Na het EK van 1988 geboren zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Na de grote januari-storm van 1990 geboren zijn.
Ik wacht wel met vieren tot ze WK worden. Gaat nog wel een poosje duren schat ik in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Na het EK van 1988 geboren zijn.
En vooral dat niet meegemaakt en gevierd hebben
Jong-belegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En hoe oud ben je nu?
Echt onzinnig wat je hier zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
Overigens is het nu ik de hele aflevering zie wel een behoorlijke storm in een glas water zeg.
Niet op die dag zelf geboren zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Na de grote januari-storm van 1990 geboren zijn.
Echt? Hoe zwaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef Friek_ het volgende:
Begin jaren negentig was er een flinke aardbeving in Nederland. Dat waren nog eens tijden.
Ik werd er wakker van en ging de straat op net als de hele buurt en de stroom was ook uitgevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef Friek_ het volgende:
Begin jaren negentig was er een flinke aardbeving in Nederland. Dat waren nog eens tijden.
Baas boven baas ben jij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet op die dag zelf geboren zijn
Dat is tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was de heftigste natuurgebeurtenis die ik heb meegemaakt na de totale zonsverduistering die ik in 1999 in noord Frankrijk zag.
Het werd donker, je zag de sterren, het begon te waaien en de vogels werden helemaal gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:28 schreef Tchock het volgende:
Die zonsverduistering weet ik ook nog heel goed. Maakte zo'n indruk. Was zes
Nicequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Lachen ik heb een invite binnen van een (door mij gekozen) Coffeshop in Alicante. Wist de Nederlandse eigenaar te achterhalen. We hebben geen Spaans sofi nummer, maar wel een meet een greeti(ng) met de eigenaar. Hij ziet er de humor ook van in (na het zien van onze dwaze foto's uit Barcelona). Reaktie M. Jij bent echt volslagen gek of geniaal maar je flikt het wel.
Die groep wordt steeds groter. Het is een groeiend probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Na het EK van 1988 geboren zijn.
En vooral dat niet meegemaakt en gevierd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |