OH OKquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb vaak wat moeite met lezen als het hoofdletters zijn.

Nu toeslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow dit is wel ongemakkelijk, wist niet dat je dat zou lezen

Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.
 . Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
. Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen  .
.Nou zeg, ik moest lachen om je filmpjequote:
 .
.

Kan toch cammenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zit nog in spanje, dan moet ik zo lang wachten.

oooohquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[..]
Nou zeg, ik moest lachen om je filmpje.

succesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst

Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst

Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
 Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende: . Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
. Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen  .
.

Je moet wat als je nog bij mamma woont hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan

Ik ga nooit uit. Soms kom ik wel aardige gasten tegen op straat. Maar deze is via Tinderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?

Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan
 .
.

ah okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |