Heb je Euribob al eens ontmoet?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zulke oren de zijkant van je hoofd opscheren. Dat is pas dapper.
Hm?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zulke oren de zijkant van je hoofd opscheren. Dat is pas dapper.
Heb je ook bovengemiddeld last bij tegenwind?quote:
Met windkracht 2 vliegt Euribob al over de Noordsingel.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je ook bovengemiddeld last bij tegenwind?
Haha, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
Die met die rode jas is wel een zeventje trouwens.
Die moest zich gister inderdaad zelfs in huis vastketenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Met windkracht 2 vliegt Euribob al over de Noordsingel.
Hahaquote:
Het huis waaide bijna met fundering en al de bodem uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die moest zich gister inderdaad zelfs in huis vastketenen.
Wat, jij loopt niet je hele studie al rond met mogelijke onderzoeksvragen voor aan het einde van je scriptie? Valt me toch tegen Tjock.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
Wat is een onderzoeksvraag voor je scriptie bedenken toch ontzettend moeilijk.
Samen met het afbakenen vormt dat wel ongeveer de helft van een scriptie. Voordat je een onderzoeksvraag echt scherp hebt gaan er wel wat iteraties overheen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
Wat is een onderzoeksvraag voor je scriptie bedenken toch ontzettend moeilijk.
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.quote:
Hij wil te graag he.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.
Ik feliciteer jou gewoon met mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heeft het nu nog wel waarde als ik je uit mezelf ga feliciteren? Eigenlijk niet hé.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Na de grote januari-storm van 1990 geboren zijn.
Gauw doen alsof jij ook slaapt dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker staat om middernacht, want m'n (nu slapende) vriend wil dan voor me zingen.
Goed idee, doe ik direct.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gauw doen alsof jij ook slaapt dan.
Als een dolle op bed gaan springen. Zal hij waarderen met z'n slaaphoofd.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker staat om middernacht, want m'n (nu slapende) vriend wil dan voor me zingen.
Ik ben het echt met je oneens. Hij beweer helemaal niet dat hij alles in zijn eentje doet. Hij zegt dat hij er helemaal niet voor opgeleid is. Hij heeft een groot team.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee. bullshit. Daan heeft deze ellende over zichzelf afgeroepen. Natuurlijk heeft hij sterke punten (gedrevenheid, discipline en gigantisch commercieel vermogen) maar als je dat gaat profileren als "de kunst" en "ik doe het voor het groter idee en niet voor mijzelf" en "wat is dit voor een gezeik?" zal je uiteindelijk tegen dezelfde maatstaf aan lopen als alle ondernemers in Nederland:
Waar haal je het gore lef vandaan om te denken dat wat jij doet het product van enkel en alleen jouzelf is en niet van de mensen die jou helpen bij het verwezenlijken van wat jouw en gedeelde droom is?
In Nederland vinden we het prima als daarom een middenstander gekapitteld wordt. Klaarblijkelijk zouden wij voor de kunst nog uitzonderingen moeten maken. Want uniek en speciaal talent alsof dat ook niet bestaat in wetenschappers, medewerkers en al je andere toe verlaten. Fuck you dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |