SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft het forum mee volgestaan. Vooral haantje was in de wolken. Maar goed, dat zijn de hormonen. Jongen van die leeftijd vergelijk ik altijd met een rottweiler die kenissen toen eens handen. Die reed ook te pas en te onpas tegen de poten van de tafel.quote:
Dat is jammer, dan speuren we weer verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben niet wie je denkt dat ik ben.
Deserterenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en eet ook al geen kaas
Moet zo weg maar wil hier nog wel het fijne van weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heeft het forum mee volgestaan. Vooral haantje was in de wolken. Maar goed, dat zijn de hormonen. Jongen van die leeftijd vergelijk ik altijd met een rottweiler die kenissen toen eens handen. Die reed ook te pas en te onpas tegen de poten van de tafel.
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zatquote:
En jij leest al jaren mee hier zei je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet zo weg maar wil hier nog wel het fijne van weten.
En daar heeft madeliefff wat mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zat
En stiekem ook heel lief en aanstekelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Legendarische puber... halve liters kanon klappen, de party tent van de buurman in de fik... had ie echt niet gedaan... wel raar dat die aansteker in zijn zak zat
Niet meerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
En daar heeft madeliefff wat mee?
Rohypnolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe heb jij eigenlijk je vrouw ontmoet?
Je kan liever vragen hoe zijn vrouw hem heeft ontmoetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zijn huwelijk staat onder psychologen ook wel bekend als het Stockholm syndroom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
welnee, ze voelt toch geen sympathie voor me gekkiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn huwelijk staat onder psychologen ook wel bekend als het Stockholm syndroom.
Opso niet aanraken kutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
Misschien maar eens bij opso gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |