En die je diep achterin hun keel doen klaarkomen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef Friek_ het volgende:
De enige mensen die lief zijn, zijn de mensen die de puisten op je rug uitknijpen.
Aan het verenkleed en het is per vogel verschillend.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kun je aan een vogel zien of het een man of vrouw is?
Hmmz, maar de verkoper weet het ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan het verenkleed en het is per vogel verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot.
Oh ik ken eigenlijk alleen van die standaard huis-tuin-en-keukenvogels waar je 't vrij makkelijk aan kunt zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, maar de verkoper weet het ook niet.
Vaak kun je het toch ook zien aan de grote van de snavel, waar de kleine snavel doorgaans bij de vrouw hoort en de grote bij de man?
Bij vogels zijn de mannetjes toch mooier en kleuriger?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kun je aan een vogel zien of het een man of vrouw is?
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
Over mannnetjesvogels gesproken: wisten jullie hoe een eendenpenis er uit ziet?Die heb ik er bij een doodgereden eend wel eens uit zien hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Dat kan ik niet zeggen, betreffen hier rosella's die vaak sowieso al kleurig zijn. Vaak is de man wat groter en boller.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bij vogels zijn de mannetjes toch mooier en kleuriger?
Wat is een pop in deze context?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, betreffen hier rosella's die vaak sowieso al kleurig zijn. Vaak is de man wat groter en boller.
Maar wordt nog knap lastig om weer een maatje te vinden voor mijn vogel waarvan de pop vandaag is overleden. Poppen zijn lastig te vinden bij vogels lijkt het wel
Je hebt hem toch wel weggestuurd?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
Was ik lekker bier aan het hijsen op een receptie, komt één of andere autist me lastig vallen met vragen over mijn werk.
Vrouw.quote:
Gewoon weglopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Autisten blijken moeite te hebben dat te begrijpen.
Wel logisch dat hij het zegt toch? Hij predikt overal grenzen dicht, want dat trekt zijn kiezers. Dan moet je voor de meest zielige gevallen dus een excuus hebben, anders moet je toegeven dat het echt harteloos beleid is. Zo probeert hij zich daar tegen in te dekken denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zie dat interview met Wilders nu op NPO Politiek en hij zegt letterlijk "ik weet dat echte vluchtelingen opgevangen moeten worden, maar dat kunnen we in Nederland niet meer aan".
Dat is puur gelul natuurlijk.
Hij weet dondersgoed dat Nederland makkelijk de echte vluchtelingen wel op kan en moet vangen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel logisch dat hij het zegt toch? Hij predikt overal grenzen dicht, want dat trekt zijn kiezers. Dan moet je voor de meest zielige gevallen dus een excuus hebben, anders moet je toegeven dat het echt harteloos beleid is. Zo probeert hij zich daar tegen in te dekken denk ik.
Ben ik allang van overtuigd.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb ineens het idee dat die Brexit toch wel eens realiteit kan worden. Ik kijk echt uit naar dat referendum. Eindelijk een precedent om de Eurofielen mee om de oren te slaan voor wat betreft de nutteloosheid van hun clubje.
Als het VK de EU verlaat zou dat toch zeer nadelig zijn voor vrijwel alle betrokkenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb ineens het idee dat die Brexit toch wel eens realiteit kan worden. Ik kijk echt uit naar dat referendum. Eindelijk een precedent om de Eurofielen mee om de oren te slaan voor wat betreft de nutteloosheid van hun clubje.
Hoeveel directe en indirecte EU-subsidie heb jij gehad bij al je studies, je exchanges en al die andere hobby's van je?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik begin ook steeds meer te hopen dat de Britten opzouten uit de EU.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben groot voorstander van een onafhankelijk Schotland, dat zou wel een mooi gevolg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te hopen dat de Britten opzouten uit de EU.
En dat hun Verenigd Koninkrijk dan helemaal uit elkaar valt, dat wordt genieten
Het zou alleen al een ramp op de beurzen zijn met misschien een nieuwe crisis als gevolg. Dat alleen al is een probleem.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou, iedereen wil blijkbaar de Britten eruit. Wat is het probleem?
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Ryon het volgende:
Ooh heerlijk. Ik kijk nu de hele Daan Roosengarde aflevering van college tour. Wat wordt die vent terecht afgemaakt.
Ik vond dit een goed stuk daarover:quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Ryon het volgende:
Ooh heerlijk. Ik kijk nu de hele Daan Roosengarde aflevering van college tour. Wat wordt die vent terecht afgemaakt.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik niet. De Britten zijn gek, maar ik hou van ze. Ik vind het jammer dat ze zo dwars liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk dat de economische gevolgen beperkt zullen zijn. Tenzij men in Brussel met een Remlofiaanse rancune handelssancties op gaat leggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het VK de EU verlaat zou dat toch zeer nadelig zijn voor vrijwel alle betrokkenen.
En Schotland dan bij de EU met de euro als munt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van een onafhankelijk Schotland, dat zou wel een mooi gevolg zijn.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
Over mannnetjesvogels gesproken: wisten jullie hoe een eendenpenis er uit ziet?Dat moet diep naar binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Onrust is nooit goed voor de beurs. Bedrijven met veel Britse belangen zullen in koers dalen. Bijvoorbeeld Shell. Die trekken dan de rest mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat de economische gevolgen beperkt zullen zijn. Tenzij men in Brussel met een Remlofiaanse bijvoorbeeld handelssancties op gaat leggen.
De gevolgen voor de EU zullen inderdaad beperkt zijn. Voor het VK zullen ze veel ingrijpender zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat de economische gevolgen beperkt zullen zijn. Tenzij men in Brussel met een Remlofiaanse rancune handelssancties op gaat leggen.
Vrouwtjes hebben een spiraalvormige kut de andere kant op. Als mannetjes willen moeten ze een vrouwtje vastpakken en verkrachten met dat horrording. Hoe beter je genen, hoe beter je kurketrekkerlul, dus meer kans op voortplanting. Natuurlijke selectie op z'n best.quote:
Zenuwachtige beurshandelaartjes trekken vaak wel weer bij. Die mijden liever iedere vorm van onzekerheid en daarmee ontwikkeling. Die grote koppen over het Pond dat vandaag licht deprecieerde vond ik dan ook grote onzin. Men weet niet eens of het verband met elkaar houdt, immers beleggers worden niet geënquêteerd voor wat betreft hun beweegredenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zou alleen al een ramp op de beurzen zijn met misschien een nieuwe crisis als gevolg. Dat alleen al is een probleem.
Dat vond ik ook, hoor. Zeker omdat het gaat over een daling van 10% in meerdere maanden. De Euro heeft veel grotere marges over langere termijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zenuwachtige beurshandelaartjes trekken vaak wel weer bij. Die mijden liever iedere vorm van onzekerheid en daarmee ontwikkeling. Die grote koppen over het Pond dat vandaag licht deprecieerde vond ik dan ook grote onzin. Men weet niet eens of het verband met elkaar houdt, immers beleggers worden niet geënquêteerd voor wat betreft hun beweegredenen.
Getuige zijn van eendenseks maakte van mij een atheïst.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrouwtjes hebben een spiraalvormige kut de andere kant op. Als mannetjes willen moeten ze een vrouwtje vastpakken en verkrachten met dat horrording. Hoe beter je genen, hoe beter je kurketrekkerlul, dus meer kans op voortplanting. Natuurlijke selectie op z'n best.
Zou wel lekker zijn als ze daar de euro invoeren. De whiskies worden er niet goedkoper op.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van een onafhankelijk Schotland, dat zou wel een mooi gevolg zijn.
En dan ook nog eens door drie á vier mannetjes tegelijk. Teh horror.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrouwtjes hebben een spiraalvormige kut de andere kant op. Als mannetjes willen moeten ze een vrouwtje vastpakken en verkrachten met dat horrording. Hoe beter je genen, hoe beter je kurketrekkerlul, dus meer kans op voortplanting. Natuurlijke selectie op z'n best.
Goed voor de Britse handel. Om mij maar eens van analistenpraat te bedienen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:01 schreef Gutmensch het volgende:
De GBP stort al in, meldt nu ook Nieuwsuur.
Komt meneertje weer aan met zijn technische analyse.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed voor de Britse handel. Om mij maar eens van analistenpraat te bedienen.
Dat kan dus niet aangezien handel wederzijds is. Als het bij de één wegvalt, valt het bij de tegenpartij ook weg. En dat de City gaat verhuizen geloof ik niet, daarvoor is de worteling in Londen te sterk (clustervoordelen). En met de City zullen ook de multinationals die nu al in Londen zitten er blijven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De gevolgen voor de EU zullen inderdaad beperkt zijn. Voor het VK zullen ze veel ingrijpender zijn.
De EU is zonder het VK eigenlijk gewoon verlost van een gezwel.
Te technisch voor Remlof.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed voor de Britse handel. Om mij maar eens van analistenpraat te bedienen.
Als ze onafhankelijk worden zijn ze in ieder geval van een hoop belasting af. Mits ze die niet zelf alsnog weer invoeren.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als ze daar de euro invoeren. De whiskies worden er niet goedkoper op.
We zitten in een neerwaartse trend, dus "sell in May and go on holiday, but remember to return in September".quote:Op maandag 22 februari 2016 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt meneertje weer aan met zijn technische analyse.
Maar je weet dat de EU veel belangrijker is voor de Britse handel dan de Britse handel voor de EU is, dus de schade is niet wederzijds evenredig.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat kan dus niet aangezien handel wederzijds is. Als het bij de één wegvalt, valt het bij de tegenpartij ook weg. En dat de City gaat verhuizen geloof ik niet, daarvoor is de worteling in Londen te sterk (clustervoordelen). En met de City zullen ook de multinationals die nu al in Londen zitten er blijven.
Mooie speech wel, dat laatste stukje.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende:
"This is no time to divide the west."
Dan verschuil je je achter relatieve getallen. 50 miljard VK-EU handel weg zal voor beide partijen geen plezierige uitkomst zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar je weet dat de EU veel belangrijker is voor de Britse handel dan de Britse handel voor de EU is, dus de schade is niet wederzijds evenredig.
En zonder EU scheelt het bergen toezicht in de City. Bankieren wordt weer leuk.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef eriksd het volgende:
Goed fiscaal klimaat die Britten. Taalvoorsprong ook nog. Helemaal top.
Schotland is een stuk linkser dan Engeland, dus dat is zeker niet ondenkbaar. Wellicht dat whisky echter iets meer een cultureel erfgoed status krijgt en minder zware accijns te verduren krijgt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze onafhankelijk worden zijn ze in ieder geval van een hoop belasting af. Mits ze die niet zelf alsnog weer invoeren.
Dan donder je toch lekker op.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef eriksd het volgende:
Laat de Britten maar schuiven. Zou er best permanent willen wonen.
quote:
Nee. bullshit. Daan heeft deze ellende over zichzelf afgeroepen. Natuurlijk heeft hij sterke punten (gedrevenheid, discipline en gigantisch commercieel vermogen) maar als je dat gaat profileren als "de kunst" en "ik doe het voor het groter idee en niet voor mijzelf" en "wat is dit voor een gezeik?" zal je uiteindelijk tegen dezelfde maatstaf aan lopen als alle ondernemers in Nederland:quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dit een goed stuk daarover:
http://www.volkskrant.nl/(...)llege-tour~a4249137/
Misschien kunnen ze Mongolië, Oezbekistan en Zweden nog binnenvallen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, de hergeboorte van het Britse Rijk.
Wow wow wow doe even chill man.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee. bullshit. Daan heeft deze ellende over zichzelf afgeroepen. Natuurlijk heeft hij sterke punten (gedrevenheid, discipline en gigantisch commercieel vermogen) maar als je dat gaat profileren als "de kunst" en "ik doe het voor het groter idee en niet voor mijzelf" en "wat is dit voor een gezeik?" zal je uiteindelijk tegen dezelfde maatstaf aan lopen als alle ondernemers in Nederland:
Waar haal je het gore lef vandaan om te denken dat wat jij doet het product van enkel en alleen jouzelf is en niet van de mensen die jou helpen bij het verwezenlijken van wat jouw en gedeelde droom is?
In Nederland vinden we het prima als daarom een middenstander gekapitteld wordt. Klaarblijkelijk zouden wij voor de kunst nog uitzonderingen moeten maken. Want uniek en speciaal talent alsof dat ook niet bestaat in wetenschappers, medewerkers en al je andere toe verlaten. Fuck you dan.
Is goed. Ik ga wel even 18 minuten pissen.quote:
En wie hebben voor het laatst het Britse eilandenrijk succesvol binnengevallen? Ohja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Mongolië, Oezbekistan en Zweden nog binnenvallen.
[ afbeelding ]
Met z'n coltrui en corduroy-colbert.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee. bullshit. Daan heeft deze ellende over zichzelf afgeroepen. Natuurlijk heeft hij sterke punten (gedrevenheid, discipline en gigantisch commercieel vermogen) maar als je dat gaat profileren als "de kunst" en "ik doe het voor het groter idee en niet voor mijzelf" en "wat is dit voor een gezeik?" zal je uiteindelijk tegen dezelfde maatstaf aan lopen als alle ondernemers in Nederland:
Waar haal je het gore lef vandaan om te denken dat wat jij doet het product van enkel en alleen jouzelf is en niet van de mensen die jou helpen bij het verwezenlijken van wat jouw en gedeelde droom is?
In Nederland vinden we het prima als daarom een middenstander gekapitteld wordt. Klaarblijkelijk zouden wij voor de kunst nog uitzonderingen moeten maken. Want uniek en speciaal talent alsof dat ook niet bestaat in wetenschappers, medewerkers en al je andere toe verlaten. Fuck you dan.
Het was even schrikken zeker.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Die Frank Underwood is dus ook een rugridder. Dat zag ik niet aankomen.
Kusje erop.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jemig. Daar heb ik niet van terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb de televisie uiteraard moeten besproeien met wijwater, maar voor de rest viel het mee.quote:
Whehequote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de televisie uiteraard moeten besproeien met wijwater, maar voor de rest viel het mee.
Ik moest hierom lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb de televisie uiteraard moeten besproeien met wijwater, maar voor de rest viel het mee.
Hehe.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Af en toe moeten die emoties eruit al je de hele dag al de genuanceerde socioloog geweest bent.quote:
Met uit de EU treden versnellen ze vooral hun ondergang.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, de hergeboorte van het Britse Rijk.
Gaat weer nergens over, dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met uit de EU treden versnellen ze vooral hun ondergang.
Zou wel mooi zijn dat mee te mogen maken, ik kijk al uit naar de satirische programma's op de BBC.
Moeilijk te geloven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe aflevering in de Camiel Eurlings-soap?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het naar dat de drijvende kracht achter de verlengde A4 zo door het slijk wordt gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg, maar Limburg niet uit de Limburger.quote:
Gescheurde oorlellen. Wat heb je dan gedaan?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg, maar Limburg niet uit de Limburger.
Het ging vandaag vaak over jou.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Kaas zegt dat je steeds een link negeert die je niet uitkomt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Camiel heeft lessen van Mike Tyson gehad.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gescheurde oorlellen. Wat heb je dan gedaan?
Ondergang lijkt mij wat overdreven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met uit de EU treden versnellen ze vooral hun ondergang.
Zou wel mooi zijn dat mee te mogen maken, ik kijk al uit naar de satirische programma's op de BBC.
Monolith negeert begrijpelijkerwijs de advances van Kaas-.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En Kaas zegt dat je steeds een link negeert die je niet uitkomt.
Avances.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Monolith negeert begrijpelijkerwijs de advances van Kaas-.
Bitches be trippin'.quote:
Dat lijkt mij vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het ging vandaag vaak over jou.
Men was onder andere benieuwd naar je mening over juristen.
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aangeklaagd___.html
Onwenselijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg
Quote en AD? Oké.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.
Het AD?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.
Als er één of andere hitsige teckel tegen je been op loopt te rijden geef je zo'n beest doorgaans gewoon een trap.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Monolith negeert begrijpelijkerwijs de advances van Kaas-.
Jij als A4-extremist zal deze mening wel uitdragen ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Heilwasser het volgende:
Dat mens liegt. Ze is waarschijnlijk ingezet door <willekeurig persoon> om Camiel te ruïneren.
#jesuiscamiel
En anders is ze natuurlijk per ongeluk uit de cockpit geflikkerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij als A4-extremist zal deze mening wel uitdragen ja.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Heilwasser het volgende:
Dat mens liegt. Ze is waarschijnlijk ingezet door Hitler om Camiel te ruïneren.
#jesuiscamiel
Het AD is een kwaliteitskrant van formaat, een begrip in Nederland.quote:
Camiel, wat een clown.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Heilwasser het volgende:
Dat mens liegt. Ze is waarschijnlijk ingezet door <willekeurig persoon> om Camiel te ruïneren.
#jesuiscamiel
Wie weet. Camiel heeft vele vijanden gemaakt tijdens zijn heerschappij.quote:
De Telegraaf was de laatst overgebleven krant van formaat in Nederland. Broadsheet welteverstaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het AD is een kwaliteitskrant van formaat, een begrip in Nederland.
Ik had het over Quote overigens. Daarnaast was ik sowies sarcastisch.
Ik vermoed ook dat Maxime Verhagen hier achter zit.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Heilwasser het volgende:
#jesuiscamiel
Lekker nummer wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Tem, wat vind je van Always the Sun van the Stranglers.
Kwam de baas mee aanzetten.quote:
Stranglersquote:Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Tem, wat vind je van Always the Sun van the Stranglers.
Discutabel, deze uitspraak.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ryon het volgende:
Op Eurlings ben ik trouwens wel goed nat gegaan.
Was je toen ook zo intens als net?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ryon het volgende:
Op Eurlings ben ik trouwens wel goed nat gegaan. Ik zou eens de post moeten op zoeken in een discussie met Bram waar ik die vent omschreef als een van de weinig capabele ingenieurs. De geschiedenis laat het tegendeel zien.
Telegraaf is een paar maanden geleden overgestapt op tabloid.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Telegraaf was de laatst overgebleven krant van formaat in Nederland. Broadsheet welteverstaan.
Die opmerking had ik al voorzien.quote:
Met uw levensstijl is elke verjaardag er toch weer één, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan er niet van slapen, zo spannend.
Always the Sun niet kennenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
StranglersGolden Brown is een van mijn lievelingsnummers. Deze ken ik niet, even opzoeken.
Kunnen we samen trakteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al 100x geluisterdquote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
StranglersGolden Brown is een van mijn lievelingsnummers. Deze ken ik niet, even opzoeken.
Hebben de ingenieurs in deze reeks al afstand genomen van Eurlings?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Ryon het volgende:
Op Eurlings ben ik trouwens wel goed nat gegaan. Ik zou eens de post moeten op zoeken in een discussie met Bram waar ik die vent omschreef als een van de weinig capabele ingenieurs. De geschiedenis laat het tegendeel zien.
Afgelopen zaterdag. Weet je nog? je hebt me ook gefeliciteerd, Henk Krol.quote:
Waarom trakteer je morgen dan pas?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen zondag. Weet je nog? je hebt me ook gefeliciteerd, Henk Krol.
Hebt u al afstand genomen van Albert Speer?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben de ingenieurs in deze reeks al afstand genomen van Eurlings?
Whehe.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen zondag. Weet je nog? je hebt me ook gefeliciteerd, Henk Krol.
Het grappige is dat zowel de pro- als anti-EU lieden een Brexit wel iets leuks vinden hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Of van Ewald Engelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebt u al afstand genomen van Albert Speer?
De subtiele diss zat er inderdaad in. Al was het maar omdat Eurlings TBK gedaan heeft aan dezelfde uni als Bram. Dit is trouwens het topic:quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom altijd een feestje.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Met uw levensstijl is elke verjaardag er toch weer één, inderdaad.
Die man geeft Mussert een goede naam.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
du_je is hier de planoloog.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebt u al afstand genomen van Albert Speer?
Zo zie ik er wel uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ik Henk Krol was dan zou Tem al overleden moeten zijn.
Daar heb ik in een SES een paar maanden terug nog een post aan gewijd waarvan ik vrij zeker van ben dat die verwijderd is. Hij staat er iig niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man geeft Mussert een goede naam.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag. Weet je nog? je hebt me ook gefeliciteerd, Henk Krol.
Iedereen blij, kan het nog beter?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grappige is dat zowel de pro- als anti-EU lieden een Brexit wel iets leuks vinden hebben.
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grappige is dat zowel de pro- als anti-EU lieden een Brexit wel iets leuks vinden hebben.
Wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Bruma heeft geleerd "meer soberder" te verdedigen, en "vertrouwelijker".
Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.
Beetje als je geliefde partner dreigt je te verlaten en dat je dan zegt 'ga maar, ik ben toch beter af zonder jou''.
Vertrouwbaarder was het volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Verkeerd verstaan dan. Dat klopt in elk geval ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vertrouwbaarder was het volgens mij.
Interviews met sporters.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Blij toe dat je geen gelijk had.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
De subtiele diss zat er inderdaad in. Al was het maar omdat Eurlings TBK gedaan heeft aan dezelfde uni als Bram. Dit is trouwens het topic:
POL / Minister op je 27e
Ai..
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil graag een traktatie van Kaas-?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Die Frank Underwood is dus ook een rugridder. Dat zag ik niet aankomen.
Zeldzaam verschijnsel. Dat topic heb ik dan ook gebookmarkt ter lering ende vermaak.quote:
'Slagroomsoesjes'.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil graag een traktatie van Kaas-?
Beetje zoals niemand de val van de Sovjet-Unie zag aankomen inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Ryon het volgende:
Dat Eurlings inmiddels gevallen is als KLM bestuurder, playboy, politiek wonderkind, voorbeeld Limburger en kwaadaardig vrouwen-beuker is ook meer dan iemand had kunnen voorspellen. Hoewel hij dan wel in de lijn Dion Graus zit.
Wellicht zit er nog een ministerspost in het kabinet Wilders I voor hem in het verschietquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Ryon het volgende:
Dat Eurlings inmiddels gevallen is als KLM bestuurder, playboy, politiek wonderkind, voorbeeld Limburger en kwaadaardig vrouwen-beuker is ook meer dan iemand had kunnen voorspellen. Hoewel hij dan wel in de lijn Dion Graus zit.
Ik denk, serieus, dat Onno Hoes nog weleens homo zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
Camiel zal op een dag uit de kast komen als hommo trouwens. Let maar op.
Weten jullie het vast.
Meer dat je vriendin ineens lesbisch blijkt te zijn en je verlaat voor een vrouw, wat je dan eigenlijk kut vindt, maar dat je tegelijkertijd ook wel nieuwsgierig bent naar de uitkomsten van dat experiment en het dus ergens ook wel tof vindt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.
Beetje als je geliefde partner dreigt je te verlaten en dat je dan zegt 'ga maar, ik ben toch beter af zonder jou''.
Coz there's always the sun.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
Always the Sun is wel chill maar wel héél repetitief.
En ook nog homo dus, zo zal blijken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Ryon het volgende:
Het is wel lekker flauw hoe die fragmenten zo achter elkaar worden geplakt. Maar ja, het fragment van Filemon pakte wel even goed de essentie eruit: het draait om Daan Roosegaarde en niemand anders.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Ryon het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:58 schreef Heilwasser het volgende:
Jack de Vries, ook al zo'n CDA-held.
Dat wil je alleen maar graag.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ook nog homo dus, zo zal blijken.
Met zulke oren de zijkant van je hoofd opscheren. Dat is pas dapper.quote:
Heb je Euribob al eens ontmoet?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zulke oren de zijkant van je hoofd opscheren. Dat is pas dapper.
Hm?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zulke oren de zijkant van je hoofd opscheren. Dat is pas dapper.
Heb je ook bovengemiddeld last bij tegenwind?quote:
Met windkracht 2 vliegt Euribob al over de Noordsingel.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je ook bovengemiddeld last bij tegenwind?
Haha, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
Die met die rode jas is wel een zeventje trouwens.
Die moest zich gister inderdaad zelfs in huis vastketenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Met windkracht 2 vliegt Euribob al over de Noordsingel.
Hahaquote:
Het huis waaide bijna met fundering en al de bodem uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die moest zich gister inderdaad zelfs in huis vastketenen.
Wat, jij loopt niet je hele studie al rond met mogelijke onderzoeksvragen voor aan het einde van je scriptie? Valt me toch tegen Tjock.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
Wat is een onderzoeksvraag voor je scriptie bedenken toch ontzettend moeilijk.
Samen met het afbakenen vormt dat wel ongeveer de helft van een scriptie. Voordat je een onderzoeksvraag echt scherp hebt gaan er wel wat iteraties overheen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
Wat is een onderzoeksvraag voor je scriptie bedenken toch ontzettend moeilijk.
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.quote:
Hij wil te graag he.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.
Ik feliciteer jou gewoon met mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Na de grote januari-storm van 1990 geboren zijn.
Gauw doen alsof jij ook slaapt dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker staat om middernacht, want m'n (nu slapende) vriend wil dan voor me zingen.
Goed idee, doe ik direct.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gauw doen alsof jij ook slaapt dan.
Als een dolle op bed gaan springen. Zal hij waarderen met z'n slaaphoofd.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker staat om middernacht, want m'n (nu slapende) vriend wil dan voor me zingen.
Ik ben het echt met je oneens. Hij beweer helemaal niet dat hij alles in zijn eentje doet. Hij zegt dat hij er helemaal niet voor opgeleid is. Hij heeft een groot team.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Na het EK van 1988 geboren zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Ik wacht wel met vieren tot ze WK worden. Gaat nog wel een poosje duren schat ik in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Na het EK van 1988 geboren zijn.
En vooral dat niet meegemaakt en gevierd hebben
Jong-belegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En hoe oud ben je nu?
Echt onzinnig wat je hier zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
Overigens is het nu ik de hele aflevering zie wel een behoorlijke storm in een glas water zeg.
Niet op die dag zelf geboren zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Echt? Hoe zwaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef Friek_ het volgende:
Begin jaren negentig was er een flinke aardbeving in Nederland. Dat waren nog eens tijden.
Ik werd er wakker van en ging de straat op net als de hele buurt en de stroom was ook uitgevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef Friek_ het volgende:
Begin jaren negentig was er een flinke aardbeving in Nederland. Dat waren nog eens tijden.
Baas boven baas ben jij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet op die dag zelf geboren zijn
Dat is tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was de heftigste natuurgebeurtenis die ik heb meegemaakt na de totale zonsverduistering die ik in 1999 in noord Frankrijk zag.
Het werd donker, je zag de sterren, het begon te waaien en de vogels werden helemaal gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:28 schreef Tchock het volgende:
Die zonsverduistering weet ik ook nog heel goed. Maakte zo'n indruk. Was zes
Nicequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Lachen ik heb een invite binnen van een (door mij gekozen) Coffeshop in Alicante. Wist de Nederlandse eigenaar te achterhalen. We hebben geen Spaans sofi nummer, maar wel een meet een greeti(ng) met de eigenaar. Hij ziet er de humor ook van in (na het zien van onze dwaze foto's uit Barcelona). Reaktie M. Jij bent echt volslagen gek of geniaal maar je flikt het wel.
Die groep wordt steeds groter. Het is een groeiend probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Na het EK van 1988 geboren zijn.
En vooral dat niet meegemaakt en gevierd hebben
Nice ligt niet op de route. Het is wel een loodzware planning in het verschiet. Ze is 18 jr jonger... tegen een all-rounder. Ik heb toch de volmacht over de vakantie en planning (& bookings).. Ik laat haar never nooit vallen.quote:
Klinkt als moedwillige sabotage, zo midden in de spits.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:05 schreef GSbrder het volgende:
Springer bij Maarssen in de ochtendspits. Niet zo nice.
Misschien niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Minder, maar voor de springer was t allemaal nog beroerder.
Of er sprake van opluchting is niet idd, maar je moet wel heel ver zijn voor je gaat springen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien niet.
We zullen nooit weten hoe opgelucht de beste man of vrouw is.
Die groep weet niet eens meer wat moffenhaat isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die groep wordt steeds groter. Het is een groeiend probleem.
Goed doorbakken Schnitzels in de kliko gooien ? En de citroen opeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die groep weet niet eens meer wat moffenhaat is
Nee die neiging om elke mof waarmee je in contact kwam nog even te confronteren met het feit dat ze de oorlog verloren haddenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed doorbakken Schnitzels in de kliko gooien ? En de citroen opeten.
Het zal uiteindelijk wel meevallen allemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:19 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Ernstig ongeval, trein botst tegen hoogwerker
Kedeng Kedeng.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk wel meevallen allemaal.In Nederland zijn zelfs de rampen goed geregeld.
Dat is waar. Maar daardoor komen de kleine rampjes ook harder aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk wel meevallen allemaal.In Nederland zijn zelfs de rampen goed geregeld.
Eerst ff werken, dan tentamen maken, dan alleen met griep naar bed #yoloquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:10 schreef Gutmensch het volgende:
Kaas ligt natuurlijk nog te slapen met een condoom in z'n reet.
Maar gefeliciteerd knul!
We hebben op Mallorca nog gezongen: Krieg nicht vergessen, Wir sind die krieg nicht vergessen. Achteraf een wonder dat we niet in elkaar geslagen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die groep weet niet eens meer wat moffenhaat is
Ik sluit aan in deze tijdelijke felicitatie-polonaise. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerst ff werken, dan tentamen maken, dan alleen met griep naar bed #yolo
Maar thanks allen.
Ik had toch iets anders verwacht. Maar goed, jij blijft netjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Disana het volgende:
Kaas-, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Iemand moet de standaard zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik had toch iets anders verwacht. Maar goed, jij blijft netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |