Dealen is toch ook werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje sporten, beetje roken, beetje dealen tochhh
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit echt volledig zou stoppen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zou mn hond denk ik wel van je afschoppen maar alleen om zelf verder te gaan met wat die hond deed. Pics srs?
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Passief inkomen is tof inderdaad maar zit vaak wel risico aan vast.
Waar doel ik op met wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Parawan het volgende:
[..]
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?
'Risico's die kleven aan het verkrijgen van inkomsten uit bezit'quote:
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?
Zonder er iets voor te hoeven doen?quote:
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
ik ook. Ik trek me helemaal sufquote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zonder er iets voor te hoeven doen?
De mediane Nederlandse advocaat verdient minder netto per maand.
werkenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |