ewaquote:
Oh dat, nouja als je dat wil genereren moet je ergens in investeren en er zijn niet veel investeringen met een hoog rendement zonder bepaalde risicos, heb het wat dat betreft nu wel goed maar wil als het kan nog wel gaan investeren in vastgoed. Huisjesmelker is een van de makkelijkste manieren van geld verdienen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Parawan het volgende:
[..]
'Risico's die kleven aan het verkrijgen van inkomsten uit bezit'
Achterlijke Henkie
eh, als jij daar behoefte aan hebtquote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag ik mezelf aftrekken op je UI?
ok, brbquote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh, als jij daar behoefte aan hebt
meer dan 6000 netto?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
Een beetje advocaat haalt meer binnen hoor
Damn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh dat, nouja als je dat wil genereren moet je ergens in investeren en er zijn niet veel investeringen met een hoog rendement zonder bepaalde risicos, heb het wat dat betreft nu wel goed maar wil als het kan nog wel gaan investeren in vastgoed. Huisjesmelker is een van de makkelijkste manieren van geld verdienen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dankjewel DP, hier het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
ewaquote:
Ik wil er verder ook niet over nadenken, heb gewoon 'sperma' gegoogled gr grquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
die naam van dat plaatje ook, wat
Gastquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
sickquote:
Te weinig sperma in je openingen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom voel ik me zo rusteloos de laatste tijd
Vraag het je huisartsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Gebrek aan seksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |