SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft het forum mee volgestaan. Vooral haantje was in de wolken. Maar goed, dat zijn de hormonen. Jongen van die leeftijd vergelijk ik altijd met een rottweiler die kenissen toen eens handen. Die reed ook te pas en te onpas tegen de poten van de tafel.quote:
Dat is jammer, dan speuren we weer verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben niet wie je denkt dat ik ben.
Deserterenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en eet ook al geen kaas
Moet zo weg maar wil hier nog wel het fijne van weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heeft het forum mee volgestaan. Vooral haantje was in de wolken. Maar goed, dat zijn de hormonen. Jongen van die leeftijd vergelijk ik altijd met een rottweiler die kenissen toen eens handen. Die reed ook te pas en te onpas tegen de poten van de tafel.
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zatquote:
En jij leest al jaren mee hier zei je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet zo weg maar wil hier nog wel het fijne van weten.
En daar heeft madeliefff wat mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zat
En stiekem ook heel lief en aanstekelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zat
Niet meerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
En daar heeft madeliefff wat mee?
Rohypnolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe heb jij eigenlijk je vrouw ontmoet?
Je kan liever vragen hoe zijn vrouw hem heeft ontmoetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zijn huwelijk staat onder psychologen ook wel bekend als het Stockholm syndroom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
welnee, ze voelt toch geen sympathie voor me gekkiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn huwelijk staat onder psychologen ook wel bekend als het Stockholm syndroom.
Opso niet aanraken kutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
Misschien maar eens bij opso gebruiken.
Vergeet je niet een kelder die van alle gemakken is voorzienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rohypnol, ducttape en tierips
Maar die zijn heel handig. Er was een tijd dat de uitlaat van mijn Zundapp zo ongeveer door die dingen er nog aan zat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rohypnol, ducttape en tierips
Zegt u dat ook over mij als ik weg ben?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En stiekem ook heel lief en aanstekelijk.
oh ja... ik ga er altijd vanuit dat dat standaard aanwezig isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergeet je niet een kelder die van alle gemakken is voorzien
Ik weet niet of jij lief bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zegt u dat ook over mij als ik weg ben?
Opa.bakkebaard heeft nooit meer gereageerd op mijn verzoekje trouwens
Tuurlijk. Daarom kleed ik KLB dan zo aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zegt u dat ook over mij als ik weg ben?
Opa.bakkebaard heeft nooit meer gereageerd op mijn verzoekje trouwens
Dat zei je vrouw ook vannacht tegen jequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, dat is jammer, het werkt weer niet.
Klopt en daarna:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook vannacht tegen je
En dat heeft ze geweten ook.quote:
zat je weer een beetje in een hoekje te gluren?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook vannacht tegen je
hihiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zat je weer een beetje in een hoekje te gluren?
We vinden het stiekem fijn als 'ie mee gluurt. Normaal houd ik die fantasie voor mijzelf, maar ik hoop toch ooit, op een gelukkig dag, dat hij en zijn vrouw een keer meedoen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zat je weer een beetje in een hoekje te gluren?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt en daarna:
[..]
En dat heeft ze geweten ook.
Mooi hoor. Hoop niet dat het krukje omvalt als u net het laatste hoekje aan het plafond taped.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom kleed ik KLB dan zo aan.
[ afbeelding ]
Welk verzoek trouwens?
Dat zou dubbel feest zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mooi hoor. Hoop niet dat het krukje omvalt als u net het laatste hoekje aan het plafond taped.
Dan is er WCH. mijn dropje, om mij op te vangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mooi hoor. Hoop niet dat het krukje omvalt als u net het laatste hoekje aan het plafond taped.
Nope, in 2008 begonnen tot en met 2012 ongeveer denk ik en daarna een aantal jaar amper meer en nu weer terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij leest al jaren mee hier zei je?
Hehe jij ook al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, is dat serieus van haan33 en madeliefff? Hoor ik voor het eerst, wauw.
Driehoekige kamer?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis nog een hoek trouwens.
In die hoek ligt ze, kijk maar naar het laatste plaatje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis nog een hoek trouwens.
Laatste jaren geen fervent KLB'er meer, toch allemaal dooie kutzooi. Gestopt na de hosseltopics imoquote:
Zo zou je het kunnen opvatten ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
In die hoek ligt ze, kijk maar naar het laatste plaatje.
Ik zag anders gisteren van die lijstjes voorbij komen en toen stond je anders nog fier in de top drie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste jaren geen fervent KLB'er meer, toch allemaal dooie kutzooi. Gestopt na de hosseltopics imo.
Huh? Kijk m'n pohi maar, bijna alleen maar KLB SC. En dan zijn er zeker nog wel mensen die hier meer posten dan ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag anders gisteren van die lijstjes voorbij komen en toen stond je anders nog fier in de top drie.
Ik wist dat je dat ging zeggen, dus ik was ondertussen al op zoek, maar dat bleken dagelijkse lijstjes te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Kijk m'n pohi maar, bijna alleen maar KLB SC. En dan zijn er zeker nog wel mensen die hier meer posten dan ik.
noliferrrrrquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Kijk m'n pohi maar, bijna alleen maar KLB SC. En dan zijn er zeker nog wel mensen die hier meer posten dan ik.
Smaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen, dus ik was ondertussen al op zoek, maar dat bleken dagelijkse lijstjes te zijn.
Heb je het alquote:
JEETJE!!!!111!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
IK MOET NOG ZOVEEL DOEN EN OVER ANDERHALFUUR KOMEN ER AL MENSEN
Toe maar, wat een luxequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
en daarna kijken waar we vandaag gaan eten.
Nog een uurtje op FOK! blijven hangen, daarna kratten pils en frituurzooi inslaan, klaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
IK MOET NOG ZOVEEL DOEN EN OVER ANDERHALFUUR KOMEN ER AL MENSEN
zoveel pareltjes al daar toen voorbij kwamen hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste jaren geen fervent KLB'er meer, toch allemaal dooie kutzooi. Gestopt na de hosseltopics imo.
Oprecht blij dat ik dat heb mogen meemakenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel pareltjes al daar toen voorbij kwamen he![]()
wij weten he![]()
![]()
haha eensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oprecht blij dat ik dat heb mogen meemaken.
Dit ja, zo geregeld. Of nog beter, je laat mensen die komen onderweg direct wat te vreten en pils meenemenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nog een uurtje op FOK! blijven hangen, daarna kratten pils en frituurzooi inslaan, klaar.
Goed planquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toe maar, wat een luxe.
[..]
Nog een uurtje op FOK! blijven hangen, daarna kratten pils en frituurzooi inslaan, klaar.
DRAMA!!1!1!1quote:
2007 zie ik net... je bent gewoon een newbquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel pareltjes al daar toen voorbij kwamen he![]()
wij weten he![]()
![]()
pfff echt?! xDquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze verkopen ja jack daniels in blikjesik zag dat gister pas
gekke vegan gespotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
haha die was zo grappig toen ik 1995
neequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
jelly op mijn niet obese/diabetes/darmkanker/hoge bloeddruk/impotentie/haaruitval much?
Tegenwoordig fucking veel: http://www.ah.nl/producte(...)n-blikjes-en-flesjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze verkopen ja jack daniels in blikjesik zag dat gister pas
Ik leef onder een steenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegenwoordig fucking veel: http://www.ah.nl/producte(...)n-blikjes-en-flesjes
kulliedulliequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Toto, bij deze wil ik jou uitroepen tot de user met het hoogste aantal uit verhouding zijnde foto's als UI.quote:
Al een uur niet gejankt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat mij met rust Toto, ik laat jou ook
groet, W
CUL / Biologisch. Gezonder of niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Toto, bij deze wil ik jou uitroepen tot de user met het hoogste aantal uit verhouding zijnde foto's als UI.
Ik kan niet resizenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Toto, bij deze wil ik jou uitroepen tot de user met het hoogste aantal uit verhouding zijnde foto's als UI.
ja hierover.... ik heb net 250 gram zout gekocht voor 8 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL / Biologisch. Gezonder of niet?
Die reacties van dennie.
gewoon omdat het een vrouwennaam heeft zeker...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hierover.... ik heb net 250 gram zout gekocht voor 8 euro
Fleur de sell
Ik moest het proberen... ik hoorde er zoveel verhalen over, maar ergens weet ik dat ik genaaid ben...
haha goeie... nee omdat het op zich qua winningswijze wel anders kan zijn dan standaard steen/zeezout wat gewoon 99% NaCl is en ik niet wil roepen dat het bullshit is zonder het zelf geprobeerd te hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon omdat het een vrouwennaam heeft zeker...
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha goeie... nee omdat het op zich qua winningswijze wel anders kan zijn dan standaard steen/zeezout wat gewoon 99% NaCl is en ik niet wil roepen dat het bullshit is zonder het zelf geprobeerd te hebben
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.
Haha hipster.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.
Ik zal zeggen dat ze kan stoppen met zoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, want ik heb nu die ene aan die je vrouw achterliet.
Damn Chaiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met ziektekiemen te maken, maar met bodemdegradatie en nutriëntenkringlopen te maken.
FOK!ken tot ik met halve liter en al in slaap val toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg vriend, nog plannen vanavond dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel je wel eens over wat hier allemaal op fok gezegd wordt? gewoon tijdens het avondeten enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze kan stoppen met zoeken
waarom zou ik... vertel jij aan je moeder wat je op fok zegt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
vertel je wel eens over wat hier allemaal op fok gezegd wordt? gewoon tijdens het avondeten enzo?
nee, maar als ik een levenspartner had zou ik wel eens mijn frustraties uiten tegen haar over nare users hier.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou ik... vertel jij aan je moeder wat je op fok zegt?
En ja, toevallig ben ik nu bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht jij woont wel op jezelf he....
Oh, neem meteen mijn shirt mee, heb ik daar laten liggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
En ja, toevallig ben ik nu bij mijn ouders.
Ik ook vorige keer!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh, neem meteen mijn shirt mee, heb ik daar laten liggen
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijkquote:
Wat is daar gek aan? jij loopt ook nog steeds in mijn trui rond tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg hoezo vergeten jullie je kledingstukken bij elkaar ;s
moet je een andere vriend zoeken!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijk
kan gebeuren toch...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg hoezo vergeten jullie je kledingstukken bij elkaar ;s
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? jij loopt ook nog steeds in mijn trui rond toch
Tja, er zijn ook mensen die denken dat Nederland de wereld voedt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL / Biologisch. Gezonder of niet?
Die reacties van dennie.
zeg ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...
Kom maar hier, preparty dingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijk
van wie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...
zo lang is ze niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pics van opso is lastig... haar telefoon kan geen panorama foto's maken
Kan niet moet morgen de hele dag aan schoolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom maar hier, preparty dingen.
Panorama lukt net wel hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pics van opso is lastig... haar telefoon kan geen panorama foto's maken
Zondags?!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan niet moet morgen de hele dag aan school
ik ben liever dik dan oud en kaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ze op haar zij ligt wel
Nou ja zeg doe even normaal zeg, ik doe toch ook aardig tegen iedereen. jeetje zeg, jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben liever dik dan oud en kaalouderdom is ongezond.
Ama ben je grtd ook zat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat wel wat mis. Ik had ooit 4 kopjes, nu nog 1. Hmm..
straks is er niks meer van je overquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik ben halve kilo afgevallen bitches
Doe het altijd in een koffie kopje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel met weinig water. Te waterige cup a soup is
lekker gepoept dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
aansteller.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja zeg doe even normaal zeg, ik doe toch ook aardig tegen iedereen. jeetje zeg, jeugd van tegenwoordig
Was een flinke drol zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik kwam net weer eens op marokko.nl. Weet meteen weer waarom ik dat niet doe.
Oh jawel ik hou te veel van junkfood om te dun te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks is er niks meer van je over
Ik zit hier af en toe even als het daar dood is. (En hier de sfeer niet kut is)quote:
je bent toch al dun?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jawel ik hou te veel van junkfood om te dun te worden
Op Marokko.nl wordt je weg gepest als ze er achter komen dat je geen Marokkaan bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is marokko.nl.
En hababam?
Fok is echt mn eerste forum ofzo
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent toch al dun?
wat overigens onbegrijpelijk is inderdaad :
Ff berbers lerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Parawan het volgende:
[..]
Op Marokko.nl wordt je weg gepest als ze er achter komen dat je geen Marokkaan bent
die maak ik vaak zelfquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.
Uhm ja heb net chocosoesjes gegeten(alweer)
bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.
Uhm ja heb net chocosoesjes gegeten(alweer)
Af en toe shoarma, af en toe hutspotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Variatie is juist fijn toch, ik zou fok ook maar saai vinden als het vol zat met tatta's of bv turken
HPLC verpest de sfeer hier inderdaad wel vaakquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit hier af en toe even als het daar dood is. (En hier de sfeer niet kut is)
Ja, ik vind ontbijt alleen lastig omdat ik 's ochtends gewoon geen zin er in heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel ik.
eet je wel normaal avondeten ook?
Die ene gast die ik de skype had gegeven van Hork toen hij webcam seks met me wilde was kki boos toen hij erachter kwam. Hij ging roepen dat ik webcamseks had met Hork om zijn eigen blunder te verbergen ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha tatta met je gehaktballen op brood, ik zei het toch
Jezus. Watquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Die ene gast die ik de skype had gegeven van Hork toen hij webcam seks met me wilde was kki boos toen hij erachter kwam. Hij ging roepen dat ik webcamseks had met Hork om zijn eigen blunder te verbergen ;s
Opso is echt heel gevoelig, zo kon laatst niet slapen door haar gevoel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil je niet komen, vooral niet als gevoelig persoon.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Opso is echt heel gevoelig, zo kon laatst niet slapen door haar gevoel.
Vroeger opstaan huehuehuequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gaat hopelijk nooit weer gebeuren, wat was dat een kutgevoel
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gaat hopelijk nooit weer gebeuren, wat was dat een kutgevoel
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb geen skype. Atechnisch xd Geen zin in.
Nee, gaat niet meer gebeuren want het is over en uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]dat gaat heus nog wel gebeuren, je komt nu alleen nog meer in een achtbaan van kutgevoelens. Snap je? gevoel aan je kut?
Makrelis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent niet nieuw, jij bent nelis!
Hak je kop af, merk je toch nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
maar er moeten wat kilo's bij me af.
Of zo'n zakje van Duyvisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met dipsaus2 eetlepels mosterd, 1 eetlepel mayo
Of mayo, beetje curry en sambalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met dipsaus2 eetlepels mosterd, 1 eetlepel mayo
http://speld.nl/2015/06/12/snel-afvallen-amputeer-een-been/quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hak je kop af, merk je toch niet
nee joquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft naturel chips gekocht, maar er moeten wat kilo's bij me af.
Koop ze ook bijna nooit, maar heel soms denk ik er wel aan. Zijn ook vet cheapquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zijn ook wel te doen... maar ik vergeet ze altijd en dan maar zo
Pannenkoek gevuld met shoarma. Verassend lekker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
Moet ff niet denken aan eten. Ik heb net kip kerie op en een stuk pizza.
En een ijsje.
eetlepel ketchup, eetlepel sambal, twee eetlepels zoetzure chilisaus en een schep gesneden uytenwaal augurkjes mengen en dan met nacho chipsquote:
wow, dit zijn bijna alleen maar dingen die ik lekker vind.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eetlepel ketchup, eetlepel sambal, twee eetlepels zoetzure chilisaus en een schep gesneden uytenwaal augurkjes mengen en dan met nacho chips
Waarom dat danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust geen curry maar ik doe altijd kleinnnn beetje erin
Ik bestel bij de has altijd mijn patat met mayo en sambal. Vinden ze soms zelfs raar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust geen curry maar ik doe altijd kleinnnn beetje erin
laat je ze toch eruit kind... als je tijd hebt, kleine blokjes groene paprika in de grillpan en die afgekoeld erdoorheenquote:
Vanmorgen hadden ze pannekoek, maar heb wat anders genomen. Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Pannenkoek gevuld met shoarma. Verassend lekker.
Ik bedoel, als je het niet lust, waarom dan toch er aan toevoegen. Is niet logisch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon het voegt toeaan de smaak wat anders
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Kurovski het volgende:
Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.
ik lust ook geen vissaus op zichzelf maar door het eten voegt het wel een lekkere smaak toequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je het niet lust, waarom dan toch er aan toevoegen. Is niet logisch.
wow, ga je iemand ananas voeren voor speciale doeleinden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
bezoek is er bijna kotsssss
ik ga ff de ananas snijden
Hmm zal het een keer overwegen om zelf iets te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat je ze toch eruit kind... als je tijd hebt, kleine blokjes groene paprika in de grillpan en die afgekoeld erdoorheen
Hier krijg je ook veel meer eiwitten mee binnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden ze pannekoek maar heb wat anders genomen. Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.
lekker hoor en niet zo zoutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm zal het een keer overwegen om zelf iets te maken.
Men eet zich kapot in de offshore.quote:
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust ook geen vissaus op zichzelf maar door het eten voegt het wel een lekkere smaak toe
;ss
Maar wel lekker veel sambal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker hoor en niet zo zout
Kibbelingenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbij
En dan Wenger die maar blijft zeuren over veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
extra speeltijd voor de jonkies en een extra pot doordeweeks.
Ik las extra speedtijd voor de junkiesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
extra speeltijd voor de jonkies en een extra pot doordeweeks.
Ook allemaal al op van de week.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Parawan het volgende:
[..]
Calamares, garnalen, kabeljauw![]()
Sws vis
Nodig mij eens een keer uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook allemaal al op van de week.
denk je dan aan mij?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké, met deze vieze woorden ga ik even douchen.
Kom maar op zee werken. Je wordt helemaal afgekegd met voer hier.quote:
jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ga je iemand ananas voeren voor speciale doeleinden?
Ja en ik eet geen curry op zichzelf :Squote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbij
M'n contract loopt binnenkort af dus dit komt mooi uit. Wat voor werk is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom maar op zee werken. Je wordt helemaal afgekegd met voer hier.
Die zeikt daar niet over, dat doen Vandaal en Sam wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
En dan Wenger die maar blijft zeuren over veel wedstrijden.
Technisch werk. Er is toch wel een steekje aan je los toch? Anders gaat het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Parawan het volgende:
[..]
M'n contract loopt binnenkort af dus dit komt mooi uit. Wat voor werk is het?
Bovenaan staat dat 2005 het bouwjaar is en onderaan weer 1998. Verder valt mij er niets vreemds aan op?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
wtf wrm staat deze auto op marktplaats voor 650 euro voor de km en bouwjaar ;s
is zeker iets flink fout mee
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Je moet eens weten. Er liggen lijken in de kelder waar niemand wat van weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Technisch werk. Er is toch wel een steekje aan je los toch? Anders gaat het niet.
Ik zie de fout alquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
hjb vind best schattige autootjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het antwoord op de vraag of je respect voor jezelf hebt: ja?
Rij dan geen Ford Ka!
ik dacht dat je een hoekig auto wowquote:
wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik dacht dat je een hoekig auto wow
Ford Kaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
hhihihiquote:
Ja nu dus wel he, jij bent ook niet slim ofwel hahahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je moet eens weten. Er liggen lijken in de kelder waar niemand wat van weet.
Ik vertrouw er op dat mijn openhartigheid hier me niet zal nekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nu dus wel he, jij bent ook niet slim ofwel hahaha
Kleine piemel gespotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Crip pls een auto hoort niet 'schattig' te zijn.
In de folder al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ford Kadie dingen verroesten waar je bij staat.
Ik ben jaloers op haar bulge hoorquote:
Kleine borsten dan. De vrouwelijke variant.quote:
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen maken zich druk om wat anderen denken, mannen zeggen gewoon dat ze een leuk weekend hebben gehad en that's it
duurt jouw weekend ook nog tot zondag?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekend
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekend
Doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?
Filmpje was leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit lezen en dat gevoel van op jezelf wonenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
waarom komen marokkanenzo last minute en dan ook nog zo laat, blijven ze ook nog slapen. flikker op ofzo
hou je bek je maakt me jellyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit lezen en dat gevoel van op jezelf wonen
![]()
sterktequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
waarom komen marokkanenzo last minute en dan ook nog zo laat, blijven ze ook nog slapen. flikker op ofzo
Jij bent fantastisch geintegreerd in Nederland zo te zien, jouw ouders wat minderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
wrm dat nouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent fantastisch geintegreerd in Nederland zo te zien, jouw ouders wat minder
gewoon zeggen dat je autisme hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders per definitie niet iemand bij hun laten logeren, dan zoeken ze maar een hotelletjequote:
Is echt kki irri als je niet zo close bent. Moet nu heletijd mn hoofddoek op enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders per definitie niet iemand bij hun laten logeren, dan zoeken ze maar een hotelletje
Marokkanen doen niet aan borrels. Mama heeft voorgerecht hoofdgerecht en dessert voorbereid. En daarna nog thee met koekjes cake etc. Ik haat zo laat warm etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:50 schreef McGrath het volgende:
Half 9, 9 uur is best een normale tijd om even een borrel te komen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |