quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dankjewel DP, hier het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
ewaquote:
Ik wil er verder ook niet over nadenken, heb gewoon 'sperma' gegoogled gr grquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
die naam van dat plaatje ook, wat
Gastquote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
sickquote:
Te weinig sperma in je openingen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom voel ik me zo rusteloos de laatste tijd
Vraag het je huisartsquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Gebrek aan seksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Oberkullie het volgende:
Lijkt me ook wel wat. Waar koop je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
Waar doel je op met je eerste zin?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Parawan het volgende:
[..]
Damn.![]()
Als ik genoeg vermogen weet te genereren wil ik investeren in vastgoed in het land waar mijn roots liggen.
Heb dat gekocht bij een of andere Oostenrijker genaamd Fritzl.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat. Waar koop je dat?
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent kun je dat met elke WO studie wel bereiken.
MOORDENAAR!!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de lat hoog legt en je kunt dat dan geeft dat toch blijk van je kunnen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.
Bill Gates was een dropout. Just saying.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat opleiding vooral wat zegt over hoe hoog iemand de lat legt voor zich zelf, niet perse over het kunnen van iemand.
Dat je post helemaal kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar doel je op met je eerste zin?
En welk land is dat mag ook in DM.
naah 1 keer per dag is genoegquote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij het wilde slikken.
Ik heb gewoon nog veel meer om te geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
naah 1 keer per dag is genoeg
Klopt, maar het hoeft niet vanzelfsprekend hand in hand te gaan. Sommigen zijn zeg maar uit hout van mindere kwaliteit gesneden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de lat hoog legt en je kunt dat dan geeft dat toch blijk van je kunnen?
joegoeslaviequote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar welk land kom je vandaan dan?
Geborgenheid? Genegenheid?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog veel meer om te geven.
Niet helemaal waar, alleen de absolute top.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de moeder van mmg daar nogal verzot op is.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niks daarvan, voornamelijk gewoon sperma.
Nee, ben geadopteerd en dat is geen grap overigensquote:
Net als Jobs en Zuckerberg, Sugar etc.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bill Gates was een dropout. Just saying.
Meer heeft hij anderen niet te bieden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft Ashqelon het áltijd over geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |