Bijzonder eigenlijk hequote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft Ashqelon het áltijd over geld...
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de moeder van mmg daar nogal verzot op is.
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ja maar dan ben je dus niet goed in je vakgebied en verdien je dus minderquote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Parawan het volgende:
[..]
Klopt, maar het hoeft niet vanzelfsprekend hand in hand te gaan. Sommigen zijn zeg maar uit hout van mindere kwaliteit gesneden.
Frassgodquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huisjesmelker van studenten in Amsterdam lijkt me een prima investering.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
Zou nog wel iets kunnen worden.
buurt is omhoog geknalt hoor. Haha snapje, want eerst was het aan puin geknaltquote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
Niet mee eens hoor. Overal ter wereld is er vraag naar woningen. Moet je natuurlijk niet ergens in een boerengat gaan investeren maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutinvestering dan
[..]
De reden is dan ook dat Norton te groot is.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, alleen de absolute top.
Volgens de meest recente SvdA verdient een ervaren advocaat medewerker bij Norton Rose Fulbright het meest namelijk ruim achtduizend per bruto wat netto minder dan zesduizend per maand is.
Je moet wel opmerken dat dit om een ervaren advocaat gaat bij Norton Rose Fulbright, de gemiddelde rechtenstudent komt daar niet voor in aanmerking. De stelling dat de mediane Nederlandse advocaat minder verdient klopt dus.
Nog beter als je dat in Heerlen bent, vraag MMG maar.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Huisjesmelker van studenten in Amsterdam lijkt me een prima investering.
Joods héquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Houd ik je aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Als ik mn eerste huisjesmelkobject heb gekocht goed?
Dat is voor de gemiddelde rechtenstudent niet weggelegd toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De reden is dan ook dat Norton te groot is.
Als je zelfstandig in een maatschap gaat verdien je vaak meer.
Geldquote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd ik je aan.
Nee, geld is maar geld.
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemtquote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Parel tussen de zwijnen, deze user.
Ik begin me steeds meer etto te voelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemt
Zozo, meneertje denkt dat hij heel wat is hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Etto dit zootje deplorabel noemt
Vertel?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog beter als je dat in Heerlen bent, vraag MMG maar.
Er is een verschil in vraag naar woningen in een land dat zich niet prominent gaat ontwikkelen en vraag naar woningen in een land met een booming economyquote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Parawan het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor. Overal ter wereld is er vraag naar woningen. Moet je natuurlijk niet ergens in een boerengat gaan investeren maar dat terzijde.
Ja gewoon bietje studenten afzetten terwijl je dat gewoon in de parkstad wat echt een kutomgeving is.quote:
k heb wel een stuk touw voor je danquote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer etto te voelen.
De gemiddelde rechtenstudent wordt niet eens advocaat dus dan ga je al krom.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde rechtenstudent niet weggelegd toch?
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zou ook harde pener krijgen van een koffer vol 50tjes
Ja en ik heb nog wel een paar zweterige ballen voor je om aan te sabbelen, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
k heb wel een stuk touw voor je dan
En? Wie heeft gelijk?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut. Stimo dacht dat ik Turks ben btw.
Hoe oud was je toen?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.
Hadden wel ieder 100 gulden gekregen als beloning
je moet niet van die strakke slipjes dragenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog wel een paar zweterige ballen voor je om aan te sabbelen, zo hebben we allemaal wel wat.
Die shit inleverenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:02 schreef Parawan het volgende:
[..]
Heb serieus ooit een koffer vol met geld gevonden in het bos. Ik was samen met een maatje aan het buiten spelen, bleek dat het waarschijnlijk van criminelen zou zijn geweest.
Hadden wel ieder 100 gulden gekregen als beloning
Mijn ballen zweten al onder de druk van hun eigen zwaartekracht.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet niet van die strakke slipjes dragen
Madquote:Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zozo, meneertje denkt dat hij heel wat is hoor.
Jij komt ook alleen met open deurenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil in vraag naar woningen in een land dat zich niet prominent gaat ontwikkelen en vraag naar woningen in een land met een booming economy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |