quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe aflevering in de Camiel Eurlings-soap?
Ik vind het naar dat de drijvende kracht achter de verlengde A4 zo door het slijk wordt gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe aflevering in de Camiel Eurlings-soap?
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg, maar Limburg niet uit de Limburger.quote:
Gescheurde oorlellen. Wat heb je dan gedaan?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg, maar Limburg niet uit de Limburger.
Het ging vandaag vaak over jou.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Kaas zegt dat je steeds een link negeert die je niet uitkomt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Camiel heeft lessen van Mike Tyson gehad.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gescheurde oorlellen. Wat heb je dan gedaan?
Ondergang lijkt mij wat overdreven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met uit de EU treden versnellen ze vooral hun ondergang.
Zou wel mooi zijn dat mee te mogen maken, ik kijk al uit naar de satirische programma's op de BBC.
Monolith negeert begrijpelijkerwijs de advances van Kaas-.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En Kaas zegt dat je steeds een link negeert die je niet uitkomt.
Avances.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Monolith negeert begrijpelijkerwijs de advances van Kaas-.
Bitches be trippin'.quote:
Dat lijkt mij vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het ging vandaag vaak over jou.
Men was onder andere benieuwd naar je mening over juristen.
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aangeklaagd___.html
Onwenselijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt de Limburger wel uit Limburg
Quote en AD? Oké.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.
Het AD?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb Tem een kwaliteitslink aangeboden. Met je Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |