Doeee ! Het kan best leuk zijn, beetje uit je comfortzone gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he. Had gisteren wel een leuke jongen op Tinder. Die wilt vanavond uiteten. Durf niet
Ik vind dat soort dingen toch iets prive dat iets is voor samen en niet voor de gehele wereld eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm niet? Zo gaat het in de natuur ook
Gewoon doen, je verveelt je toch maarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he. Had gisteren wel een leuke jongen op Tinder. Die wilt vanavond uiteten. Durf niet
wat was je studie ook alweerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Door dit weer wil ik buitenlandstage volgend jaar.
Makkelijk pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doeee ! Het kan best leuk zijn, beetje uit je comfortzone gaan
waarom?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
was vandaag op zoek naar een oranje pennenbakje
de tering, heb geen poten meer over en geen pennenbakje
Zodat zijn zoontje een mooi bakje heeft wat bij zijn tomatenhoofd past.quote:
niet tegen mij zeg plsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit heb ik al tigmiljoen x gezegd
dit dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat zijn zoontje een mooi bakje heeft wat bij zijn tomatenhoofd past.
ik zou echt niet weten waarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen toch iets prive dat iets is voor samen en niet voor de gehele wereld eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true dat ben zelf ook niet naar date gegaan hahaha.
Haha.
Ha.
Ik vond m eng
Dat is een gevoel. Iets intiems voor samen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten waarom.
tja, kinderenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja omdat hij zijn bureautje in wil richten en oranje zijn lievelingskleur is
leek hij op wch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true dat ben zelf ook niet naar date gegaan hahaha.
Haha.
Ha.
Ik vond m eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |