OH OKquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb vaak wat moeite met lezen als het hoofdletters zijn.

Nu toeslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow dit is wel ongemakkelijk, wist niet dat je dat zou lezen

Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
En zulke wijven vinden jullie hier leuk.
 . Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
. Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen  .
.Nou zeg, ik moest lachen om je filmpjequote:
 .
.

Kan toch cammenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zit nog in spanje, dan moet ik zo lang wachten.

oooohquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[..]
Nou zeg, ik moest lachen om je filmpje.

succesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst

Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef xcachet het volgende:
sorry
heb morgen een afspraakje met een lekkere chorizo worst

Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
 Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende: . Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
. Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen  .
.

Je moet wat als je nog bij mamma woont hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou d'r doen, al zegt 'ie van niet, da's alleen om zogenaamd classy over te komen (boeiend). Als hij de kans kreeg zonder dat men er achter zou komen zou die het gewoon doen
.
[
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan

Ik ga nooit uit. Soms kom ik wel aardige gasten tegen op straat. Maar deze is via Tinderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe regel jij al je afspraakjes eik dan, uitgaan ofzo of gewoon op straat?

Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef xcachet het volgende:
Om even de druk van de ketel te halen? wat een niveau heb je dan
 .
.

ah okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r doen op basis van uiterlijk bedoel ik hè, als ze geen hoer was geweest.

Wel discussiewaardig hoor, betalen voor een hoer of daten via Tinderquote:
 . Want een heleboel mensen (zowel mannen als vrouwen) zitten gewoon op Tinder om af te spreken om een ordinair potje nuecksecks te hebben
. Want een heleboel mensen (zowel mannen als vrouwen) zitten gewoon op Tinder om af te spreken om een ordinair potje nuecksecks te hebben  .
. .
.

Hij heeft het zelf geupload lijkt me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren. Zo leuk is het trouwens niet

Zitten alleen maar geile sletmannen op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Soms kom ik wel aardige gasten tegen op straat. Maar deze is via Tinder

Nou ik spreek ook af via Tinderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel discussiewaardig hoor, betalen voor een hoer of daten via Tinder. Want een heleboel mensen (zowel mannen als vrouwen) zitten gewoon op Tinder om af te spreken om een ordinair potje nuecksecks te hebben
.
Maar die gaan we niet voeren op de zaterdagavond.

moet jij geen sletman?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alleen maar geile sletmannen op.

Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the pointquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alleen maar geile sletmannen op.
 "sex? :$ :$ :$ :$"
 "sex? :$ :$ :$ :$"

Vind ik bijna hetzelfde als gewoon meteen maar een hoer bezoeken/bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the point"sex? :$ :$ :$ :$"
 .
.

" do jij want to send mij nudes"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Gelukkig komen ze gauw to the point"sex? :$ :$ :$ :$"

DM OPENBARINGquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
" do jij want to send mij nudes"
;$

Ik zei tegen de laatste "Too bad that you have to use an app to get laid"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik bijna hetzelfde als gewoon meteen maar een hoer bezoeken/bestellen.

oh wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei tegen de laatste "Too bad that you have to use an app to get laid"

Hihi kleine pikcquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
was ie wel even op zijn kleine pikkie getrapt

gewoon geen pizza en dan kip bestellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM PIZZA'S UITTE KIEZEN
Chicks zijn al een kwartier bezig om een fucking pizzasoort te kiezen

kipquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon geen pizza en dan kip bestellen.
 ben je pauper ofzo
 ben je pauper ofzo  

gwn kip op je pizzaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]

Kom jij bezorgen? Alleen chicks hier he.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]

zal even op mijn tomos stappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom jij bezorgen? Alleen chicks hier he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |