wanneer gaan we bier drinken dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik care gewoon niet om jullie
Als jij legaal bier mag drinken... 2023 ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer gaan we bier drinken dan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan je PoHi toch printen en laten zien?
Yo eergisteren oid had ik het toch over Instagram models die naar Dubai gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij zo lang moest wachten wil niet zeggen dat iedereen dat moet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij legaal bier mag drinken... 2023 ofzo
Man in mijn tijd kon ik op mijn 16e nog legaal wiet en xtc kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat jij zo lang moest wachten wil niet zeggen dat iedereen dat moet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yo eergisteren oid had ik het toch over Instagram models die naar Dubai gaan.
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.
ik wist niet dat ze dat hadden in de romeinse tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Man in mijn tijd kon ik op mijn 16e nog legaal wiet en xtc kopen
ja, binnen handbereik voor de autistische ICT'erquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.
JA GODVERDOMME FUK JOU LUL KAASKOP HOMOquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze dat hadden in de romeinse tijd.
noem je mij nou kaaskop?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME FUK JOU LUL KAASKOP HOMO
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, binnen handbereik voor de autistische ICT'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |