tijdje terug pakketten coke aangespoeld bij het zwarte pad. Je zou er maar langslopen op dat momentquote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je toch beter een Escobar vat kunnen vinden in Colombia
oh youquote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, je kunt verrassend goed pijpen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Username maakt het wel duidelijk toch.
Nouja de gemiddelde rechtenstudent die de advocatuur in gaat dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtenstudent wordt niet eens advocaat dus dan ga je al krom.
Pot verwijt ketelquote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lees dan ook alleen maar domme shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dit kopen & dan ik foksters sexy & gewaagd posten ;ppAriana Grande postte ook meerdere fotos van dat soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppIk snap deze zin niet, probeer het nog eens in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op maandag 22 februari 2016 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het nog eens in het Nederlands.
Waarom weet jijditquote:Op maandag 22 februari 2016 23:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ariana Grande postte ook meerdere fotos van dat soort.
Oh. Sorry het is na 23:00, dan kan ik geen neuk meer geven, sorry.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ok
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #104
Niet om 0:00 pas braincrash hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Sorry het is na 23:00, dan kan ik geen neuk meer geven, sorry.
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppI is met een hoofdletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik ga dit kopen & dan in foksters sexy & gewaagd posten ;ppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
braincrash watquote:Op maandag 22 februari 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet om 0:00 pas braincrash hebbenoudje
__
Uh. Oke..quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I in het Engels is met hoofdletter
NEEM DIE TT'S NIET SERIEUS FLIKKERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |