SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer is die crash? Dan ga ik wel even flink inkopen.
Meid ga toch wat ondernemen in je leven dan beïnvloed dat soort shit je leven ook niet gelijk zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen, Heineken maakt mij mega nieuwsgierig!
HAHAquote:Op maandag 22 februari 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meid ga toch wat ondernemen in je leven dan beïnvloed dat soort shit je leven ook niet gelijk zo.
rustigquote:
boksquote:
Oké, oké.. ik raakte in de war door de shift.quote:
Ik ben niet zo snel boos te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, oké.. ik raakte in de war door de shift.
Weet ik veel. Ik kom daar ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
hey amarantha komt murderer nog wel eens in die junkersc?
new subject acquired.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel boos te krijgen
O.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik kom daar ook niet.
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me wel, je betaald er toch voor?
Ik vind jou een hele rare userquote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?
Heb het overigens over die high class prostituees niet die vierderangs hoeren.
hookers.nl voor al je tips en tricksquote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?
Heb het overigens over die high class prostituees niet die vierderangs hoeren.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele rare user
Ik deel deze mening. Kloontje die onderzoek doet voor haar suffe niet interessante studiequote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gvd man echt zo'n streek die Noel zijn junkvrienden ook uit zouden halen is datquote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd mooi met oud en nieuw ofzo, dat je iedereen bij langs gaat en een goed nieuwjaar wenst en dan alle lekkere wijven zoent en de dikkerds overslaat en dan die blikken als je weg loopt
Sorry moest ik even kwijt.
Die zoenen niet die zuigen alleen aan waterpijpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd man echt zo'n streek die Noel zijn junkvrienden ook uit zouden halen is dat
Klinkt best goed toch, het is sowieso nooit goed met formulering en stijl in het beginquote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd mooi met oud en nieuw ofzo, dat je iedereen bij langs gaat en een goed nieuwjaar wenst en dan alle lekkere wijven zoent en de dikkerds overslaat en dan die blikken als je weg loopt
Sorry moest ik even kwijt.
Terecht.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.
Dit soort formuleringen willen ze waarschijnlijk niet zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.
Net als alle andere mannen dusquote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.
Ik ben heel blij voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit soort formuleringen willen ze waarschijnlijk niet zien.
Ff nietquote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.
Het geinvesteerde bedrag valt overigens best mee iets meer dan een ton.
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.
Het geinvesteerde bedrag valt overigens best mee iets meer dan een ton.
mensen liegen niet op fok hoor, kloontjes helemaal niet. Even ter infoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.
En een ton... damn... hoe kom jij daar aan?
Ik volg het adagium "Trust but Verify"quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mensen liegen niet op fok hoor, kloontjes helemaal niet. Even ter info
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij alles van hequote:
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn IE is te traag.quote:
Bam! spijker! kop!!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.
Juist ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Op school zijn en bitch meldt zich nu pas af kapitein anker
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.
Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.quote:
Geef haar adres maar wij pakken haar welquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Op school zijn en bitch meldt zich nu pas af kapitein anker
Niet een Nigeriaanse prins kennenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Ash gewoon op een willekeurige pop-up heeft geklikt waarin de vraag stond of hij rijk wilde worden zonder te werken.
Doe ik ook, ik verdien 463 euro per uur met het invullen van enquetes gewoon vanuit de huiskamer.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Ash gewoon op een willekeurige pop-up heeft geklikt waarin de vraag stond of hij rijk wilde worden zonder te werken.
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha, hij is gek hequote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahahquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahadie pop ups zijn er zat ja
vraag me sowieso af of er figuren zijn die dat ook nog voor waarheid aannemen...
Aahahaha xdquote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahah
Het mortuarium is een paar straten verder.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi mensen. Ik voeg mij toe bij de levenlozen.
Sws niet. Zou dan gewoon beetje gaan dealen. Wit geld voor sparen, vaste lasten en shit en zwart geld om gewoon uit te geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb je mn post van gisteren gelezen?
Als je op een bepaalde manier drieduizend euro per maand zou verdienen zonder te werken zou je dan nog gaan werken voor meer geld?
Ceramstraat gr grquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geef haar adres maar wij pakken haar wel
Het lijkt wel feest.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi mensen. Ik voeg mij toe bij de levenlozen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws niet. Zou dan gewoon beetje gaan dealen. Wit geld voor sparen, vaste lasten en shit en zwart geld om gewoon uit te geven.
Sho ey dat zou wat zijn idd iedereen negeert dat en dan is het gewoon ook nog echt zo hahahahaha shitttt lolquote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahah
Mens doe je baan gvdquote:Politie Amsterdam Overtoomse Sluis
6 uur geleden
#ASD247 Geluidsoverlast?
Collega's kregen gistermiddag omstreeks 16:30 uur een melding over geluidsoverlast ergens in Stadsdeel Nieuw-West Amsterdam. De melder had vanaf de ochtend al last van de harde muziek. De melder had zelf al meerdere keren aangeklopt, echter niet met het gewenste resultaat.
Hierop heeft de melder de Gemeenschappelijke Meldkamer Amsterdam gebeld met het verzoek een onderzoekje in te stellen en de overlast te doen stoppen. Na herhaaldelijk aanbellen werd ook voor de collega's niet opengedaan.
Hierop hebben de collega's iets ‘ steviger ‘ aangeklopt. Na enkele minuten werd hier wel op gereageerd.
De collega's zagen dat een persoon licht bezweet en slechts gekleed in een badjas de deur opende. De persoon verklaarde een intiem moment met zijn wederhelft te hebben en daarbij muzikale ondersteuning wilde. Door ons aankloppen is er een korte intermezzo ontstaan.
Na het verzoek van de collega's om geen ‘ geluidsoverlast ‘ meer te veroorzaken. Is het liefdeskoppel verder gegaan echter zonder muzikale ondersteuning.
Moet straks weer kip eten. Wat ga jij etenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het lijkt wel feest.
Waar blijft xcachet ik wil haar uithoren over haar date gisteravond
Vertel?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij stond ook niet vooraan bij het uitdelen van het verstand.
Zou met deze vraag wachten als tjacka er ook isquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het lijkt wel feest.
Waar blijft xcachet ik wil haar uithoren over haar date gisteravond
voor de zekerheid gelijk even mijn rekeningnummer ingevuld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sho ey dat zou wat zijn idd iedereen negeert dat en dan is het gewoon ook nog echt zo hahahahaha shitttt lol
Nee rly?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Bedankt. Krijg hem net binnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
voor de zekerheid gelijk even mijn rekeningnummer ingevuld.
oke doeiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dreadlocks nemen want volgens mcg moet ik mijzelf ontdekken gr gr
Nou, als je vanaf die quote erboven naar beneden scrollt lees je niet meteen vanaf de beginletterquote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Doe paarse highlights.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Kipburger met sla en witte bonen uit een potjequote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet straks weer kip eten. Wat ga jij eten
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ook_aan_vloggen.html
2nutz is dit jouw chick?
Je bent in mijn ogen een idioot als je dat wat je legaal verkregen hebt gaat riskeren voor in de criminaliteit verkregen (klein)geld.quote:
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.
En een ton... damn... hoe kom jij daar aan?
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel aubergine kleurtje gehad
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Werk je bij ACN?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?quote:
pddnosquote:
dm is foto om te kijken of wel staat bij jequote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En mijzelf dan laten volblaffen door thaise shemales zeker, jezelf ontdekken to the maxquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?
Net zoals je pielemuis maar dan paarsig xDquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.
Ok, maar het zal me aan m'n reet kunnen roesten dat ik dan in jouw ogen een idioot ben.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een idioot als je dat wat je legaal verkregen hebt gaat riskeren voor in de criminaliteit verkregen (klein)geld.
Laten we het vergeten. Kwestie van misverstanden en verkeerde interpretatie. Ik voorzag een dergelijke escalatie niet, vergeef mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.
Eh ja wist je niet? jaren geleden zei die dat al.quote:
Srsly?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.
Lang, krom en behaard dus. Oke, tx.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zoals je pielemuis maar dan paarsig xD
Als je prostituee bent wel. Normaal heb je op die leeftijd maar een kutloontje.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.
Gaat hard hoor met die 3,50 op je 17e.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.
Heb alleen james stukje bekeken maar wtfquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_marktplaats.html
Best zielig dit.
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ookquote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we het vergeten. Kwestie van misverstanden en verkeerde interpretatie. Ik voorzag een dergelijke escalatie niet, vergeef mij.
Oh nee Scarface is aanwezig hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, maar het zal me aan m'n reet kunnen roesten dat ik dan in jouw ogen een idioot ben.
Zo te horen weet je niet waar je het over hebt.
ALS JE MAROKKAAN BENT MOET JE MAAR LEKKER OPHANGENquote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen james stukje bekeken maar wtf
Dit hoefde ik niet te weten enzo jwzquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lang, krom en behaard dus. Oke, tx.
Wel 's aubergine gehad?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel aubergine kleurtje gehad
Ik vind Tardis een stuk normaler dan Hoink.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
ben ik pddnos ?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh ja wist je niet? jaren geleden zei die dat al.
haha meest gebruikte emoticon toen ik mijn vriendin leerde kennen ;Dquote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's aubergine gehad?[ afbeelding ]
Zoals ik al zei. Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nee Scarface is aanwezig hoor.Nemen die kneuzenvriendjes van je zo veel af dan dat er geen risico aan vast zit?
Jij bent alles.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind Tardis een stuk normaler dan Hoink.
Weenie ben jong en onschuldig en zo wat bedoel je met "aubergine gehad"quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's aubergine gehad?[ afbeelding ]
dan zoen je soort van allemaal met elkaarquote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Verplichting van 3 verjaardagszoenen
las dit topic. Op zich best smerig ja dat eerst 10 andere mensen er met de mond op hebben gezeten en je dan nog eens volgt
Ja en ik vond jou weer teringtriest, want ik voelde mij sterk door je benadeeld maar ik had het verkeerd geïnterpreteerd dus niets aan de hand. Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
Lekker speeksel uitwisselen met z'n allenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan zoen je soort van allemaal met elkaar
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben jong en onschuldig en zo wat bedoel je met "aubergine gehad"
slaapfeestjeee ? ;Ddddquote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschuld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.
Slavinkje is met 12 minuten klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle gerechten duren maximaal half uur kooktijd bij jou?
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik vond jou weer teringtriest, want ik voelde mij sterk door je benadeeld maar ik had het verkeerd geïnterpreteerd dus niets aan de hand. Maak je niet zo druk.
Niet alleen van haar onschuld hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschduld.
Kruisbestuivingquote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan zoen je soort van allemaal met elkaar
Ja, bn met maxquote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
max 45 minuten wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet alleen van haar onschuld hoor
Dat is iets heel anders dan in de mail stond.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
What r u talkin' 'boutquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet alleen van haar onschuld hoor
Ohquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel gewoon een Über voor je.
Oh deed die foto het bij jou wel? Heb even gewoon link geplaatst omdat ik dacht dat die foto het niet deed.quote:
Ja zo ging het dus niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Dit soort shit werkt toch al lang niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ash, doe er briefje bij met je username. NG is een baas mag ook
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssssquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
What r u talkin' 'bout
[..]
Oh
die heb ik al gestolen hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschuld.
Waar zijn jullie mee bezig ffsquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort shit werkt toch al lang niet meer![]()
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilquote:
Huilie huilie 2Nutz.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik draag nooit sieraden, portemonnee mis ik vaker dan m'n not existing vriendje en telefoon... Tsjah ..quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssss
Bijv. je zal er vast ook al wel appjes voor hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?
Wij weten wel beter, hoinkquote:
Mooi, vergeet het ook, want het hele verhaal is heresay geworden en dat komt omdat ik iets verkeerd interpreteerde. My bad.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilhet zal wel...
Geen idee, de zin ontbreekt op het moment. Nogal druk.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoink, G. Wanneer is klb radio weer dan?
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou m'n geld denk ik zetten op 2nutz, in een 1 vs 1 gevecht.
Wow wat waarvanquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nouja, als je er wat van bakt zal ik door de vingers kijken dan.
michilos ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.
Zoals ik al zei het is prima zo manquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi, vergeet het ook, want het hele verhaal is heresay geworden en dat komt omdat ik iets verkeerd interpreteerde. My bad.
Als ze dat nou lekker in DM(of PM, dan kan je met meerdere tegelijk) deden. Ipv hier de hele tijd vage dingen die niemand kan volgen te posten.quote:
Snap niet waarom jullie daar over beginnen. Ik ga toch ook niet een gevecht in een bar op het internet oplossen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou m'n geld denk ik zetten op 2nutz, in een 1 vs 1 gevecht.
Dan wordt het lastig hequote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, de zin ontbreekt op het moment. Nogal druk.
Zou eens tijd worden, je bent er al meer dan 5 uur mee bezig.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilhet zal wel...
Omdat het lame is om te doenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom zou dat niet echt zijn? Anders had hij wel meer gedaan lijkt me.
Volgens mij bleek dat gwn een nerdje te zijn in plaats van een vechtgod.quote:
Beter welquote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap niet waarom jullie daar over beginnen. Ik ga toch ook niet een gevecht in een bar op het internet oplossen.
Heb wel vechtsporten gedaan. Geen krav thoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.
http://imgur.com/59VoX5hquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ash, doe er briefje bij met je username. NG is een baas mag ook
Zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij bleek dat gwn een nerdje te zijn in plaats van een vechtgod.
Eindelijk weer eens actie in de tent.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef madeliefff het volgende:
DIE RUZIE IS NU WEL KLAAR JA!!! ANDERS KOM IK MET DE ZWEEP LANGS
quote:
Is mn tweeenhalfduizend per maand.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is nog geen ton volgens mij, Ash
dit is 450 euro maxquote:
ik weet nog dat ik door gasten van mijn telefoon ( een nokiaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssss
Het was klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ben jij over 2nutz aan het roddelen buiten fok
Ook alleen maar omdat je zei dat ik daarover loog.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
... Een foto maken van een stapel geld, tof man.
Ik ben alleen op FOK! een kneus.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Stiekem is iedereen buiten fok gewoon een kneus
Waar meeten we?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
Buiten fok ben ik een pumpkin spice drinkende, uggs dragende en netflixende white chick met een crush op ryan goslingquote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Stiekem is iedereen buiten fok gewoon een kneus
Moeilijk hé? Tellen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is 450 euro max
Snap niet waarom je zo stoer doet ?
Als ik mn gehele stagevergoedibg uutprint he ik meer dan dat
ja beter gewoon alles per dm doen iddquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dat nou lekker in DM(of PM, dan kan je met meerdere tegelijk) deden. Ipv hier de hele tijd vage dingen die niemand kan volgen te posten.
Vanochtend was het al raak toch?
Dit maakt je wel echt tyfes zielig. Vooral omdat jij net degene bent die blaft als ik zehma stoer doe.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat vind ik anders al fantastisch.
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Buiten fok ben ik een pumpkin spice drinkende, uggs dragende en netflixende white chick met een crush op ryan gosling
iddquote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
Ja zoals ik al zei, hoe denkt je werkgever er over dat je de omzet op de foto zet?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je zei dat ik daarover loog.
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.quote:
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen als je belooft nuchter te komen.
[..]
haha
Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.
Doe nou even niet zo dom.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit maakt je wel echt tyfes zielig. Vooral omdat jij net degene bent die blaft als ik zehma stoer doe.
No deal, sorry man.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.
Niks ballen niet hebben, het is de keiharde dont care wat iedereen tegenhoudt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Zou ghb in je drankje mikken en vieze dingen met je doen ;$quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vriend jij hebt duidelijk nooit monopoly gespeeld..quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.
Nog wel ja, vanavond komen ze een inval doen omdat een allochtoon met zo veel contanten gewoon geen legale shit kan zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash heeft veel geld. ff warm houden dus
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:36 schreef hoink581 het volgende:
Als je wil vechten stuur me even een DM. Gaan we tikken op je gebitje tellen jij en ik.
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?
Gegniffeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend jij hebt duidelijk nooit monopoly gespeeld..
En dat vraag je niet even rechtstreeks aan hem? Je doet zelf dom, komt hier een beetje vredemaker spelen terwijl jezelf ook zo weird bentquote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou even niet zo dom.
Ik dacht dat hij iets gezegd had over mij maar dat bleek niet te kloppen, niets aan de hand.
Goed om te weten dat ik dus het enige mietje ben.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Chai het volgende:
Niks ballen niet hebben, het is de keiharde dont care wat iedereen tegenhoudt.
Misschien dealt ie welquote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog wel ja, vanavond komen ze een inval doen omdat een allochtoon met zo veel contanten gewoon geen legale shit kan zijn.
Hij is verstoten, maar nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?
Hahahaha doet ie dat echt ja?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.
Laten we niet vergeten dat MMGYM ook regelmatig bluft met de inhoud van zijn bankrekening, maar daar heb ik nog geen enkel bewijs voor gezien.
Heb je zijn verdere posts gelezen? COntinu zichzelf bewijzen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.
Laten we niet vergeten dat MMGYM ook regelmatig bluft met de inhoud van zijn bankrekening, maar daar heb ik nog geen enkel bewijs voor gezien.
Ja, en zo ging het dus niet. Maar het is opgelost, zeur niet zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dat vraag je niet even rechtstreeks aan hem? Je doet zelf dom, komt hier een beetje vredemaker spelen terwijl jezelf ook zo weird bent
Me too.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is verstoten, maar nog in de ontkenningsfase.
Ewa reageer dan nietquote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, en zo ging het dus niet. Maar het is opgelost, zeur niet zo.
Ja want anderen willen wel daadwerkelijk gaan vechten inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ironie man, wordt wel eens als stijlmiddel ingezet voor een humoristisch effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |