Iedereen blij, kan het nog beter?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grappige is dat zowel de pro- als anti-EU lieden een Brexit wel iets leuks vinden hebben.
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grappige is dat zowel de pro- als anti-EU lieden een Brexit wel iets leuks vinden hebben.
Wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Bruma heeft geleerd "meer soberder" te verdedigen, en "vertrouwelijker".
Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.
Beetje als je geliefde partner dreigt je te verlaten en dat je dan zegt 'ga maar, ik ben toch beter af zonder jou''.
Vertrouwbaarder was het volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Verkeerd verstaan dan. Dat klopt in elk geval ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vertrouwbaarder was het volgens mij.
Interviews met sporters.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
Blij toe dat je geen gelijk had.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
De subtiele diss zat er inderdaad in. Al was het maar omdat Eurlings TBK gedaan heeft aan dezelfde uni als Bram. Dit is trouwens het topic:
POL / Minister op je 27e
Ai..
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil graag een traktatie van Kaas-?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Die Frank Underwood is dus ook een rugridder. Dat zag ik niet aankomen.
Zeldzaam verschijnsel. Dat topic heb ik dan ook gebookmarkt ter lering ende vermaak.quote:
'Slagroomsoesjes'.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil graag een traktatie van Kaas-?
Beetje zoals niemand de val van de Sovjet-Unie zag aankomen inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Ryon het volgende:
Dat Eurlings inmiddels gevallen is als KLM bestuurder, playboy, politiek wonderkind, voorbeeld Limburger en kwaadaardig vrouwen-beuker is ook meer dan iemand had kunnen voorspellen. Hoewel hij dan wel in de lijn Dion Graus zit.
Wellicht zit er nog een ministerspost in het kabinet Wilders I voor hem in het verschietquote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Ryon het volgende:
Dat Eurlings inmiddels gevallen is als KLM bestuurder, playboy, politiek wonderkind, voorbeeld Limburger en kwaadaardig vrouwen-beuker is ook meer dan iemand had kunnen voorspellen. Hoewel hij dan wel in de lijn Dion Graus zit.
Ik denk, serieus, dat Onno Hoes nog weleens homo zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
Camiel zal op een dag uit de kast komen als hommo trouwens. Let maar op.
Weten jullie het vast.
Meer dat je vriendin ineens lesbisch blijkt te zijn en je verlaat voor een vrouw, wat je dan eigenlijk kut vindt, maar dat je tegelijkertijd ook wel nieuwsgierig bent naar de uitkomsten van dat experiment en het dus ergens ook wel tof vindt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is gewoon zelfbescherming van de pro-EU lieden. Stiekem vinden ze het kut.
Beetje als je geliefde partner dreigt je te verlaten en dat je dan zegt 'ga maar, ik ben toch beter af zonder jou''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |