ahahah ja kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hthok_pijpbeurt.html
Wow ey dit zijn allochtonen. someone is in trouble.
Er is zelfs over getwitterd ik las het ook nog op ad.....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahahah ja klopt
maar ja denk niet dat de standaard allochtonen ouder op dumpert zit
misschien met bol sjans dat ze niet ontdekt worden
Maar ja dan ben je ook echt een sukkel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is zelfs over getwitterd ik las het ook nog op ad.....
Erg man.
quote:
Kerel, ik quote je met een link naar die pics. Als je niet wilt zoeken prima, maar vraag me dan ook niks meerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Snap srs niet waar je het over hebt? Zie hierboven alleen een Trump .gif.
gewoon treinenfetisj weet je.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maar ja dan ben je ook echt een sukkel.
Pak dan hotelletje ofzo
?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is het waar? Indien ja overschreid je dan niet je eigen grenzen?
Wait wut hoezo wereldvreemd. Vind termen als echte man alleen zo vaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een man die man is. Wat een rare vragen stel jij.je komt zo wereldvreemd over.
geeft wel wat extra spanning inderdaadquote:
Na 22uquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
OMG DIE MONGOOL HIER BOVEN HEEFT ZN MUZIEK VET HARD.
KK MALLOOT
Geluiddempend?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef madeliefff het volgende:
Oke ik krijg reclame over parket. Standaard door Oberkullie haar geluidsoverlast hehe
Kan wel klagenm maar straks klaagt hij terug over mijn gekreun.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Buren zijn echt kut
Hij zit gewoon in zijn eentje whiskey te sippen terwijl hij pagga slaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, het is zaterdagDan kan het wel. Misschien heeft hij een feestje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan wel klagenm maar straks klaagt hij terug over mijn gekreun.
Tis denk een Nederlander, klinkt echt als Nederlands muziek geluisterd door tokkiesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in zijn eentje whiskey te sippen terwijl hij pagga slaat
Beetje rustig, Großmaul.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Jezus Frank, wat is jouw probleem?
Ik heb nieuwe nederlandse rapgroep ontdektquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis denk een Nederlander, klinkt echt als Nederlands muziek geluisterd door tokkies
wat slecht manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe nederlandse rapgroep ontdekt
Echt goede lines.
Vlugge Frankiequote:
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.quote:
Wat zeggie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.
Dat moet haast wel, maar dat maakt het alleen maar treuriger.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ah ja. Wel sneu inderdaad, maar ook een beetje zijn eigen schuld. Waarschijnlijk weet hij niet eens beter
staat je naam erop?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef anti-loper het volgende:
Dit mijn wijk , mijn lines , mijn tijd en dat weet je zelf ook
Dat is ook best een idioot toch? Beter ben je die dude die de bommen knutselt, die maakt ook fouten en heeft pech, maar kan wel wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer een B100, ik heb altijd pech.
Selfmade. Dit is wie ik ben. Mijn wijk is sterk en groot.quote:
Ja. Mijn wijk dus.quote:
Neuh, ik had me trouwens vergist. Dacht dat het madeliefff was, maar was een andere FOK!ster. Ken jij ook wel denk ik.quote:
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
[..]
Kerel, ik quote je met een link naar die pics. Als je niet wilt zoeken prima, maar vraag me dan ook niks meer.
Oh zo, geen stress broer ik DM je dan wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoga nu even opzoeken.
Aan het werk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh soz zit mobiel en moet de hele tijd even snel kijken want ben aan het werk enzoga nu even opzoeken.
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, zijn muziek staat harder. Hoe groot is de kans dat dit van boven of beneden komt en hoe merk je dat? Staat zo lullig als ik straks flip tegen de verkeerde
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?
Als het echt onhoudbaar wordt ga ik wel even zeiken, maar voel me nu zo een doos. het is tenslotte zaterdag en ik heb dit zelf ook weleens gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan de voordeur kan je toch ook horen of het geluid wel daadwerkelijk daar vandaan komt?
Zie vorige reactie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom ga je niet gewoon aan de deur luisteren nu de muziek nog aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |