aansteller.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja zeg doe even normaal zeg, ik doe toch ook aardig tegen iedereen. jeetje zeg, jeugd van tegenwoordig
Was een flinke drol zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik ben halve kilo afgevallen bitches
jammerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik kwam net weer eens op marokko.nl. Weet meteen weer waarom ik dat niet doe.
Oh jawel ik hou te veel van junkfood om te dun te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks is er niks meer van je over
Ik zit hier af en toe even als het daar dood is. (En hier de sfeer niet kut is)quote:
je bent toch al dun?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jawel ik hou te veel van junkfood om te dun te worden
Op Marokko.nl wordt je weg gepest als ze er achter komen dat je geen Marokkaan bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is marokko.nl.
En hababam?
Fok is echt mn eerste forum ofzo
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent toch al dun?
wat overigens onbegrijpelijk is inderdaad :
Ff berbers lerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Parawan het volgende:
[..]
Op Marokko.nl wordt je weg gepest als ze er achter komen dat je geen Marokkaan bent
die maak ik vaak zelfquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.
Uhm ja heb net chocosoesjes gegeten(alweer)
bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon normaal slank hoor, niet te dun ook niet te dik.
Uhm ja heb net chocosoesjes gegeten(alweer)
Af en toe shoarma, af en toe hutspotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Variatie is juist fijn toch, ik zou fok ook maar saai vinden als het vol zat met tatta's of bv turken
HPLC verpest de sfeer hier inderdaad wel vaakquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit hier af en toe even als het daar dood is. (En hier de sfeer niet kut is)
Ja, ik vind ontbijt alleen lastig omdat ik 's ochtends gewoon geen zin er in heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel ik.
eet je wel normaal avondeten ook?
Die ene gast die ik de skype had gegeven van Hork toen hij webcam seks met me wilde was kki boos toen hij erachter kwam. Hij ging roepen dat ik webcamseks had met Hork om zijn eigen blunder te verbergen ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha tatta met je gehaktballen op brood, ik zei het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |