eten danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
voor mannen leuk en aardig ja maar ikmoet wel fucking alles voorbereiden en afwassen en dienstmeisje spelen
ja doe datquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ik neem je wel mee uit eten dan
lui ook nog, typischquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
wist ik (srs) maar had geen zin meer om te veranderen
Hij is toch een braadslee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor hem
iedereen is kwetsbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit soort type mens is kwetsbaar
welnee... je kan mij voor alles uitmaken doet me niets... een ander haal je uit de op en je hebt dagen gejankquote:
wow stoere boi hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee... je kan mij voor alles uitmaken doet me niets... een ander haal je uit de op en je hebt dagen gejank
wanneer gaan we bier drinken dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik care gewoon niet om jullie
Als jij legaal bier mag drinken... 2023 ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer gaan we bier drinken dan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?
Yo eergisteren oid had ik het toch over Instagram models die naar Dubai gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij zo lang moest wachten wil niet zeggen dat iedereen dat moet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij legaal bier mag drinken... 2023 ofzo
Man in mijn tijd kon ik op mijn 16e nog legaal wiet en xtc kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat jij zo lang moest wachten wil niet zeggen dat iedereen dat moet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo eergisteren oid had ik het toch over Instagram models die naar Dubai gaan.
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.
ik wist niet dat ze dat hadden in de romeinse tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Man in mijn tijd kon ik op mijn 16e nog legaal wiet en xtc kopen
ja, binnen handbereik voor de autistische ICT'erquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME FUK JOU LUL KAASKOP HOMOquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze dat hadden in de romeinse tijd.
noem je mij nou kaaskop?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME FUK JOU LUL KAASKOP HOMO
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, binnen handbereik voor de autistische ICT'er
OH OKquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb vaak wat moeite met lezen als het hoofdletters zijn.
Nu toeslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow dit is wel ongemakkelijk, wist niet dat je dat zou lezen
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg, ik moest lachen om je filmpjequote:
Kan toch cammenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zit nog in spanje, dan moet ik zo lang wachten.
oooohquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[..]
Nou zeg, ik moest lachen om je filmpje.
succesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst
Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst
Je moet wat als je nog bij mamma woont hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan
Ik ga nooit uit. Soms kom ik wel aardige gasten tegen op straat. Maar deze is via Tinderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?
Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan
ah okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.
Wel discussiewaardig hoor, betalen voor een hoer of daten via Tinderquote:
Hij heeft het zelf geupload lijkt me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren. Zo leuk is het trouwens niet
Zitten alleen maar geile sletmannen op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Soms kom ik wel aardige gasten tegen op straat. Maar deze is via Tinder
Nou ik spreek ook af via Tinderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel discussiewaardig hoor, betalen voor een hoer of daten via Tinder. Want een heleboel mensen (zowel mannen als vrouwen) zitten gewoon op Tinder om af te spreken om een ordinair potje nuecksecks te hebben
.
Maar die gaan we niet voeren op de zaterdagavond.
moet jij geen sletman?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alleen maar geile sletmannen op.
Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the pointquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alleen maar geile sletmannen op.
Vind ik bijna hetzelfde als gewoon meteen maar een hoer bezoeken/bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the point"sex? :$ :$ :$ :$"
" do jij want to send mij nudes"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the point"sex? :$ :$ :$ :$"
DM OPENBARINGquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
" do jij want to send mij nudes"
;$
Ik zei tegen de laatste "Too bad that you have to use an app to get laid"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik bijna hetzelfde als gewoon meteen maar een hoer bezoeken/bestellen.
oh wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei tegen de laatste "Too bad that you have to use an app to get laid"
Hihi kleine pikcquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
was ie wel even op zijn kleine pikkie getrapt
gewoon geen pizza en dan kip bestellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM PIZZA'S UITTE KIEZEN
Chicks zijn al een kwartier bezig om een fucking pizzasoort te kiezen
kipquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon geen pizza en dan kip bestellen.
gwn kip op je pizzaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom jij bezorgen? Alleen chicks hier he.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal even op mijn tomos stappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom jij bezorgen? Alleen chicks hier he.
wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar woon je srs ben manager van een pizzeria naast school.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben ik veel te verlegen voor johquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:34 schreef xcachet het volgende:
orgie voor grath op de zaterdag avond
Ergens in groningen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar woon je srs ben manager van een pizzeria naast school.
stop daarmee gek... straks ben je 40 en denk je.. mmmquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben ik veel te verlegen voor joh
Volgens mij ben jij ook zo jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
De looks en de kamer van een echte reaguurder, althans mijn beeld ervan.
bierdrinker69 | 20-02-16 @ 20:10 | + 198 -
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
De looks en de kamer van een echte reaguurder, althans mijn beeld ervan.
bierdrinker69 | 20-02-16 @ 20:10 | + 198 -
is mijn reactie, ja ben ook zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook zo ja
hoe lang is het geleden dat jij 40 was?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stop daarmee gek... straks ben je 40 en denk je.. mmm
Op fok komen om te scorenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon zoveel tatta's op fok en geen enkele is een lkkr jong blondje, anticlimax
ehm... 0 minutenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe lang is het geleden dat jij 40 was?
Ben 52 ;$quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op fok komen om te scorenje bent toch geen thuiswonende 25 jarige
nu begint het wel sneu te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op fok komen om te scorenje bent toch geen thuiswonende 25 jarige
kus kusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
nu begint het wel sneu te worden
zou bijna denken dat je cared om de opmerkingen op Fok
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
je bent te kieskeurig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon zoveel tatta's op fok en geen enkele is een lkkr jong blondje, anticlimax
uhuquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
haha WCH is onzeker, daarom zit hij als papa op dit forum_O-
Heb je aan niels een goeiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
Als mijn collega's vragen wat ik het weekend heb gedaan begin ik altijd gewoon over het weer.
ik zou ook niet over mijn fapjes vertellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
Als mijn collega's vragen wat ik het weekend heb gedaan begin ik altijd gewoon over het weer.
Hahaha, ik vanavond los in de club en hij van "gvd het knaagt toch welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke club ga je heen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ik vanavond los in de club en hij van "gvd het knaagt toch wel"
Ja daar baal ik ook echt al maanden vanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is lekker maar die is gay
wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan kom je vanavond alleen thuis in het huis van je moeder en dan denk je, god... het knaagt toch wel... maar ja, kutinkomen, geen toekomst en gewoon een kutleven dus tjaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ik vanavond los in de club en hij van "gvd het knaagt toch wel"
Denk dat MMGYM zich nu echt heel rot voelt nu jij dit hebt gezegdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan kom je vanavond alleen thuis in het huis van je moeder en dan denk je, god... het knaagt toch wel... maar ja, kutinkomen, geen toekomst en gewoon een kutleven dus tja
en dat van een kale manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat MMGYM zich nu echt heel rot voelt nu jij dit hebt gezegd
Alsof het zo zeldzaam is dat een 25- jarige nog niet uit huis isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan kom je vanavond alleen thuis in het huis van je moeder en dan denk je, god... het knaagt toch wel... maar ja, kutinkomen, geen toekomst en gewoon een kutleven dus tja
Geen idee, rond Leidse en/of Rembrandt en dan eentje uitkiezenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat MMGYM zich nu echt heel rot voelt nu jij dit hebt gezegd
Haha hou vn jullie <3quote:
Rembrandt is leuker en de wijven zijn makkelijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, rond Leidse en/of Rembrandt en dan eentje uitkiezen.
[..]
[..]
Haha hou vn jullie <3
Je kunt ook zo een heel topic vullen met domme qoutes die ik heb gezegd ben ik bangquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
hier wel om gelachen
Escapequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, rond Leidse en/of Rembrandt en dan eentje uitkiezen.
[..]
[..]
Haha hou vn jullie <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kunt ook zo een heel topic vullen met domme qoutes die ik heb gezegd ben ik bang![]()
Ja af en toe grapjes maken is wel oké maar dit gaat echt te furquote:
Haha kijk eens bij ONZ.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef xcachet het volgende:
Ach, het is niet dat niemand weet wie hij is en hoe hij eruit ziet. Maar wel lullig.
Pics? Volgens mij bedoel je die andere dude waarvan ik de naam even kwijt ben btw.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is babequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Pics? Volgens mij bedoel je die andere dude waarvan ik de naam even kwijt ben btw.
Ok, weggehaald. Sorry.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef xcachet het volgende:
Ach, het is niet dat niemand weet wie hij is en hoe hij eruit ziet. Maar wel lullig.
Jij welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben ook best lekker en niet gay dus ja
Pics gezien die ik passtte? Nee hèquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Pics? Volgens mij bedoel je die andere dude waarvan ik de naam even kwijt ben btw.
pics, word al een klein beetje nat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef anti-loper het volgende:
picsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef anti-loper het volgende:
Heb meegedaan aan mr zara universe kwam bij de laatste 6quote:
Mja, vind Leidse gezelliger ofzo, kweenie wat het isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rembrandt is leuker en de wijven zijn makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
pics, word al een klein beetje nat.
Wat is er met grtd gebeurdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
geloof me is net watervalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mja, vind Leidse gezelliger ofzo, kweenie wat het is.
niet veel toeristen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]moest lachen, omdat je vrouwelijke icon hebt
Heb mee gedaan met mister verkiezing in mijn dorpquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan mr zara universe kwam bij de laatste 6
Van Paxcon? Nope post eens opnieuw zag alleen die van Braddie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pics gezien die ik passtte? Nee hè.
Haha posts verwijderd, disgonbegud.
Amsterdamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overdag haast alleen maar. Overigens niks mis met toeristen hoor, altijd relaxt
.
bietje witte poeder snufenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overdag haast alleen maar. Overigens niks mis met toeristen hoor, altijd relaxt
.
is niet leuk a sahbequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar voelde me schuldig tegenover jou.
instanat haquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mja, vind Leidse gezelliger ofzo, kweenie wat het is.
Wil je kwalitatief uitgaan, of wil je gewoon sletjes om je heen=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is volgens mij echt ranzigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eigenlijk zijn toeristen fucking relaxt zelfs, mooi om praatje mee te maken enz..
Keer dit spul (snus) gekregen van Noorse toeristen, soort tabak, moest je dan onder je bovenlip stoppen.
[ afbeelding ]
Nee man, niet over FOK!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Van Paxcon? Nope post eens opnieuw zag alleen die van Braddie.
Doe ik niet aanquote:
Wie dan en hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:53 schreef xcachet het volgende:
Ik ken wel iemand die begin maart naar Amsterdam komt en die je mag cockblocken MMGYM
was jij wel toen je me picca zagquote:
Ilk heb een vriend. Alleen die krijgt mij instant wet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
was jij wel toen je me picca zag
Kwalitatief uitgaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je kwalitatief uitgaan, of wil je gewoon sletjes om je heen=
Mijn Spaanse hossel. Omdat hij mij aan het lijntje houdt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, niet over FOK!.
[..]
Doe ik niet aan.
[..]
Wie dan en hoezo dat?
sinds wanneer heb jij vriendjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ilk heb een vriend. Alleen die krijgt mij instant wet.
Ik cockblock niks, zoek zelf maar eerst één partner/scharrel/neukertje uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn Spaanse hossel. Omdat hij mij aan het lijntje houdt.
Ah is dat niet faking nastyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eigenlijk zijn toeristen fucking relaxt zelfs, mooi om praatje mee te maken enz..
Keer dit spul (snus) gekregen van Noorse toeristen, soort tabak, moest je dan onder je bovenlip stoppen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwalitatief uitgaan natuurlijk.smokeys ofzo, cinema ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds augustus 2013quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij vriendje![]()
![]()
mashallahquote:
Volg het even niet meer zeg eens wat je bedoeld mag ook in DM.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, niet over FOK!.
[..]
Doe ik niet aan.
[..]
Wie dan en hoezo dat?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik cockblock niks, zoek zelf maar eerst één partner/scharrel/neukertje uit.
Nee hoor Braddie woont ook nog bij zijn moederquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof het zo zeldzaam is dat een 25- jarige nog niet uit huis is
Smaakte raar, maar niet ranzig ofzo. Merkte alleen niet veel van het effect, misschien omdat het m'n 1e keer was ofzo.quote:
Laatste keer dat ik in Smokeys was, was ik 18 ofzoquote:
Ik ben geen voorstander van trouwen, Insallah samenwonen. Ergens dit jaar heb ik hem vast overgehaaldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mashallah
wanneer gaan jullie trouwen
Cinema was de laatste keer dat ik uit was gegaan. Dat was voor mij de druppel. Kut Marokkanen die niet begrijpen wat nee is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smaakte raar, maar niet ranzig ofzo. Merkte alleen niet veel van het effect, misschien omdat het m'n 1e keer was ofzo.
[..]
Laatste keer dat ik in Smokeys was, was ik 18 ofzo![]()
. Cinema nog nooit geweest volgens mij.
KLB / [KLB SC] Hoofddoek opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volg het even niet meer zeg eens wat je bedoeld mag ook in DM.
Hmm dat zal dan waarschijnlijk lastiger gaan als hij wel traditioneel is ingesteld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van trouwen, Insallah samenwonen. Ergens dit jaar heb ik hem vast overgehaald
Wat voor effect heeft het dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smaakte raar, maar niet ranzig ofzo. Merkte alleen niet veel van het effect, misschien omdat het m'n 1e keer was ofzo.
[..]
Laatste keer dat ik in Smokeys was, was ik 18 ofzo![]()
. Cinema nog nooit geweest volgens mij.
Hallo, je denkt toch niet dat ik in een mocroclub ga lopen uitgaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cinema was de laatste keer dat ik uit was gegaan. Dat was voor mij de druppel. Kut Marokkanen die niet begrijpen wat nee is.
Word tegen die houding niet geageerd door jouw of zijn familie srs?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van trouwen, Insallah samenwonen. Ergens dit jaar heb ik hem vast overgehaald
ik denk dat jouw structuur wel een beetje taai is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Avond, ik las iets over lekkere jonge blonde mannen, dus ik dacht, ik haak meteen in.
Avond!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Avond, ik las iets over lekkere jonge blonde mannen, dus ik dacht, ik haak meteen in.
Nee, die wil ook niet trouwenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hmm dat zal dan waarschijnlijk lastiger gaan als hij wel traditioneel is ingesteld.
Inshallah zuster ;-)
Jij gaat zeker plakken bij blankenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hallo, je denkt toch niet dat ik in een mocroclub ga lopen uitgaan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is niet leuk a sahbe
als jij dat was zou je gaan huilen , ik wel tenminste
zeker wetenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is niet leuk a sahbe
als jij dat was zou je gaan huilen , ik wel tenminste
`quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat jouw structuur wel een beetje taai is.
Ik ben gescheiden dan kan alles.Zijn familie zal het ook niet zo boeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Word tegen die houding niet geageerd door jouw of zijn familie srs?
Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, die wil ook niet trouwen
[..]
Jij gaat zeker plakken bij blanken
Doe je trouwens weleens zo'n denkbeeldige lasso naar een meisje toewerpen die je dan vervolgens zo naar je toetrekt, of gooi je daar geen hoge ogen meer mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hallo, je denkt toch niet dat ik in een mocroclub ga lopen uitgaan.
Die heeft toch ook begeleiding nodig?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hoor Braddie woont ook nog bij zijn moeder
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heeft toch ook begeleiding nodig?
Ben wel met een blank gezelschap, anders zo moeilijk binnenkomen overal hèquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Jij gaat zeker plakken bij blanken
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe je trouwens weleens zo'n denkbeeldige lasso naar een meisje toewerpen die je dan vervolgens zo naar je toetrekt, of gooi je daar geen hoge ogen meer mee?
Wait wut hoezo kan dan alles?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben gescheiden dan kan alles.Zijn familie zal het ook niet zo boeien.
Ja is het ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik persoonlijk vind dat braddie-gebeuren een beetje sneu eigenlijk.
InsAllah bana da nasip olur.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed.
Samen wonen is dan wel een evengrote stap als trouwen voor jullie.
Voor je het weet heb je kids
was niet lullig bedoeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan zou hij al helemaal niet mogen rijden
en anders neem je gewoon paar hondenquote:
Denk het niet man.quote:
Tja, en hij komt er nooit meer vanaf.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wil gewoon een man die man is. Wat een rare vragen stel jij.je komt zo wereldvreemd over.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo kan dan alles?
Overigens meer algemenere vraag aan iedereen maar wel nav wat je gisteren zei:
Wil je eerder een straatjongen of een nette zakenman?
hoi madeliefjenquote:
Dude. .. Ben geen tattaaaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
en anders neem je gewoon paar honden
is zelfde toch
Hmm, zaken regelen is wat anders dan kunnen rijden. Die rijlessen gingen hem sowieso niet lekker af, dus echt een natuurtalent is het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denk het niet man.
Lijkt me vrij sterk dat iemand die onder begeleiding zelfstandig mag rijden.
Nou al die pics gezien gvdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe kijk je ook Kismetse Olur?
quote:
Ja echt te belachelijk is datquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe kijk je ook Kismetse Olur?
Is iets typisch Germaans inderdaad, in Italie kijken ze je aan alsof ze water zien branden als je zegt dat dat in Nederland normaal gevonden wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof het zo zeldzaam is dat een 25- jarige nog niet uit huis is
Ik ook, kunt u er niet iets aan doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah ja. Wel sneu inderdaad, maar ook een beetje zijn eigen schuld. Waarschijnlijk weet hij niet eens beterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmm, zaken regelen is wat anders dan kunnen rijden. Die rijlessen gingen hem sowieso niet lekker af, dus echt een natuurtalent is het niet natuurlijk.
Nee istiyom. 32. 8 jaar nog om een kind te baren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik moest stiekem wel lachje doen toen ik dat typte
Oké fuck you danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja het is wel een beetje tokkie tv inderdaad wel best tof zo af en toe.
Hayirlisi. Als het voorbestemd is dan gebeurt het wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee istiyom. 32. 8 jaar nog om een kind te baren.
ahahah ja kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hthok_pijpbeurt.html
Wow ey dit zijn allochtonen. someone is in trouble.
Er is zelfs over getwitterd ik las het ook nog op ad.....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahahah ja klopt
maar ja denk niet dat de standaard allochtonen ouder op dumpert zit
misschien met bol sjans dat ze niet ontdekt worden
Maar ja dan ben je ook echt een sukkel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is zelfs over getwitterd ik las het ook nog op ad.....
Erg man.
quote:
Kerel, ik quote je met een link naar die pics. Als je niet wilt zoeken prima, maar vraag me dan ook niks meerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Snap srs niet waar je het over hebt? Zie hierboven alleen een Trump .gif.
gewoon treinenfetisj weet je.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maar ja dan ben je ook echt een sukkel.
Pak dan hotelletje ofzo
?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het waar? Indien ja overschreid je dan niet je eigen grenzen?
Wait wut hoezo wereldvreemd. Vind termen als echte man alleen zo vaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een man die man is. Wat een rare vragen stel jij.je komt zo wereldvreemd over.
geeft wel wat extra spanning inderdaadquote:
Na 22uquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
OMG DIE MONGOOL HIER BOVEN HEEFT ZN MUZIEK VET HARD.
KK MALLOOT
Geluiddempend?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef madeliefff het volgende:
Oke ik krijg reclame over parket. Standaard door Oberkullie haar geluidsoverlast hehe
Kan wel klagenm maar straks klaagt hij terug over mijn gekreun.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Buren zijn echt kut
Hij zit gewoon in zijn eentje whiskey te sippen terwijl hij pagga slaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, het is zaterdagDan kan het wel. Misschien heeft hij een feestje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan wel klagenm maar straks klaagt hij terug over mijn gekreun.
Tis denk een Nederlander, klinkt echt als Nederlands muziek geluisterd door tokkiesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in zijn eentje whiskey te sippen terwijl hij pagga slaat
Beetje rustig, Großmaul.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Jezus Frank, wat is jouw probleem?
Ik heb nieuwe nederlandse rapgroep ontdektquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis denk een Nederlander, klinkt echt als Nederlands muziek geluisterd door tokkies
wat slecht manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe nederlandse rapgroep ontdekt
Echt goede lines.
Vlugge Frankiequote:
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.quote:
Wat zeggie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.
Dat moet haast wel, maar dat maakt het alleen maar treuriger.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ah ja. Wel sneu inderdaad, maar ook een beetje zijn eigen schuld. Waarschijnlijk weet hij niet eens beter
staat je naam erop?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef anti-loper het volgende:
Dit mijn wijk , mijn lines , mijn tijd en dat weet je zelf ook
Dat is ook best een idioot toch? Beter ben je die dude die de bommen knutselt, die maakt ook fouten en heeft pech, maar kan wel wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.
Selfmade. Dit is wie ik ben. Mijn wijk is sterk en groot.quote:
Ja. Mijn wijk dus.quote:
Neuh, ik had me trouwens vergist. Dacht dat het madeliefff was, maar was een andere FOK!ster. Ken jij ook wel denk ik.quote:
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
[..]
Kerel, ik quote je met een link naar die pics. Als je niet wilt zoeken prima, maar vraag me dan ook niks meer.
Oh zo, geen stress broer ik DM je dan wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoga nu even opzoeken.
Aan het werk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoga nu even opzoeken.
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, zijn muziek staat harder. Hoe groot is de kans dat dit van boven of beneden komt en hoe merk je dat? Staat zo lullig als ik straks flip tegen de verkeerde
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?
Als het echt onhoudbaar wordt ga ik wel even zeiken, maar voel me nu zo een doos. het is tenslotte zaterdag en ik heb dit zelf ook weleens gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?
Zie vorige reactie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom ga je niet gewoon aan de deur luisteren nu de muziek nog aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |