heeft ook posters van prins pils en maxima op de kamer zkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja omdat hij zijn bureautje in wil richten en oranje zijn lievelingskleur is
Neem je wel altijd die blauwe smurfenspray mee naar dates, voor het geval dat? Mij is namelijk te horen gebracht dat WCH zich in het datingcircuit voor jonge meisjes begeeft en zich presenteert als blonde gespierde adonis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true dat ben zelf ook niet naar date gegaan hahaha.
Haha.
Ha.
Ik vond m eng
Huh maar ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
Straks komt mijn grote liefde langs
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neem je wel altijd die blauwe smurfenspray mee naar dates, voor het geval dat? Mij is namelijk te horen gebracht dat WCH zich in het datingcircuit voor jonge meisjes begeeft en zich presenteert als blonde gespierde adonis.
laster en smaadquote:
Je klinkt wel als een oude lul nu.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een gevoel. Iets intiems voor samen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neem je wel altijd die blauwe smurfenspray mee naar dates, voor het geval dat? Mij is namelijk te horen gebracht dat WCH zich in het datingcircuit voor jonge meisjes begeeft en zich presenteert als blonde gespierde adonis.
naar de wc ook maar dat doen mannen ook in t openbaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een gevoel. Iets intiems voor samen.
je moeder?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
Straks komt mijn grote liefde langs
van wat kende je hem dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true dat ben zelf ook niet naar date gegaan hahaha.
Haha.
Ha.
Ik vond m eng
Inderdaad, eerst filmpje, voleten & daarna "verbranden", if you know what I meanquote:
via via, alleen hij begon apart claimend gedrag te vertonen waar ik niet van gediend ben.quote:
SHUT UPquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou, je vond het anders erg leuk hoor![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |