En die je diep achterin hun keel doen klaarkomen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef Friek_ het volgende:
De enige mensen die lief zijn, zijn de mensen die de puisten op je rug uitknijpen.
Aan het verenkleed en het is per vogel verschillend.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kun je aan een vogel zien of het een man of vrouw is?
Hmmz, maar de verkoper weet het ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan het verenkleed en het is per vogel verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot.
Oh ik ken eigenlijk alleen van die standaard huis-tuin-en-keukenvogels waar je 't vrij makkelijk aan kunt zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, maar de verkoper weet het ook niet.
Vaak kun je het toch ook zien aan de grote van de snavel, waar de kleine snavel doorgaans bij de vrouw hoort en de grote bij de man?
Bij vogels zijn de mannetjes toch mooier en kleuriger?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kun je aan een vogel zien of het een man of vrouw is?
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
Over mannnetjesvogels gesproken: wisten jullie hoe een eendenpenis er uit ziet?Die heb ik er bij een doodgereden eend wel eens uit zien hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Dat kan ik niet zeggen, betreffen hier rosella's die vaak sowieso al kleurig zijn. Vaak is de man wat groter en boller.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bij vogels zijn de mannetjes toch mooier en kleuriger?
Wat is een pop in deze context?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, betreffen hier rosella's die vaak sowieso al kleurig zijn. Vaak is de man wat groter en boller.
Maar wordt nog knap lastig om weer een maatje te vinden voor mijn vogel waarvan de pop vandaag is overleden. Poppen zijn lastig te vinden bij vogels lijkt het wel
Je hebt hem toch wel weggestuurd?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
Was ik lekker bier aan het hijsen op een receptie, komt één of andere autist me lastig vallen met vragen over mijn werk.
Vrouw.quote:
Gewoon weglopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Autisten blijken moeite te hebben dat te begrijpen.
Wel logisch dat hij het zegt toch? Hij predikt overal grenzen dicht, want dat trekt zijn kiezers. Dan moet je voor de meest zielige gevallen dus een excuus hebben, anders moet je toegeven dat het echt harteloos beleid is. Zo probeert hij zich daar tegen in te dekken denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zie dat interview met Wilders nu op NPO Politiek en hij zegt letterlijk "ik weet dat echte vluchtelingen opgevangen moeten worden, maar dat kunnen we in Nederland niet meer aan".
Dat is puur gelul natuurlijk.
Hij weet dondersgoed dat Nederland makkelijk de echte vluchtelingen wel op kan en moet vangen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel logisch dat hij het zegt toch? Hij predikt overal grenzen dicht, want dat trekt zijn kiezers. Dan moet je voor de meest zielige gevallen dus een excuus hebben, anders moet je toegeven dat het echt harteloos beleid is. Zo probeert hij zich daar tegen in te dekken denk ik.
Ben ik allang van overtuigd.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb ineens het idee dat die Brexit toch wel eens realiteit kan worden. Ik kijk echt uit naar dat referendum. Eindelijk een precedent om de Eurofielen mee om de oren te slaan voor wat betreft de nutteloosheid van hun clubje.
Als het VK de EU verlaat zou dat toch zeer nadelig zijn voor vrijwel alle betrokkenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb ineens het idee dat die Brexit toch wel eens realiteit kan worden. Ik kijk echt uit naar dat referendum. Eindelijk een precedent om de Eurofielen mee om de oren te slaan voor wat betreft de nutteloosheid van hun clubje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |