SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het toevalligquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
Jij wacht echt voor die kaap he, F5 ader in de nek.
Wow, ik kom ook eens op bezoek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkanen doen niet aan borrels. Mama heeft voorgerecht hoofdgerecht en dessert voorbereid. En daarna nog thee met koekjes cake etc. Ik haat zo laat warm eten
Is het done om hem helemaal rond mijn hoofd te wikkelen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen met jouw hoofdsituatie
Thenks bai xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben weg toedels hoor
Veel plezier met je familie Cripjen
voor mannen leuk en aardig ja maar ikmoet wel fucking alles voorbereiden en afwassen en dienstmeisje spelenquote:
*wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Leugens! Je word altijd opeens stil als we close to topic end zijn.:D
wist ik (srs) maar had geen zin meer om te veranderenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
*wordt
domme zandsnol
wow, ik neem je wel mee uit eten danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
voor mannen leuk en aardig ja maar ikmoet wel fucking alles voorbereiden en afwassen en dienstmeisje spelen
ja doe datquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ik neem je wel mee uit eten dan
lui ook nog, typischquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
wist ik (srs) maar had geen zin meer om te veranderen
Hij is toch een braadslee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor hem
iedereen is kwetsbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit soort type mens is kwetsbaar
welnee... je kan mij voor alles uitmaken doet me niets... een ander haal je uit de op en je hebt dagen gejankquote:
wow stoere boi hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee... je kan mij voor alles uitmaken doet me niets... een ander haal je uit de op en je hebt dagen gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |