"weleens"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtelijke escapades met ons kale knikkertje.
met remqo laatst toch ook?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kale knikkertje?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ik ben bangquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, madeliefff weigert altijd..
Vooruit, meer af dan toe, maar jij weet zo lekker de dierlijke instincten in de mens aan te boren.quote:
Wel veel gemeet?quote:
Vrouwen maken zich druk om wat anderen denken, mannen zeggen gewoon dat ze een leuk weekend hebben gehad en that's itquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel. Straks vragen mijn collega's maandag weer hoe mijn weekend was en moet ik weer uit mijn nek lullen dat ik wat heb ondernomen.
Hmm, moet ze niet bij mij aankloppen want ik ben grootste onhandige aapje tijdens dates, sowieso sneuveld er wel een glaasje.quote:
Heb je haar gegeven?quote:
wat zeik je nou. Vannacht deed je niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo'n slet als dr tante dus
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen maken zich druk om wat anderen denken, mannen zeggen gewoon dat ze een leuk weekend hebben gehad en that's it
Klinkt meer als gorilla dan als aapjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, moet ze niet bij mij aankloppen want ik ben grootste onhandige aapje tijdens dates, sowieso sneuveld er wel een glaasje.
Jij hbt dan ook half fok gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
zelfs ik heb weleens een fokdate gehad
zuip je zo veel?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, moet ze niet bij mij aankloppen want ik ben grootste onhandige aapje tijdens dates, sowieso sneuveld er wel een glaasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |