Hak je kop af, merk je toch nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
maar er moeten wat kilo's bij me af.
Of zo'n zakje van Duyvisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met dipsaus2 eetlepels mosterd, 1 eetlepel mayo
Of mayo, beetje curry en sambalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met dipsaus2 eetlepels mosterd, 1 eetlepel mayo
http://speld.nl/2015/06/12/snel-afvallen-amputeer-een-been/quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hak je kop af, merk je toch niet
nee joquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft naturel chips gekocht, maar er moeten wat kilo's bij me af.
Koop ze ook bijna nooit, maar heel soms denk ik er wel aan. Zijn ook vet cheapquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zijn ook wel te doen... maar ik vergeet ze altijd en dan maar zo
Pannenkoek gevuld met shoarma. Verassend lekker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
Moet ff niet denken aan eten. Ik heb net kip kerie op en een stuk pizza.
En een ijsje.
eetlepel ketchup, eetlepel sambal, twee eetlepels zoetzure chilisaus en een schep gesneden uytenwaal augurkjes mengen en dan met nacho chipsquote:
wow, dit zijn bijna alleen maar dingen die ik lekker vind.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eetlepel ketchup, eetlepel sambal, twee eetlepels zoetzure chilisaus en een schep gesneden uytenwaal augurkjes mengen en dan met nacho chips
Waarom dat danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust geen curry maar ik doe altijd kleinnnn beetje erin
Ik bestel bij de has altijd mijn patat met mayo en sambal. Vinden ze soms zelfs raar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust geen curry maar ik doe altijd kleinnnn beetje erin
laat je ze toch eruit kind... als je tijd hebt, kleine blokjes groene paprika in de grillpan en die afgekoeld erdoorheenquote:
Vanmorgen hadden ze pannekoek, maar heb wat anders genomen. Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Pannenkoek gevuld met shoarma. Verassend lekker.
Ik bedoel, als je het niet lust, waarom dan toch er aan toevoegen. Is niet logisch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon het voegt toeaan de smaak wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |