hoe oud?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn kleine bijdehante mooie nichtje
Goed zo, heb sowieso liever niet dat je met andere mannen praatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
via via, alleen hij begon apart claimend gedrag te vertonen waar ik niet van gediend ben.
hehequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst filmpje, voleten & daarna "verbranden", if you know what I mean![]()
[..]
via via, alleen hij begon apart claimend gedrag te vertonen waar ik niet van gediend ben.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst filmpje, voleten & daarna "verbranden", if you know what I mean![]()
[..]
Gewoon trots zijn op niks doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel. Straks vragen mijn collega's maandag weer hoe mijn weekend was en moet ik weer uit mijn nek lullen dat ik wat heb ondernomen.
ik niet, madeliefff weigert altijd..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef anti-loper het volgende:
wie van jullie heeft al wel eens een fok date gehad
sociale druk is een bitch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel. Straks vragen mijn collega's maandag weer hoe mijn weekend was en moet ik weer uit mijn nek lullen dat ik wat heb ondernomen.
tssk hoezoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed zo, heb sowieso liever niet dat je met andere mannen praat
presentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef anti-loper het volgende:
wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
7 jaar . Maar zo lekker wijs. De vorige keer vertelde ze dat ze telkens gedumpt word
Ben ik ook wel. Maar kan 't niet maken hier in Barcelonaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon trots zijn op niks doen
Jij weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sociale druk is een bitch.
Net zo'n slet als dr tante dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
7 jaar . Maar zo lekker wijs. De vorige keer vertelde ze dat ze telkens gedumpt word
gewoon door blijven vragen en pls zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, madeliefff weigert altijd..
Met wie?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was een grapje op het "claimen"man man
muhahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb weleens nachtelijke escapades met ons kale knikkertje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef anti-loper het volgende:
Dus omdat het daar 10 graden warmer is moet je maar sociaal doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik ook wel. Maar kan 't niet maken hier in Barcelona
Je date er zeker een?quote:
Nee, omdat ik hier over 1,5 maand weg ben. En het dan niet meer kan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus omdat het daar 10 graden warmer is moet je maar sociaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |