Wat moet jij nouquote:
Ooooh ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je als je zonder werken drieduizend per maand zou verdienen nog werken?
Ze zijn allebei meh.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat voor filmpje zal ik kijken, CastingCouch of toch maar weer gewoon CzechCasting.
Gereport, je staat op de watchlist.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een basisschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dit wel van de rechter?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een basisschool.
Je zult in elk geval nooit stil vallen op een kringverjaardagquote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik nou verstand van nuttige dingen had.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijer, ging het bijna Googlen, wil geen slapende honden wakker maken.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gereport, je staat op de watchlist.Zeg ik niet, straks sta je voor m'n deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg je hoofd tegen m'n boezem, dan kriebel ik je bolletjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aai over de bol zou leuk zijn.
In de zomer met dat zwembadje op de speelplaats.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg ik niet, straks sta je voor m'n deur.
chai kan altijd over koetjes en kalfjes babbelenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je zult in elk geval nooit stil vallen op een kringverjaardag
Graagquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg je hoofd tegen m'n boezem, dan kriebel ik je bolletje
Je weet dat Madelief in dit topic zit?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
CzechTaxi, CzechMassage... Rare jongens die Tsjechen.
Ook over de bloemetjes en de bijtjesquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai kan altijd over koetjes en kalfjes babbelen
Ok Martijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat? Ik hou van die mooie architectuur van basisscholen. Niks aan de hand
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook over de bloemetjes en de bijtjes
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooooh ja.
sws niet, 3k netto he? Nee, niet wit iig.
Werken. Meer verdienen jatoch.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?
Bij welk bedrag per maand zou je stoppen met werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Werken. Meer verdienen jatoch.
Beetje chillen, beetje sporten, beetje roken, beetje dealen tochhhquote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja netto inderdaad. Wat zou jij dan gaan doen de hele dag?
¤10.000quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bij welk bedrag per maand zou je stoppen met werken?
Denk niet dat ik ooit echt volledig zou stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
15,-quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
6000,-quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
drm kwam hij speciaal hier hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 22:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je weet dat Madelief in dit topic zit?
tonquote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben je czechisch kurwa?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
drm kwam hij speciaal hier hihi
Maar misschien zou jij je hond nog van me afschoppen, dan zou ik niet met oprechtheid kunnen zeggen dat ik van je hou.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
Denk srs altijd even aan MMG bij dit nummer
ik ook, dont tell Vladimir thoughquote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
Nee andersom tochquote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
opsnuiven duhhquote:Op maandag 22 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat wil je doen met een ton per maand?
Ik zou mn hond denk ik wel van je afschoppen maar alleen om zelf verder te gaan met wat die hond deedquote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar misschien zou jij je hond nog van me afschoppen, dan zou ik niet met oprechtheid kunnen zeggen dat ik van je hou.
Heb dat met jou bij filmpjes van Animal Crackers.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Murdera het volgende:
kom op je kan beterquote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb dat met jou bij filmpjes van Animal Crackers.
Dealen is toch ook werken?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje sporten, beetje roken, beetje dealen tochhh
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit echt volledig zou stoppen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zou mn hond denk ik wel van je afschoppen maar alleen om zelf verder te gaan met wat die hond deed. Pics srs?
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Passief inkomen is tof inderdaad maar zit vaak wel risico aan vast.
Waar doel ik op met wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Parawan het volgende:
[..]
Niets in het leven is gegarandeerd. Maar waar doel je op?
'Risico's die kleven aan het verkrijgen van inkomsten uit bezit'quote:
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet genoeg toffe dingen die je kunt doen toch?
Zonder er iets voor te hoeven doen?quote:
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
ik ook. Ik trek me helemaal sufquote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb zoiets raars als intrinsieke motivatie om het meeste uit mezelf te halen.
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meeste uit je zelf te halen betekend toch niet per definitie zo veel mogelijk geld verdienen?
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zonder er iets voor te hoeven doen?
De mediane Nederlandse advocaat verdient minder netto per maand.
werkenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook niet dat ik per se zou blijven werken voor het geld, maar zou wel iets blijven doen wat mezelf zou uitdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |