CUL / Biologisch. Gezonder of niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Toto, bij deze wil ik jou uitroepen tot de user met het hoogste aantal uit verhouding zijnde foto's als UI.
Ik kan niet resizenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Toto, bij deze wil ik jou uitroepen tot de user met het hoogste aantal uit verhouding zijnde foto's als UI.
ja hierover.... ik heb net 250 gram zout gekocht voor 8 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL / Biologisch. Gezonder of niet?
Die reacties van dennie.
gewoon omdat het een vrouwennaam heeft zeker...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hierover.... ik heb net 250 gram zout gekocht voor 8 euro
Fleur de sell
Ik moest het proberen... ik hoorde er zoveel verhalen over, maar ergens weet ik dat ik genaaid ben...
haha goeie... nee omdat het op zich qua winningswijze wel anders kan zijn dan standaard steen/zeezout wat gewoon 99% NaCl is en ik niet wil roepen dat het bullshit is zonder het zelf geprobeerd te hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon omdat het een vrouwennaam heeft zeker...
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha goeie... nee omdat het op zich qua winningswijze wel anders kan zijn dan standaard steen/zeezout wat gewoon 99% NaCl is en ik niet wil roepen dat het bullshit is zonder het zelf geprobeerd te hebben
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.
Haha hipster.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb himalayazout, voel me zo hipster.
Ik zal zeggen dat ze kan stoppen met zoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, want ik heb nu die ene aan die je vrouw achterliet.
Damn Chaiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met ziektekiemen te maken, maar met bodemdegradatie en nutriėntenkringlopen te maken.
FOK!ken tot ik met halve liter en al in slaap val toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg vriend, nog plannen vanavond dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel je wel eens over wat hier allemaal op fok gezegd wordt? gewoon tijdens het avondeten enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze kan stoppen met zoeken
waarom zou ik... vertel jij aan je moeder wat je op fok zegt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
vertel je wel eens over wat hier allemaal op fok gezegd wordt? gewoon tijdens het avondeten enzo?
nee, maar als ik een levenspartner had zou ik wel eens mijn frustraties uiten tegen haar over nare users hier.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou ik... vertel jij aan je moeder wat je op fok zegt?
En ja, toevallig ben ik nu bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht jij woont wel op jezelf he....
Oh, neem meteen mijn shirt mee, heb ik daar laten liggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
En ja, toevallig ben ik nu bij mijn ouders.
Ik ook vorige keer!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh, neem meteen mijn shirt mee, heb ik daar laten liggen
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijkquote:
Wat is daar gek aan? jij loopt ook nog steeds in mijn trui rond tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg hoezo vergeten jullie je kledingstukken bij elkaar ;s
moet je een andere vriend zoeken!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijk
kan gebeuren toch...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg hoezo vergeten jullie je kledingstukken bij elkaar ;s
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? jij loopt ook nog steeds in mijn trui rond toch
Tja, er zijn ook mensen die denken dat Nederland de wereld voedt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL / Biologisch. Gezonder of niet?
Die reacties van dennie.
zeg ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...
Kom maar hier, preparty dingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee gewoon zo'n dag dat alles mis gaat. En de druppel is een vriend die net afzegt voor het jaarlijkse uitje volgende week waar ik al vet lang naar uit kijk
van wie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig nu wel ene mannelijk oversized houthakkers blouseje aan ...
zo lang is ze niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pics van opso is lastig... haar telefoon kan geen panorama foto's maken
Kan niet moet morgen de hele dag aan schoolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom maar hier, preparty dingen.
Panorama lukt net wel hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pics van opso is lastig... haar telefoon kan geen panorama foto's maken
Zondags?!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan niet moet morgen de hele dag aan school
ik ben liever dik dan oud en kaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ze op haar zij ligt wel
Nou ja zeg doe even normaal zeg, ik doe toch ook aardig tegen iedereen. jeetje zeg, jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben liever dik dan oud en kaalouderdom is ongezond.
Ama ben je grtd ook zat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat wel wat mis. Ik had ooit 4 kopjes, nu nog 1. Hmm..
straks is er niks meer van je overquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik ben halve kilo afgevallen bitches
Doe het altijd in een koffie kopje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel met weinig water. Te waterige cup a soup is
lekker gepoept dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik ben halve kilo afgevallen bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |