denk je dan aan mij?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké, met deze vieze woorden ga ik even douchen.
Kom maar op zee werken. Je wordt helemaal afgekegd met voer hier.quote:
jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ga je iemand ananas voeren voor speciale doeleinden?
Ja en ik eet geen curry op zichzelf :Squote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef Parawan het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook alleen viassaus zonder iets erbij
M'n contract loopt binnenkort af dus dit komt mooi uit. Wat voor werk is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom maar op zee werken. Je wordt helemaal afgekegd met voer hier.
Die zeikt daar niet over, dat doen Vandaal en Sam wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
En dan Wenger die maar blijft zeuren over veel wedstrijden.
Technisch werk. Er is toch wel een steekje aan je los toch? Anders gaat het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef Parawan het volgende:
[..]
M'n contract loopt binnenkort af dus dit komt mooi uit. Wat voor werk is het?
Bovenaan staat dat 2005 het bouwjaar is en onderaan weer 1998. Verder valt mij er niets vreemds aan op?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
wtf wrm staat deze auto op marktplaats voor 650 euro voor de km en bouwjaar ;s
is zeker iets flink fout mee
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Je moet eens weten. Er liggen lijken in de kelder waar niemand wat van weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Technisch werk. Er is toch wel een steekje aan je los toch? Anders gaat het niet.
Ik zie de fout alquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
hjb vind best schattige autootjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het antwoord op de vraag of je respect voor jezelf hebt: ja?
Rij dan geen Ford Ka!
ik dacht dat je een hoekig auto wowquote:
wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik dacht dat je een hoekig auto wow
Ford Kaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
hhihihiquote:
Ja nu dus wel he, jij bent ook niet slim ofwel hahahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je moet eens weten. Er liggen lijken in de kelder waar niemand wat van weet.
Ik vertrouw er op dat mijn openhartigheid hier me niet zal nekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nu dus wel he, jij bent ook niet slim ofwel hahaha
Kleine piemel gespotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Crip pls een auto hoort niet 'schattig' te zijn.
In de folder al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ford Kadie dingen verroesten waar je bij staat.
Ik ben jaloers op haar bulge hoorquote:
Kleine borsten dan. De vrouwelijke variant.quote:
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen maken zich druk om wat anderen denken, mannen zeggen gewoon dat ze een leuk weekend hebben gehad en that's it
duurt jouw weekend ook nog tot zondag?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekend
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen antwoord op de vraag waarom ik niks heb gedaan. Mensen die vragen naar mijn weekend
Doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?
Filmpje was leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit lezen en dat gevoel van op jezelf wonenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
waarom komen marokkanenzo last minute en dan ook nog zo laat, blijven ze ook nog slapen. flikker op ofzo
hou je bek je maakt me jellyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit lezen en dat gevoel van op jezelf wonen
![]()
sterktequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
waarom komen marokkanenzo last minute en dan ook nog zo laat, blijven ze ook nog slapen. flikker op ofzo
Jij bent fantastisch geintegreerd in Nederland zo te zien, jouw ouders wat minderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
wrm dat nouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent fantastisch geintegreerd in Nederland zo te zien, jouw ouders wat minder
gewoon zeggen dat je autisme hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders per definitie niet iemand bij hun laten logeren, dan zoeken ze maar een hotelletjequote:
Is echt kki irri als je niet zo close bent. Moet nu heletijd mn hoofddoek op enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders per definitie niet iemand bij hun laten logeren, dan zoeken ze maar een hotelletje
Marokkanen doen niet aan borrels. Mama heeft voorgerecht hoofdgerecht en dessert voorbereid. En daarna nog thee met koekjes cake etc. Ik haat zo laat warm etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:50 schreef McGrath het volgende:
Half 9, 9 uur is best een normale tijd om even een borrel te komen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |