Klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Kurovski het volgende:
Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.
ik lust ook geen vissaus op zichzelf maar door het eten voegt het wel een lekkere smaak toequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je het niet lust, waarom dan toch er aan toevoegen. Is niet logisch.
wow, ga je iemand ananas voeren voor speciale doeleinden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
bezoek is er bijna kotsssss
ik ga ff de ananas snijden
Hmm zal het een keer overwegen om zelf iets te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat je ze toch eruit kind... als je tijd hebt, kleine blokjes groene paprika in de grillpan en die afgekoeld erdoorheen
Hier krijg je ook veel meer eiwitten mee binnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden ze pannekoek maar heb wat anders genomen. Scrambled egg met worstjes geloof ik. Dat was het eerste ontbijt. Tweede ontbijt soep met brood en rauwkost.
lekker hoor en niet zo zoutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm zal het een keer overwegen om zelf iets te maken.
Men eet zich kapot in de offshore.quote:
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lust ook geen vissaus op zichzelf maar door het eten voegt het wel een lekkere smaak toe
;ss
Maar wel lekker veel sambal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker hoor en niet zo zout
Kibbelingenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbij
En dan Wenger die maar blijft zeuren over veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
extra speeltijd voor de jonkies en een extra pot doordeweeks.
Ik las extra speedtijd voor de junkiesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
extra speeltijd voor de jonkies en een extra pot doordeweeks.
Ook allemaal al op van de week.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef Parawan het volgende:
[..]
Calamares, garnalen, kabeljauw![]()
Sws vis
Nodig mij eens een keer uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook allemaal al op van de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |